Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwny dzwiek po wymianie rozrzadu


derantis

Rekomendowane odpowiedzi

własnie wruciłem od mechanika i.... 6 razy zakładany sciagnay zmienione rolki,paski itp... wniosek napinacz hydrauliczny jest temu winny:facepalm: nie ma rady chyba ze popuscic całosc ale to jest wbrew logice... ustawialismy popuszczalismy i dalej to samo... a na pasku dayco tragedia....:kox:

takze odpuszczam temat chyba hehe dostałem 60tys gwarancji na całosc ... ciezki orzech do zgryzienia hehe ale ten typ tak ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekalem az to sprawdzisz derantis bo sam jestem ciagle ciekawy skad ten dzwiek a u siebie jeszcze nie zagladalem i skad wiesz ze to na 100% napinacz ??? czyli co jak wymienisz napinacz to to pomoze co Ci powiedzial mechanik???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak ze to nic nie pomoze jedyne co to go poluzowac ale to moze grozic pozniej przeskokiem paska.. powiem ci ze rece opadaja..trzech typow co siedza w tym lata i onie sami nie wiedzieli od czego osłuchany cały osprzet itp pasek na dayko nowa rolka jakas japonska i to samo poluzowany pasek i nic wszystkie czesci nowe orginalne i nic...... tak musi byc:facepalm: 6 razy skrecał ...od 8 do 14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien ucichnąć po kilku tysiakach, u mnie zrobione jakieś 15 tysiaków i w 90% się uspokoiło. Pasek conti. Tej byłem zdygany dlaczego tak jest ale...

A pompa wody była mu ciebie wymieniana? Ciekawe co by było jakbyś założył z powrotem stary napinacz, ale teraz już za późno skoro wszystko masz złożone do kupy

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak ze stary napinacz nadawał sie jedynie do pirostalu na złom hehe pompa wymieniona orginał o tych 15tys mowił mi z poczatku mechanik za 1 razem jak sie cofnołem ale nie dawało mi to spokoju i kazałem to wymieniac zal mi tego mechaniora bo sie najebał :facepalm: a poprawy nic składał rozkładał odpalał i tak wkołko tylko na innych czesciach :kox: i nic ... chyba dam sobie na luz ale i tak załuje ze mu nie kazałem popuscic tego napinacza z 4-6mm do 11mm luzu ale pozniej mogło by to skutkowac przeskoczeniem paska....:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic to nie da jak pasek ustawiamy na znaki i blokady składamy na dobrych częściach to ma hulać i tyle. A że wyje to możliwe że tłumik drgań na rozrządzie jest już wysłużony i trzeba zmienić koło ale w to też wątpię lepiej pojeździć i zniknie ten świergot. Napinacz hydrauliczny nic nie ma do tego świergotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Derantis, wrzuć ten dźwięk jak możesz, chciałbym porównać czy jest porównywalny jak był u mnie

moze tak byc bo nic nie pomogło ... a juz całosc przerabiana 6 razy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie już tego dźwięku nie ma (według mechanika), dokładnie napisze co i jak to u mnie wyglądało tylko musze do mechanika po autko podjechać, obecnie jeszcze pompki są testowane i regenerowane więc jeszcze chwilke zajmie zanim odpale autko i potwierdze to co mechanik (znajomy) mówi że już wszystko ok pewnie po długim weekendzie będe wszystko wiedział. Ja miałem identiko dźwięk jak na filmiku młodziaka22 z pierwszej stony tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem bardo ciekawy jak to ogarnołes:naughty: czekam :decayed: moze mi oswiecisz całosc heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten dźwięk występuje po wymianie rozrządu i nasłuc**jąc gdzie tylko się da wydaje mi się, że dochodzi z tłumika drgań skrętnych wału korbowego. (Dźwięk jest identyczny jak ten, który jest na filmiku kolegi młodziak22) - taki nieregularny świergot czy jak to tam nazwać, słychać go w kabinie. Czuć też większe drgania kiery i drążka zmiany biegów.

https://www.youtube.com/watch?v=ascPM8Q3Amo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten dźwięk występuje po wymianie rozrządu i nasłuc**jąc gdzie tylko się da wydaje mi się, że dochodzi z tłumika drgań skrętnych wału korbowego. (Dźwięk jest identyczny jak ten, który jest na filmiku kolegi młodziak22) - taki nieregularny świergot czy jak to tam nazwać, słychać go w kabinie. Czuć też większe drgania kiery i drążka zmiany biegów.

Film jest prywatny, nie można obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie działa ten filmik
Poprawiłem :)

Dziwne bo mi działał. Jak będę mieć czas to ogarnę temacik.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka dni i będe wszystko wiedział ,póki co to jest mały problem żeby właściwie wyregulować pomki w których zmieniłem końcówki. Jak tylko dostane telefon że są gotowe to śmigam je zamontować, odpalę autko posprawdzam osobiście i dopytam o wszystko znajomego mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okey czekam kolego ;D

---------- Post dopisany 18-05-2014 at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2014 at 12:51 ----------

i jak kolego brodzitsu z tym rozrzadem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie to jest wina za mocno napietego paska, lub niepoprawnie napietego. Juz pare tych rozrzadow wymienilym, i orginalnych i z roznych firm czesci i nigdy tak nie piszczalo. No chyba ze to wogole nie rozrzad kwiczy, jestescie pewni ze to nie od paskow klinowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze u mnie paski wymienione były a tak wogule to przy mnie rozrzad zmieniany tak jak pisałem wyzej i tak swierczy :facepalm: ten mechanik robi 15 lat w zawodzie i sam nie wieidział od czego to moze byc....

---------- Post dopisany 29-06-2014 at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 20:40 ----------

witam.Odświeżam wątek ponieważ udało sie poskromic ten hałas :naughty: heh wolą przypadku było puszczenie uszczelniacza wałku i lanie sie oliwy :kwasny: wruciłem do warsztatu w którym był wymieniany rozrzad i usłyszałem ze tego uszczelniacza nikt nie wymieniał i na to nie mam gwarancji.... bardzo sie wkur... i zwinołem majdan i pojechał do najlepszego serwisu w miescie ale tez naj $$$... i chłopaki wszystko ogarneli równiez z moja kieszenią hehe 500zł za sama wymiane ... głowny mechanik powiedział ze sam miał problem z tym hałasem ale rzecz wyglada tak Trzeba dobrze wyregulowac napinacz hudrauliczny i dopasowac go (ponoc sa 4 rodzaje) metoda podmieniania.. Jednak sprawa jest do ogarniecia :decayed: tylko musi byc fachowiec a nie paprak samouk hehe pozdro koledzy temat mam zamkniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...