muszka76 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 witam niedawno zauwazyłem ,ze kiedy gasze samochod to z okolic filtra powietrza słychac taki dziwny dzwiek jakby jakis wirnik sie zatrzymywal z zepsutym łozyskiem.Auto jest swiezo po prodramie i w czasie wykonywania logów nie wyskoczyly zadne usterki wiec dziwi mnie ten dzwiek . czy to moze zwiastun zepsutej turbiny czy moze cos innego?
SotoM Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 moze to tylko wentylator chlodnic a nie np turbina... ale moze tez turbina- latwo sprawdzic kwestia przytrzymanla palcami wirnik turbiny i niech ktos zgasi silnik.jesli dzwieku nie bedzie to wiadomo-turbo.
muszka76 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 dzis zrobilismy z Grzegorzem,który robil program w moim aucie i turbina dmucha prawidłowo.Moze to brak dpf daje takie efekty dzwiekowe? nagrałem ten dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=fTQO-ZbD2Ag&list=HL1397413959&feature=mh_lo a teraz?
piotrsob1 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Popraw link do filmiku, bo nie bangla:naughty: Teraz już można obejżeć Raczej wirnik turbulum obciera o obudowe .....
SotoM Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 to w 100% od turbo.... dlaczego, nie wiem -dziwie sie ze nie wie ten co koksu dosypal....
muszka76 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Grzegorz mówi ,ze nie wiele "dosypał "do turbo.Czy to grozne?
SotoM Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 nie wiem jak to wytlumaczyc...za pozno po wyłączeniu zapłonu otwiera sie vnt przez co turbina kreci cisnienie ktore nie ma gdzie wyjsc bo zawory do cylindrow so nie ktore zamkniete i w tym momencie nasteguje przeciw cisnienie doladowania ktore napiera na wirnik kompresyjny turbiny i wirnik turbiny haczy o obudowe z powodu ze ma luz na osce ktory powstaje z braku cisnienia oleju poniewaz silnik juz nie pracuje. no takze ja tak to sobie wyobrazam. ratunek- zmienic moze mape ktora odpowiada za sterowanie n75 w momencie otwarcia vnt w momencie gaszenia silnika aby zmniejszyc napor spalin na wirnik zasilający.
muszka76 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 i problem rozwiazany okazalo sie ze ten dzwiek wydobywa sie tylko wtedy gdy wyciagnieta jest wtyczka z egr
SotoM Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 czyli co? miałes wtyke zdjetą z egru?
muszka76 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 tak przy okazji pisania programu Grzegorz wyłaczył egr w sofcie i wyciagnal wtyczke.Od tego czasu słyszalny byl ten dzwiek
grami121 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Ja mam to samo jak gaszę auto w momencie wypalania dpf-a. Wtedy właśnie Egr jest zamknięty i ciśnienie z turbo nie ma ujścia i stąd ten dźwięk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się