pedrovegas Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witajcie zmotoryzowani , mam problem ktory pojawil sie od paru dni , jest to szarpanie z rana na pierwszym biegu , pozniej juz jest ok powiedzmy po jakiś 15 minutach , czy ten model [ audi a4 1997 b5 1.9 tdi ] posiadał juz koło dwumasowe ? czy to inna przyczyna ? oraz drugi problem 2. Podczas jazdy po odjeciu gazu szarpanie silnikiem dosyć mocne na zimnym bardzo słabo wyczuwalne , podam iż po zakupie wymieniłem dwie boczne poduszki silnika jednak niewiem do konca czy to ten problem , czy moze obstawiać przeguby wewnetrzne ?
vp-tdi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witajcie zmotoryzowani , mam problem ktory pojawil sie od paru dni , jest to szarpanie z rana na pierwszym biegu , pozniej juz jest ok powiedzmy po jakiś 15 minutach , czy ten model [ audi a4 1997 b5 1.9 tdi ] posiadał juz koło dwumasowe ? czy to inna przyczyna ? oraz drugi problem to nie ma 2 masy ale sprzeglo powoli ci już siada 2. Podczas jazdy po odjeciu gazu szarpanie silnikiem dosyć mocne na zimnym bardzo słabo wyczuwalne , podam iż po zakupie wymieniłem dwie boczne poduszki silnika jednak niewiem do konca czy to ten problem , czy moze obstawiać przeguby wewnetrzne ? jakie te poduszki kupiles ? jak podróby to lipa bo sa za sztywne. przednia poduszke sobie wyreguluj zeby miala luz od blachy do blachy ,jest ona pod chlodnicą , przeubów sie nie czepiaj bo one zadko sie psują bo sa pancerne ,chyba ze stary kibel i juz swoje widzial ,poruszaj polosiami prawo lewo góra dól i zobaczysz czy to przeguby ...[/b]
radioo11 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam kolego widzę że mamy ten sam problem, moje auto to również a4 b5 1,9 ahu. Tez po nocnym postoju rano szarpie, przejade 2,3 km i jest spokój Jesli chodzi o 2mas to u mnie nie ma, wymieniałem sprzęgło n a nowe, zrobilem pompe, nastawnik, wymieniłem zawór przelewowy pompy, wezyki na powrotach wtryskow, i nikt nie ma pomysłu co to może być. Szarpie nadal. Bede obserwowal ten wątek może nam ktoś pomoże. Jedyna rzecz jeszcze ktorej sie teraz dotkne to wysprzeglik, mam nowy oryginalny to go jeszcze wymienie. Jeśli nie pomoże bede wyciągać skrzynie. Jedyna rzecz jaką zauważyłem to to ze szarpie jak jest tuż przed rezerwą albo jak juz swieci. czy na obudowie filtra jesli odkrece te srubke na klucz10 to powinno wylac sie paliwo? ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Daje fote ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at to nie ma 2 masy ale sprzeglo powoli ci już siada Kolego ja mam nowe sprzeglo, a szarpie.
vp-tdi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 wylać ,nie ,to jest śrubka chyba do zalewania filtra ropą ,lub jakiś odpowietrznik. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ---------- Kolego ja mam nowe sprzeglo, a szarpie. a ja mam stare i nie szarpie szarpania mozna roznie rozróżniać
radioo11 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak ja odkrecam to paliwo rano sie nie wylewa, i paliwa wewnątrz tez nie widac. Szukać nieszczelności przed filtrem? ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ---------- wylać ,nie ,to jest śrubka chyba do zalewania filtra ropą ,lub jakiś odpowietrznik.---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ---------- Kolego ja mam nowe sprzeglo, a szarpie. a ja mam stare i nie szarpie szarpania mozna roznie rozróżniać wali cala budą, jak bym nie umiał ruszać. dodam ze dzieje sie to na polsprzegle, jak juz puszcze pedal i rusze to wezystko ok.
miodzio992 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 miałem podobny problem u mnie ustało po wymianie wtryskiwaczy, być może miały nierówne ciśnienia... znajomy też miał coś takiego i u niego była poducha skrzyni biegów... może coś wam to pomoże, powodzenia
radioo11 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Wtryski raczej wykluczam, zobacze co bedzie po wymianie wysprzeglika jesli nie pomoze wydre skrzynie, ale to po swietach dopiero, na razie auto śmiga normalnie, od tygodnia nic sie nie dzieje, ta usterka mnie wkurza bo nie występuje regularnie. ---------- Post dopisany 22-04-2014 at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2014 at 22:43 ---------- A wiec po ostatnim szarpaniu, wymienilem powroty na wtryskiwaczach, i od tej pory auto pięknie rano startuje,juz 2tydzien i spokój. Zobaczymy co bedzie dalej bede tu pisał w razie czego.
