pieron82 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Panowie, jestem po swapie wydechu. Poproszę o informacje osób, które znają się w temacie wydechów czy to jest dobra redukcja? Obecnie odkąd mam zalożony wydech z 3.0 słychać świszczenie/gwizdanie (nie jest to turbina bo ta świszczy sobie inaczej) dźwięk dochodzi z pod wydechu podejrzewam, że z łączenia. Wszystko się dzieje jak gwałtownie przyśpieszam - wolno przyspieszajac i zwiększając obroty to się nic nie dzieje ale jak dodam gwałtownie gazu i powyżej 2k obrotów (np. wyprzedzanie) to świst jest głośny Nie ma znaczenia jaki bieg tzn 2,3,4,5,6. na jałowym cisza i nie można tego zlokalizować bo jest cichutko nie ma żadnych nieszczelności etc. Dodam, ze przy wydechu 2.0 tak nie miałem. Redukcja wygląda tak czyli redukcja wchodzi na 3.0 po zewnetrznej stronie wydechu : Czy ma wyglądać tak - redukcja idzie do wewnątrz wydechu 3.0 : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Nie ma znaczenia jak będzie ta redukcja. zobacz czy nie ma gdzieś dziurawki a najpewniej to zaspawać, choć mysle że przyczyna nie tkwi w tym łączeniu. Myślę że jednak to może być turbo które teraz nie napotyka tak dużego oporu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron82 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dzieki za info ale inni tak nie maja albo przynajmniej sie nie chwala turbo slychac glosniej ale to jest kolejny dzwiek dochodzacy tym razem nie z turba. Szef z MG Motorsport powiedzial, ze tak nie powinno sie dziac i moze spaliny w pewnym momencie ida pod prad i zaczynaja wirowac, niestety nie moze sie tym zajac bo ma wolny dopiero czerwiec...W pierwszej opcji bo taka jest zastosowana jest chyba na to szansa bo zalezy jak mocno rura z 3.0 siedzi w redukcji i wtedy robi sie wystajacy element w postaci mniejszej rury w wiekszej i tam zaczynaja spaliny wpadac w wir...nie wiem czy to jasno opisuje ale zastanawiam sie nad powrotem do 2.0 jak tego nie ogarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Wiem o czym mówisz, skoro tak to zastosuj coś takiego Złącze elastyczne 70x150 tłumik drgań łącznik KRK (4026256374) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. chodzi mi o takie roztłoczenie by przejście z mniejszej średnicy na większa nie było tak gwałtowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron82 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 dzięki za info ale to chyba jednak nie to dzisiaj tłumikarz rozwalił cała redukcje i zrobił taka wchodzaca w srodek tej 3.0 wszystko zaspawał i dalej d*pa. zastanawiam się czy to nie wina turbo bo mam silnik po chipie gdy miałem 2.0 wydech. kazali mi sprawdzić jeszcze dolot i wszystko co idzie i wychodzi z turbo. przykra sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Od razu przypuszczałem turbinę, tak się dzieje po przeróbkach wydechy, a mam ich za sobą kilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieron82 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Od razu przypuszczałem turbinę, tak się dzieje po przeróbkach wydechy, a mam ich za sobą kilka wiem wiem, mówiłeś powiedz pls na co zwrócić uwagę? i czy można to wyeliminować? turbo ma przejechane 95kkm i bardzo dbam o nie ---------- Post dopisany 16-04-2014 at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 22:29 ---------- no i d*pa to nie turbo, na podnośniku i na biegu 1 przy obrotach 4k gwizda wydech, kawałek za miejscem łączenia już na rurze 3.0 kolejna wizyta u tłumikarza będzie...ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 To sie tylko cieszyć że to nie turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy193 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Pieron82 ogarnąłeś temat? Co ostatecznie trzeba było zrobić? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 U mnie czegoś takiego nie ma. Ja mam zrobione to na zasadzie ze 3.0 jest nasadzony na rurke tą co była i jest zaspawane. Żadnych świstów nie ma i nie było. Wcześniej mi gwizdała turbina CAGA teraz jak wymieniłem na nówkę CAHA jest cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się