dziaba5 0 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Derantis fajnie ze udalo ci sie to ogarnac a powiedz czy trzeba to zrobic bo mozna uszkodzic pasek czy to tylko kwestia dzwieku ktory juz tak naprawde przestal mi przeszkadzac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derantis 1 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 nic sie nie stanie... mi tez to juz nie przeszkadzało powiem ci ze to powinno samo ucichnac po jakims czasie.. ten mechanior dobierał z 4 napinaczy ustawiał pół dnia wszystko hehe ale zawaziety koles strasznie az doszedł do tego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 U mnie jest identycznie. Całość wymieniona na same markowe rzeczy . Luz wyregulowany na 4 mm i dalej tak samo pracuje. Może to kwestia napinacza, ja mam taki z oznaczeniem H4 firmy INA. Czy ktoś z was zwiększał ten luz napinacza ponad 4 mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Panowie u mnie problem rozwiązany całkowicie:decayed: wcześniej miałem dźwięk identyczny jak na filmiku poniżej , przed wymianą rozrządu , po wymianie troszkę ciszej:kwasny: podjechałem do innego mechaniora 10 min i znalazł przyczynę. Za mocno napięty pasek rozrządu ! pasek lekko się strzępił od strony silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Popuszczanie naciągu napinacza ponad normę to nie do końca dobry pomysł. Pasek musi być na tyle mocno naciagnięty by nie rozjeżdżał się k ąt synchronizacji (grupa 4/4). Jak za mocno zostanie poluzowany lub będzie wypracowany napinacz to różnica w kącie na wolnych obrotach będzie znaczna. Przy wielkości powyżej 2 podobno pasek i rolka kwalifikują się do wymiany. Jak możecie to sprawdźcie VAG-iem kąt synchronizacji. Ja u siebie mam zmiany od 0,0 do -0,6 u luz napinacza na 4 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Mam tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norek91 4 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Odkopie kotleta. Sama wymiana napinacza na taki jaki powinien być pomaga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz233 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Ja po wymianie rozrzadu w AVF tez mialem takie szumienie. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów ustało. Napinacz zwykly. Cały rozrząd z pompą firmy SKF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel85 11 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Witam Panowie jestem swiezo po wymianie rozrzadu i rowniez zaczalem borykac sie z owym dzwiekiem graty kupowane od kolegi z forum pasek dayco pompa hepu napinacz paska wielorowkowego ina co radzicie pojezdzic troche i zobaczyc czy sie uciszy ten dziwek czy jechac od razu do mechanika zeby to ogarniał ??? Pozdrawiam all Edytowane 16 Listopada 2016 przez Daniel85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmesiu 0 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Też to mam... nie wiem czy zwalać cały przód żeby napinacz poluzować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeek9 0 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) u mnie przyczyną była pompa wody. po zakupie wymieniłem rozrząd i po jakichś 15 tys km pojawił się ten dźwięk. wymieniłem jeszcze raz kompletny rozrząd z pompą wody i od razu dźwięk był dużo głośniejszy. nie pomagało poluzowanie paska. potem zacząłem się borykać z problemem wałka i popychaczy i przy okazji powiedziałem mechanikowi, żeby wymienił jeszcze raz tylko samą pompę. on się uparł, że to jednak pasek. wymienił pasek, ale dźwięk nie zniknął, więc powiedział, że się ułoży. oczywiście się nie ułożyło i w końcu uległ moim namowom. dopiero po kolejnej wymianie pompy dźwięk ustał. pasek z powrotem założony ten co miałem. więc w moim wypadku dopiero trzecia pompa wody okazała się cicha. pytanie tylko na jak długo aa i pierwszy rozrząd zareklamowałem, ale nie uwzględnili gwarancji, nawet na samą pompę Edytowane 16 Listopada 2016 przez radeek9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmesiu 0 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Czyli u niektórych to pompa wody wydaje takie dzwięki a u innych za mocne napięcie paska... Zastanawiam się nad popuszczeniem u siebie ale w moim przypadku jest jeszcze tłumnik drgań czy tam napinacz hydrauliczny różnie na to mówią, jak popuszczę napinacz to mi go wypchnie na maxa. Chodzi mi głównie o popuszczenie napinacza bez zwalania całego przodu.. Ma ktoś jakiś patent? Edytowane 17 Listopada 2016 przez djmesiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel85 11 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Rano odpalilem auto i nasluchiwalem tego dzwieku i nic nie bylo slychac na zimnym i ladnie od pierwszego odpalil ale po kilkunastu minutach tak jakby znowu zaczal pojawiac sie ten dzwiek.Wczoraj tez go moze nie potrzebnie troche pogonilem tak do 150 km/h i po tej jezdzie mialo to wplyw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeek9 0 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Daniel, po prostu ten dźwięk pojawia Ci się, gdy rozgrzejesz auto. Możesz zdjąć przednią osłonę rozrządu, tą na 2 zapinki i posłuchać czy dźwięk nie idzie z pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel85 11 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Wracajac do tematu po zrobieniu jakis 300 km ten dziwny dzwiek jakos ustał i go juz nie słysze nie wiem w czym mogła tkwic przyczyna ale pojezdzimy zobaczymy byc moze nowy rozrzad musiał sie tam jakos ułozyc czy jak to okreslic pozdrawiam Panowie i szerokosci jak i bezawaryjnosci w naszych autkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się