maciejko111 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam, mam problem z korektą zapłonów z kanału 20 vag... świece są nowe ngk, a cewki były sprawdzane w aso i mówili, że są ok. Dla pewności kupiłem sobie 1 nową beru, żeby zobaczyć czy coś się zmieni na 1 cylindrze, ale korekty trochę zmalały na każdym z nich... co sądzicie o tych logach?: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pierwszy pomiar na 3 podejścia to stare cewki, a drugi pomiar też na 3 podejścia to już z 1 nową... Co można by ewentualnie jeszcze sprawdzić, bo z tego co wiem to zdrowa seria powinna mieć ciągle 0.0....
edekxp Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Po co zakładasz następny temat? Koledzy już Ci podpowiedzieli że może być wina paliwa. Dodam tylko że u mnie też trochę stuka na wszystkich cylindrach oczywiście PB, z racji że mam LPG to na tym paliwie wszystko na "zero" Czyli problem np.u mnie to albo paliwo, pompa albo wtryskiwacze (chociaż dwa podmieniałem). Na pewno nie cewki ani świece Zobacz: Pb VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LPG VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Może załóż instalacje gazową to się poprawi , dodatkowo będziesz jeździł taniej
Łukasz13 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 maciejko111 pisąłem ci że jest ok ale Ty oczywiście słuchasz innych i szukasz dziury w całym auto nie jest nowe, i delikatne coafanie zapłonów może się pojawić, koszt jego usuniecia może być nieadekwatny do wyników:grin: przy cofaniu 2-3 st nie odczujesz rożnicy.
wampir Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Dlaczego nie logujecie 003 do 020 zeby bylo widac BTDC? Bez sensu tak... Edekxp masz logi 003 i 020 na pb98 i lpg??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się