Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwne zachowanie auta podczas przyspieszania


Shadow_956

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, mam problem z autem, w sumie jeszcze nie mam ale zaczyna sie z nim dziac cos dziwngo, pierwszy raz stalo sie to okolo miesiaca temu a w ciagu ostatniego tygodnia 2 razy i z tego powodu zamieszczam tu ten watek. A mianowicie podczas przyspieszania jakby jakis uslizg byl, doslownie na sekunde auto nie przyspiesza po czym ponownie przyspiesza, trwa to naprawde sekunde taki przerywnik, zdarzylo mi sie to podczas deliktatnego przyspieszania wiec nie bylo jakiegos wiekszego szarpniecia lecz bylo odczuwalne, tak jakby byl jakis uslizg na przeniesniu napedu. Co to moze byc? Silnik to 2.0 tdi BLB, przebieg to okolo 350tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwile tak. Ale wstaw sobie tam blaszke z dzurka 8mm i powinno smigac jak zloto. Tez tak mam w blb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj ten wątek:

http://a4-klub.pl/2-0-197/szarpie-przyspieszania-281189/

Dotyczy on co prawda BPW, ale w innych też podobno pomaga ( jeżeli oczywiście masz podobne objawy ) :wink:

---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

Możliwe że sprzęgło.

Sprzęgło nie ślizgało by się przy małym obciążeniu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W jaki sposób zaślepiliście?. Ja próbowałem założyć blaszkę przy egr z dziurką 8 potem 10 i 13mm i cały czas wywalało błąd z N18 no i samochód nie szedł jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najwidoczniej zaslepienie nic nie da bo zawor jest uszkodzony i moze tylko wymiana zgasi kontroltje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W jaki sposób zaślepiliście?. Ja próbowałem założyć blaszkę przy egr z dziurką 8 potem 10 i 13mm i cały czas wywalało błąd z N18 no i samochód nie szedł jak należy.

W poście nr 7 masz linka, w jaki sposób robiłem to w BPW (str. 2).

Jaki masz motor ( kod literowy ) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor BRE 2.0 143KM

W BRE EGR jest taki sam jak w BRD, podejżewam że kryza zamontowana zaraz przy nim powoduje jego blokowanie (przepustnica EGR-a w pozycji otwartej opiera się o nią ) dlatego wywala błąd.

Trzeba by ją odsunąć dodatkową podkładką ( EGR- dodatkowa pdkładka - Kryza - rurka od chłodnicy spalin) :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Wihajster otwórz link który wysłąłem odpal i przewiń do dolu tam jest 003BS

chyba cos źle robisz bo ja tam nic nie widze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Wihajster wchodze w vcds w engine i tam wybieram opcje basic setting następnie 003 i to zlogowałem. czy coś innego mam zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Wihajster wchodze w vcds w engine i tam wybieram opcje basic setting następnie 003 i to zlogowałem. czy coś innego mam zrobić?
na BS obroty podnosza sie do 1400 i tak utrzymuja.Egr sie otwiera i zamyka.Jak znajdziesz mi to na swoich logach to daj znać :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...