daniel01 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam, mam taki problem ponieważ otwarcie mojej klapy z bagażnika jest to jak granie na loterii otworzy się lub się nie otworzy. Więc tak jak chce otworzyć klapę otwieram albo z kluczy albo normalnie i gdy nie chce się otworzyć słychać tylko taki tryt tryt i nic nie można zrobić jak mu się chce to się otworzy. Co to może być jak to zaradzić proszę bardzo o pomoc.
michail55 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Podlacz vag bo moze to byc centralny zamek
krzysiekml Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 półprzewodnik pada w zamku:wink: http://a4-klub.pl/wnetrze-99/zatrzasniety-tylna-klapa-bagaznika-kombi-304083/
daniel01 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 tu według tego filmiku on ma jakąś blaszkę z jakiegoś siłownika. Jak takowego nie mam z czego można to wziąść ? I tu też nie wiem jaki to ma mieć wymiar. Czy to ma być według tej starej blaszki wymiar ?
krzysiekml Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 nie sugeruj się od czego ta blaszka,normalnie rozbieraj zamek wywalaj ten półprzewodnik i dorabiaj na jego wymiar blaszkę (przewodzącą )i zakładaj. on ma stelaż od uniwersalnych centralnych zamków tak blaszka ma być na wymiar no prawie,tzn ma pasować i tyle
bartek_b88 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Dokładnie jak kolega wyżej pisze. Ja u siebie robiłem to kilka dni temu. Co mogę zasugerować? Nowa blaszka nie musi mieć idealnie tych samych rozmiarów, powiedzmy że mamy +/- 2mm tolerancji na szerokości/wysokości i 1mm na grubości. Próbuj z różnymi rodzajami metali, mi chyba za piątym razem udało się dobrać odpowiedni.
daniel01 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Bartek, to ty 5 razy montowałeś ten zamek czy idzie to sprawdzić bez montażu w samochodzie. A ty z czego blachę wziąłeś ?
bartek_b88 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Tzn robiłem to tak, że po złożeniu silniczka i tych zębatek do kupy (z nową blaszką) podpinałem go do kabla w klapie i sprawdzałem jak reaguje na wciśnięcie guzika do otwierania. Jeżeli blaszka była nieodpowiednia to albo silniczek nie miał siły żeby pociągnąć cięgno albo robił to tak mocno że nie cofał. a blaszkę wycinałem z czego się dało, a to jakiś stelaż, a to kawałek blachy, dobierałem tylko odpowiednią grubość.
daniel01 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 A nie kojarzysz z czego była ta blacha lub jaka grubość co ci podeszła ? Np kawałek parapetu blaszanego mógłby być 0,7 ?
bartek_b88 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 O ile dobrze pamiętam to wycięty fragment blachy perforowanej sprawował się najlepiej. Była minimalnie grubsza od oryginalnej blaszki.
Fitness Planet Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam a ja mam problem raz się zamyka raz nie , kilka razy trzeba trzasnąć . A już na stałe na FIS pojawia się migająca czerwona klapa . Co robić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się