Labiel Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam,chciałem zapytać co u mnie mogło nawalić w audi a4 1.8 99r. ? problem polega na tym, że rozrusznik kręcił dopóki akumulator nie padł ,a silnik i tak nie odpalił ...proszę o podpowiedż. Czekaj, czekaj, gdzieś tu miałem moją kryształową kulę. A tak na serio - zbyt mało danych. Paść mogło wiele rzeczy. Może nie dostawać iskry, może nie dostawać paliwa, mogło paść jeszcze kilka innych rzeczy. Trzeba to sprawdzić po kolei. Można podpiąć jeszcze VAGa, ale nie zdziwię się jeśli nic nie pokarze. Śmierdzi benzyną z wydechu? Coś łapał, czy w ogóle nic?
Ricki Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Problem został rozwiązany. Przyczyną był spadek ciśnienia paliwa. Po wymianie pompy na kolejną pali od strzału. Czy jest możliwe, aby nowa pompa miała problemy ze szczelnoscią na powrocie?
ja74687 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Pewnie że jest jak nowa to nie jest powiedziane że na 100% pewna Zdarzają się przypadki że trafi się jakiś trefny model
rhinbac Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam, od poczatku moj ADR ma problem z zapalaniem, wszystko co bylo do wymiany zostalo naprawione to jest odma (nie bylo jej wogole) nowy waz do ezektora( byl przerwany) sonda lambda nowa NGK filtr paliwa, stary nie byl w zlym stanie :/ wyczyszczona przepustnica, adaptacja zrobiona, dolot szczelny filtr powietrza ok, co najlepsze na vagu bledów ZERO :/ byl blad sondy po wymianie ale wina styków, przeczyszczone. Teraz odnośnie problemu, auto po nocy zapali na dotyk, teraz na vagu patrzylem temp. silnika 19.5* pali bez problemu gdy temp na desce jest w granicach 80-90* zapali rowniez bez problemu, ale gdy temp przedzial 60*-jakies 75* dziad bedzie dlugo krecil i tak jakby zlapal ale jeszcze nie zapali tylko trzeba nim krecic jeszcze chwile. Zawsze jest tak przy tych wskazaniach temp. to jest REGULARNE. Co jeszcze zauwazylem, na zaplonie kanal klimatronika 51 audi z 96 roku temp. po nocy 23* pokazuje ok ale glupia rosnie do 50* na klimatroniku gdy samochod jest TYLKO na zaplonie, zapali normalnie i potem z czasem wzrasta i jest identyczna jak na zegarach, tylko czego wczesniej rosnie... z tego co sie dowiedzialem 2 czyjniki temp. sa pod dolotem powietrza za silnikiem jeden na 4 piny drugi na 2 piny sa obok siebie. wina czujnika z ta temp. ? Juz brakuje mi pomyslow, ost. nawet myslalem o katalizatorze moze sie wysypal :/ i spaliny jakims cudem wracaja do silnika i przez to sie dlawi jak jest troche rozgrzany. Slabo sie znam ale tam nie ma zadnej strumiennicy czy imitacja kata, jest niemiecki napis na nim, czytalem juz o problemie strumiennicy i powracajacych spalinach do silnika moze to go boli, i co lepsze jak dodam lekko gazu to na lekko zagrzanym zapali prawie normalnie :/ ale to nie zawsze.
Labiel Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Po pierwsze ADR w tym roczniku ma bardzo ubogą diagnostykę, więc nie licz na to że VAG wywali jakiś błąd jak tylko auto gorzej działa. Do tego służą między innymi logi statyczne i dynamiczne. Świece sprawdzane, wymieniane? ---------- Post dopisany at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ---------- Aha, i z tego co pamiętam instrukcja obsługi mówi że po nagrzaniu silnik ma trudniejszy rozruch, dlatego robimy to z wciśniętym pedałem gazu.
rhinbac Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 To auto juz tak pali i jeździ 30 tys. swiece maja 15tys. po wymianie bylo to samo, nie jestem mechanikiem ale jakby ktoras ze swiec byla zła to auto by nie rowno chodzilo, a tu takiego problemu nie ma. Pedał gazu pomaga ale problem nie tkwi w tym. Samochod kreci i tak jakby dostal powietrza ablo dawka paliwa byla by zamala, tak to wyglada, i nie pali od strzala tylko lapie powoli, nie wiem co z tym czujnikiem, i ktory wymieniac :/ posiadam program do diagnostyki polski vag 2.5 chyba i wydaje mi sie ze logow to na nim nie zrobie. Bo jego funkcje koncza sie na spr. bledów niestety.
rhinbac Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zalewa nie zalewa jak to zdiagnozowac, swiecami sie zajac ? logi pewnie by cos powiedzialy w tym przypadku. A jak sprawa katalizatora moze spaliny moga sie cofać ?
Labiel Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 co do kata to mało prawdopodobne. Byłby problem podczas jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się