Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to wina n75?


pawlo0933

Rekomendowane odpowiedzi

witam autko łapie mi notlauf przy 120km/h, czyszczenie turbo nic nie dało, przewody wymienione. Ostatnio postanowiłem zdjąc przewód podciśnienia który idze z n75 do gruszki i wszystko git nie łapie notlafu i wogóle wszystko dobrze, moje pytanie brzmi wiec to bedzie wina n75 czy czegos innego? z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zobacze ten n75 od kolegi pozycze i sie okaze jak bedzie. Czego jeszcze moze byc to wina?? dodam ze gruszka i przedowy są nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i sam dochodze co to moze byc, zawor mam sprawny jakich chcial bo kupilem nlwy a okazuje sie ze co innego. Moja ostatnia mysl to nieszczelnosc na dolocie do intercoolera ale zeby to sprawdzic trzeba sicagnac zderzak ;/

Wymieniales te wezyki podcisnienia ? Jakie to sa przewody? Bo wg etki to takie typy ktorych nie moge dostac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i sam dochodze co to moze byc, zawor mam sprawny jakich chcial bo kupilem nlwy a okazuje sie ze co innego. Moja ostatnia mysl to nieszczelnosc na dolocie do intercoolera ale zeby to sprawdzic trzeba sicagnac zderzak ;/

Wymieniales te wezyki podcisnienia ? Jakie to sa przewody? Bo wg etki to takie typy ktorych nie moge dostac ...

jak by była nieszczelnośc na dolocie to chyba nic by nie dało zdjecie weza z n75 do gruchy u mnie jeszcze przy spadających obrotach cos syczy(szura) a jak zdejme wąz to nie ma tego i idze jak szatan

noramlnie mówiłem ze do podciścienia ale nie wiem czy do tego są, moze to zwykłe ale z tą osłonką(peszelką) z nici chyba:naughty: a rozmiar to z tego co pamietam to 4mm i 3,2mm

kolego jak rozwiązesz ten problem to napisz na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj po wymianie wężyków chyba udało sie zdiagnozować problem, mianowicie króciec podciśnienia na pompie vacum jest luźny i łapie lewe powietrze. Skutkuje to też słabszymi hamulcami( pedał twardnieje przy kilkukrotnym naciskaniu) auto muli sie do 2000 obrotów. Mozna naprawić ten króciec ale bardziej wskazana jest wymiana. Zobaczymy czy mi się uda to zrobić ale na 95% to jest rozwiązanie problemu dotyczącego trybu awaryjnego turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może rozwiązał problem z tym przeładowania, byłoby miło gdyby ktoś opisał co zrobił w celu usunięcia usterki, bo wiele osób ma z tym problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zrobić logi przeładowanie ma wiele przyczyn, ale w większości winowajcami są: przewody podciśnieniowe, n75, zapieczona geometria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba zrobic 11bs aby sprawdzic n75, nastepnie pomiar podcisnienia jesli jest conajmniej -55 to jest ok. Na sam koniec turbo na stol i czyszczenie a po zlozeniu sprawdzenie gruszki i dlugosci sztangi.

Tak powinna wygladac kazda procedura czyszczenia turbiny i po takim zabiegu nie ma prawa wpadac w awaryjny.

Jesli ktos czysci samo turbo a potem rozklada rece to nie powinien sie do tego dotykac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...