pawlo0933 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 witam autko łapie mi notlauf przy 120km/h, czyszczenie turbo nic nie dało, przewody wymienione. Ostatnio postanowiłem zdjąc przewód podciśnienia który idze z n75 do gruszki i wszystko git nie łapie notlafu i wogóle wszystko dobrze, moje pytanie brzmi wiec to bedzie wina n75 czy czegos innego? z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Someonik 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 jak jak najbardziej to może być również wina n 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo0933 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 ok zobacze ten n75 od kolegi pozycze i sie okaze jak bedzie. Czego jeszcze moze byc to wina?? dodam ze gruszka i przedowy są nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu10 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mam to samo i sam dochodze co to moze byc, zawor mam sprawny jakich chcial bo kupilem nlwy a okazuje sie ze co innego. Moja ostatnia mysl to nieszczelnosc na dolocie do intercoolera ale zeby to sprawdzic trzeba sicagnac zderzak ;/ Wymieniales te wezyki podcisnienia ? Jakie to sa przewody? Bo wg etki to takie typy ktorych nie moge dostac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo0933 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mam to samo i sam dochodze co to moze byc, zawor mam sprawny jakich chcial bo kupilem nlwy a okazuje sie ze co innego. Moja ostatnia mysl to nieszczelnosc na dolocie do intercoolera ale zeby to sprawdzic trzeba sicagnac zderzak ;/Wymieniales te wezyki podcisnienia ? Jakie to sa przewody? Bo wg etki to takie typy ktorych nie moge dostac ... jak by była nieszczelnośc na dolocie to chyba nic by nie dało zdjecie weza z n75 do gruchy u mnie jeszcze przy spadających obrotach cos syczy(szura) a jak zdejme wąz to nie ma tego i idze jak szatan noramlnie mówiłem ze do podciścienia ale nie wiem czy do tego są, moze to zwykłe ale z tą osłonką(peszelką) z nici chyba:naughty: a rozmiar to z tego co pamietam to 4mm i 3,2mm kolego jak rozwiązesz ten problem to napisz na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Someonik 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 podłącz vaga i sprawdź błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo0933 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 właśnie we wywala błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu10 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 wczoraj po wymianie wężyków chyba udało sie zdiagnozować problem, mianowicie króciec podciśnienia na pompie vacum jest luźny i łapie lewe powietrze. Skutkuje to też słabszymi hamulcami( pedał twardnieje przy kilkukrotnym naciskaniu) auto muli sie do 2000 obrotów. Mozna naprawić ten króciec ale bardziej wskazana jest wymiana. Zobaczymy czy mi się uda to zrobić ale na 95% to jest rozwiązanie problemu dotyczącego trybu awaryjnego turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romand24 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ktoś może rozwiązał problem z tym przeładowania, byłoby miło gdyby ktoś opisał co zrobił w celu usunięcia usterki, bo wiele osób ma z tym problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Trzeba zrobić logi przeładowanie ma wiele przyczyn, ale w większości winowajcami są: przewody podciśnieniowe, n75, zapieczona geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Najpierw trzeba zrobic 11bs aby sprawdzic n75, nastepnie pomiar podcisnienia jesli jest conajmniej -55 to jest ok. Na sam koniec turbo na stol i czyszczenie a po zlozeniu sprawdzenie gruszki i dlugosci sztangi. Tak powinna wygladac kazda procedura czyszczenia turbiny i po takim zabiegu nie ma prawa wpadac w awaryjny. Jesli ktos czysci samo turbo a potem rozklada rece to nie powinien sie do tego dotykac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się