audia419tdi110 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Cześć Wszystkim, na wstępie otwarcie powiem że jestem nowicjuszem w tym temacie. Posiadam audi a4 1.9tdi 110km z 1996r. Kilka miesięcy temu regenerowałem turbinę, mechanik zalecił. Jednak po tej regeneracji samochód zbytnio nie odzyskał swojej mocy. Jedynie na drugim biegu czuć że tak od 2000 do 3000-3200 czuć ze idzie (nie rwie). Sądzę że przebieg ponad 400 000km nie ma tu aż takiego znaczenia. Zdecydowałem się pojechać na hamownie i otrzymałem rezultat jak w załączniku. Po podpięciu pod komputer nie wykryto żadnych błędów. W okolicach 3 tys dopiero puścił dużą chmurę (na czarno) - podczas jazdy tez tak jest ze dopiero po 3 tys na drugim biegu puszcza. Niestety nie mam innych danych jak ciśnienia, dawki itp Proszę o sugestie co to może być. Czy Ktoś już miał taki przypadek? Ps Samochód sprowadziłem kilkanaście lat temu osobiście z Niemiec z przebiegiem 270tys i czuć było jak ciągnie na każdym biegu. Nie było żadnych ingerencji w silnik poza ta regeneracja turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ame-tuning 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 zrób logi grup 1,4,10 i 3,8,11 inaczej ciężko będzie pomóc..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia419tdi110 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Proszę o informacje gdzie w okolicach Sosnowca mogą przeprowadzić dokładną analizę i znaleźć przyczynę. Ile taka usługa może kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Mozemy zrobic logi, tylko musialbys na ledziny podjechac, pozniej je wrzucisz na forum do oceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak dla mnie masz 2 problemy - lezy przeplywka i tnie dawki ostro - turbo nie ma plynnej regulacji Wstalo pozno na zanizonych dawkach wiec sztanga max wciagnieta, pozniej pojawil sie maly overboost wiec otworzyl kierownice ale wtedy przeplywka siadla wiec znowu zamknal i dokulal sie tak do odcinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Proszę o informacje gdzie w okolicach Sosnowca mogą przeprowadzić dokładną analizę i znaleźć przyczynę.Ile taka usługa może kosztować? Jak chcesz i znajdę trochę czasu mogę zrobić ci logi wrzuci się na forum i chłopaki pomogą. U mnie stara b5 wymiatała na każdym biegu bez wirusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek0922 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A może czujnik ciśnienia atmosferycznego w ecu sie poddał miałem podobnie w alhambrze . Podmieniłem ecu z innego 110km i lata az gwizda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia419tdi110 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W przyszłym tygodniu pojadę do "zib0l" celem zgrania logow, wiec niebawem zamieszczę żeby łatwiej było zdiagnozować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 wklejam dzisiejsze logi do oceny kolegi, po wykasowaniu bledu, caly czas powraca jeden: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania Grupa BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa Statyczna: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- chcialem podmienic swoja przeplywke ale mam inna:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A gdzie grupa 011 z doladowaniem?? Przeciez jest blad doladowania to chyba warto na to spojrzec...? Pozatym logi statyczne przy problemach z doladowaniem to mozna w d.. sobie wsadzic. Statycznie to mozna kat wtrysku i cisnienie w kolach sprawdzac... Grupa 011 i 008 albo chociaz 010 na jednym logi i wyjdzie mniej wiecej co go boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Rob, jutro beda ddopiero dynamiczne o 19:/ ---------- Post dopisany 23-04-2014 at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 22:36 ---------- turbo po regeneracji, kopci na czarno przy bucie 1 proba dyn: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 2 proba dyn: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- sztanga nie opuszcza sie do konca, dopiero po zdjeciu wezyka i przylozeniu schodzi nizej, po zalozeniu wezyka znow do polowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 lezy przeplywka i lezy doladowanie .... dla mnie masz kartofla w wydechu albo wirniki objedzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 musi przeplywke wymienic lub wylaczyc programowo i kata sie pozbyc, przebieg ponad 400k wiec pewnie jest zapchany, poza tym cos dymi mu mocno na czarno przy butowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A na poczatek wez zaslep EGR ... by nie bylo ze najprostrze rozwiazania sa prawidlowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia419tdi110 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Dzięki Wszystkim za sugestie, w poniedziałek kupuje wkład przepływki Pierburga a następnie ponownie wykonam logi dynamiczne i zamieszczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 a moze ktos zle zlozyl mechanizm vnt:wink: poczytaj http://a4-klub.pl/1-9-191/p-czyszczeniu-vnt-mul-326158/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 mysle ze po ogarnieciu przeplywki, ew zaslepieniu egr, i tak ze dwa obr trzeba bedzie skrocic sztange: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Turbo bylo regenerowane 4 miechy temu, dziwne ze zle sztange ustawili, wina przeplywki a mechanik zlecil regeneracje.:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia419tdi110 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Zauważyłem że sztanga bardzo powoli i nie płynnie idzie do góry, czy to może znaczyć że turbo jest zapieczone i należy je przeczyścić? Kogo możecie polecić w mojej okolicy? ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ---------- Chiałem ta przepływke zamontować jednak nie pasuje... Moja jest jako monoblock, nie ma mozliowsci samego wkladu, a org to wydatek okolo 500zl Samochod pewnie juz nie chodzi jak na wykresie, czuc ze sie rozpedza po przekroczeniu 2,5tys wiec odpuszczam. Wielkie dzięki za zainteresowanie moim wątkiem oraz sugestie. ---------- Post dopisany 07-05-2014 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 20:57 ---------- Wątek zamknięty, do usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 pompa też kwalifikuje się do kompleksowego ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się