Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali [ADR]


rhinbac

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam słowa kolegi janusz79 dobrze wam pisze że paliwo może się dostać do kolektora ssącego a jak wiadomo (lub niektórym nie) samo PB się nie pali tylko jego opary więc jak dostanie się do przepusnicy to może być problem :) Z tym aku to raczej w to nie wierzę, kolego Danny wytłumacz o co Ci chodziło z tym że nie kręci jak powinien, bo jeżeli kręci to aku jest sprawne a jakim cudem może nie kręcić prawidłowo przecież w drugą stronę się nie przekręci :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik może krecić ale słabiej jak aku jest juz na wykonczeniu, trzyma na tyle ze auto postoi dwa dni odpali ale gorzej.

Mam swoja teoria co do paliwa w kolektorze, to powiedz mi jak działa samostart bo w takim razie równie dobrze możesz powiedzieć, że on powoduje ze auto nie odpala. skoro samo paliwo sie nie pali tak, to jak ono dostanie sie do kolektora to nie ma oparów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paliwa jest za dużo to zalewa świece. Wcale tak nie jest że im więcej PB tym lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej ci odpowiedział :) Danny widać że dopiero zaczynasz zaznajamiać się z motoryzacją :) Ale czytaj więcej niż pisać coś co jest bez sensu, jeżeli rozrusznik kręci nawet może słabiutko kręcić ale jeżeli kręci to samochód odpali. I tu na pewno aku nie jest winne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówie tu o dawce paliwa która jest podawana przy pracy silnika i podczas jakiś tam obrotów, mowie o paliwie które sie cofa podczas spoczynku samochodu. cofać może sie paliwo z powrotem do baku.

Co do akumulatora i rozruchu to widzę, że kolego mało wiesz, jak pada Ci akumulator to auto kreci ale słabo i nie powiesz że nie jest to problem dla rozruchu. Widzę, że nowe teorie poznajemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do akumulatora i rozruchu to widzę, że kolego mało wiesz, jak pada Ci akumulator to auto kreci ale słabo i nie powiesz że nie jest to problem dla rozruchu. Widzę, że nowe teorie poznajemy

Dla diesla może i tak, bo tam musi być kop, ale w PB czegoś takiego nie zauważyłem. Wystarczy że jakoś tam zakręcił i zawsze odpali jeśli reszta jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel potrzebuje kopa swoja droga, ale nie powiesz mi, że dla benzyny to bez znaczenia też ma, a przecież kolega napisał, że auto mu gorzej pali więc przyczyna jest.

Wracając do tematu czekamy na podpięcie pod Vaga bo bez tego możemy gdybać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pisze że musi długo kręcić. Odrzucam problem z aku. Jakby miał problemy z aku to nie miałby siły na długie kręcenie. Jak wszystko jest ok z całą resztą silnika to benzynę wystarczy lekko popchnąć, byle jakoś tam wałem obrócił i odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety diagnostyka w tych silnikach jest bardzo skromna. Błędy oczywiście można odczytać, ale nie koniecznie coś powiedzą. Logi statyczne i dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danny co ty masz z tym aku :) przecież kolega Labiel Ci napisał że jeżeli kręci to nie aku i nawet ci wyjaśnił uwiesz mi że kolga Labiel ma pojęcie o tym co pisze i zgadzam się z tym co napisał :) Diagnostyka sama za wiele nie da, muszą być logi zrobine, a błędy mogą tylko wskazać na jakiś problem, czasami pokażą co jest uszkodzone a czasami nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie, problem z ciezkim paleniem rozwiazany, okazało sie ze wąż doprowadzający, odprowadzający( nie wiem :wink:) powietrze z przepustnicy był poprostu nie szczelny, ktoś inteligentny go taśma pokleił, wystarczyła wymiana na nowy i az miło przekrecać kluczyk, pali na dotyk nie faluja obroty, poezja. Tak jak wszyscy któży sie znają radzili by najpierw posprawdzac szczelnosc przewodow dolotu powietrza mieli racja, to nalezy zrobic primo, zamiast pchac sie w koszta. Dziekuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasy gaźnikowców sie skończyły przy każdym przekręceniu kluczyka pompa ci pompuje paliwo możesz to sprawdzić ,jakie cofanie paliwa? nawet jak spadnie to i tak napompuje chyba ze zapchane jest coś albo pompa padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosa-00 nie pisz bzdur, widziałeś jak jest w AUDI, jak nie znasz się to nie wprowadzaj innych w błąd. Jeżeli masz pompę zanurzoną w baku, czyli obieg paliwa powiedzmy że jest zamknięty to nie chodzi pompa po przekręceniu zapłonu (prosta zasada fizyki jeżeli jest szczelnie to paliwo nie ma jak się cofnąć), a akurat w ADR i myślę że w innych tak jest że pompa zaczyna działać dopiero po rozruszniku, dlatego jest w niej zawór zwrotny. Nie chce mi się tobie tu wykładów robić jak to działa ale nie pisz przynajmniej bzdur, bo nie w każdym modelu tak jest zależy jak jest zbudowany układ paliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij sobie przewód dolotowy i przekręć zapłon

mam ADR i u mnie jak przekręcę zapłon zaczyna pompa pracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz inną wersję, było coś że od któregoś roku tak już robili, albo masz zmienione w instalacji, w moim nie ma nic takiego i w większości z mojego rocznika też, sam widziałem u takiego specjalisty że przerobił instalację (szczerze to nie w tym filozofii) i wtedy mu po zapłonie dobijało :) I uwierz na słowo że jak paliwo się cofa to z odpaleniem jest problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś sprawdzałem dokładnie i u mnie po przekręceniu zapłonu zaczyna pracować pompa paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem że to bodajże od ECU zależy i w tych nowszych już tak było w starszych nie, można też to zrobić ręcznie przerabiając delikatnie instalację :) Jak u Ciebie działa po zapłonie to git :) U mnie napewno pompka włącza się przy rozruszniku i u kumpla co prawda ma 1.8T z 1999 i też pompka działa dopiero po zapłonie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADR którego miałem pompowała po rozruchu. Po SWAPie na APU po przekreceniu kluczyka tylko dobija na moment, jak przekreci sie ponownie to już nie. Dopiero po jakimś czasie znów dobija. I zależy to od ECU bo w instalacji od pompy nic nie było robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,chciałem zapytać co u mnie mogło nawalić w audi a4 1.8 99r. ? problem polega na tym, że rozrusznik kręcił dopóki akumulator nie padł ,a silnik i tak nie odpalił ...proszę o podpowiedż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...