Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwny wykres z hamowni, gwałtowny spadek po 3 tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli trudno stwierdzić co może być przyczyną, jeździ na podmienionej przepływce, po mniejszym przebiegu, filtry wymienione w tym samym czacie.

Dziwi mnie ta różnica pracy turbo między 2 a 3 biegiem.

Opublikowano

jak trudno? bardzo łatwo tylko zacznij coś robić bo jest napisane wystarczająco dużo:)

katalizator wywaliłeś?

Opublikowano

Kup tlumik przelotowy od Gruchota, a kata sprzedaj, chyba ze chcesz pozostac przy ori puszce to trzeba wydlubac wnetrznosci + plecionke masz do wymiany z czego pamietam

Opublikowano

katalizator jeszcze jest, plecionka miejscami poszarpana

Przyjrzałem się tym logom i zastanawiają mnie dwie rzeczy:

1. Log 11 Boost do około 2,5tys rośnie osiągając 71,3, następnie spadek i dalej rośnie aż do końca powoli osiągając około 54

5,87 2478 1948,2 2091,0 67,1

6,27 2583 1948,2 2152,2 71,3

6,67 2646 1948,2 1785,0 44,6

7,07 2751 1948,2 1672,8 49,4

Czy Ktoś miał już taki przypadek?

Czy wycięcie katalizatora zmieniło te charakterystyki?

2. W ile sec zdrowa 110 powinna osiągnąć 4,3tys obrotów startując na 3 biegu od 1,4obr. - u mnie to 15sec, wcześniej w trybie awaryjnym było ponad 30

1428

4389 15,84sec

1449

4263 14,46sec

Opublikowano

masę auto to miało

jeżeli kat przytkany to zmieni

pierwszy lepszy log z przed lat mojego seryjnego AFN i było 11s...nie całe, ale to zły przykład bo ja latami porównywałem czasy innych AFN na tym forum i żaden tak dobrych nie wykręcał

1700-4000obr na czipie 6,5s, seria 8,5-9,5s, a jak jest powyżej 10s to na bank jest coś do ogarnięcia, mowa o sedanie FWD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...