parodia Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 a ile czasu kręcić i czy z tym olejem z naftą czy mam to spuścić z silnika? ale bez tego mogę zatrzeć silnik chyba
neoxpl Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Kolego napisalem przecież Dodam jeszcze ze po wymianie oleju i filtra nalezy zakrecic rozruszniem bez wkrecania swiec zeby pozbyc sie pozostalosci nafty na tlokach. Zakrecic tak ze dwie czy trzy sekundy.
sous Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam panowie,mam taki nie typowy problem z silnikeim AHL tzn byl,robiony remont,cala glowica planowana zawory docierane ogolnie cala zrobiona,bo bral olej nieziemsko az szkoda gadac hehe..... i po glowicy zostaly wymienione pierscienie panewki również,i fakt faktem silnik chodzi super i z olejem tez nie ma juz problemu nie bieze nic po 12tys przejechanych kilometrow od remontu. Tylko pojawil sie problem taki po remoncie od 2tys obrotow, wzwyż tak do 4tys jest takie stukanie jak bym zawory o tloki,i po tym remoncie mechanik zdjol jeszcze raz glowice aby sie upewnic czy zawory nie tykaja o tloki,po rozebraniu okazalo sie ze zadnych sladow kolizji nie ma. Wiec znow nowa uszczelka i poskaldane elegancko,ale stukanie nadal pozostalo czujnik stukowy wporzadku na Vag zero bledow,i tak jezdze juz z 7miesiecy,niech ktos madry mi podpowie co to moze byc bo nikt nic nie wiem z moich mechanikow ........ silnik ladnie pracuje na wolnych obrotach tego stukotania nie ma. tylko jak doda sie gazu od 2tys do 4tys slychac,i przypomne ze zrobilem juz 12tys km od remontu i jezdze nadal. Prosze o wyjasnienie tej zagadki,z gory dziekuje wszystkim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się