miodzio992 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A widzisz jednak na wtryskach byl problem
radioo11 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 no nie na wtryskach tylko powroty byly sparciane ktore nie sa integralna czescia wtryskow,ale miejmy nadzieje ze to juz pomoze. ---------- Post dopisany 03-05-2014 at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2014 at 17:40 ---------- problem jednak nie zostal rozwiazany dzis auto znow szarpalo,chyba zostaje mi tylko zwalic skrzynie i obejrzec sprzeglo,a widze ze ten watek chyba umiera smiercia naturalną bo nikt nic nie pisze,nikt z tym nie walczy?
vp-tdi Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 szarpanie z a4 b5 tdi to stałe tematy na forum , ogólnie sprawy sie zaczynają od padnietych : pompy,wtrysków ,zaworków,sprzegła,poduszek i innych cudów ,gdzie np w takim golf 3 i 4 takie coś żadko występuje.
miodzio992 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Uwierz mi w golfach sa jeszcze lepsze cyrki od audi
vp-tdi Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Uwierz mi w golfach sa jeszcze lepsze cyrki od audi ja wiecej jak czytam na forach to wiecej jest audi jak golfy bory itp ,a ze cyrki inne to mozliwe bo tam wiecej elektroniki niz np w takim 1z
miodzio992 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 W audi silnik jest latwy w naprawie bo i dostep jest dosc dobry a taki golf ma utkane wszystko ciasno i ile rozbierac trzeba zeby sie do czegos dostac
vp-tdi Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 no coś ty to na odwrót własnie ,ja pompe z np takiego mk3 czy mk4 wyciagam w 5 minut i skladam w 5 minut lacznie z rozrzadem ,gdzie w b5 trzeba sie pocharatac bo blisko chlodnica itp , skrzynie wyciagne z takiego golfa itp bez kanału ,na lewarku a w audi tragedia ,jedynie podnosnikiem i od dołu lub cały przód trza zwalać i dopiero wyjazd ze wszystkim ,jedyny dobry dostep w audi jest do turbo i kolektora ,reszta to kiepskie pomysły. ps zawór n108 z vw golfa itp wyciagne bez wyjecia pompy ,gdzie w audi b5 musisz miec mega narzedzia i być magikiem żeby to wyciagnąć bez wyciagania pompy . dla mnie wogóle jest to nie realne zeby wyciagnac zawór bez wyjecia pompy bo tam idzie rura od odmy i inne przewody.
miodzio992 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Ja mam wlasnie gorsze doswiadczenia z golfami
pedrovegas Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Opublikowano 6 Maja 2014 czyli stoimy w martwym punkcie , szarpanie jak bylo tak jest dalej , najgorzej martwi mnie stukanie po odjeciu nogi z gazu na cieplym silniku , dodaz iz na zimnym przez 20 minut jazdy wszystko jest jak nowe a po nagrzaniu trzesie całą budą gdy zdejmuje noge z gazu a silnik jest na biegu , natomiast po wysprzegleniu i jeździe na luzie zadnego szarpania , czy to dwumasa ? zauwazylem rowniez ostatki oleju w skrzyni, sucho jak na pustyni czy to moze miec związek ? szarpanie na zimnym moze wiązać się z wyciekiem na uszczelce pompy wtryskowej , po nocy ma małą ilośc paliwa na wtrysk , dopiero po dopompowaniu z baku wyrównuje sie wszystko po ok 15 minutach .
radioo11 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Jesli chodzi o to szarpanie to pompe mam w porządku, jakieś 2 miesiące temu robilem nastawnik i uszczelnienia wymienilem jakies 20 tyś km temu komplet nowego sprzęgła sachsa,poduchy nie sa oberwane,zreszta szarpie tylko jak zimny jest, i tylko pierwsze 5 ,7 wysprzeglen. Co mozna jeszcze sprawdzic?
vp-tdi Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 to moj jest stary trup a nie mam zadnego szarpania. bylo troche po puszczaniu gazu okazalo sie ze dolot byl zawalony syfem z egr .teraz chodzi super
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się