Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze watpie w pierwsza opcje z silnikiem od RS6.. ale rownie mocno trzymam za to kciuki.. ta furka moze byc sportowym idealem

audi_rs5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4.0 TFSI też by mogło być.A jak zwykle ta tępa dyskusja tam prowadzona.Temat o :audi:

a wrogowie naszej marki się wychylają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to 4.2 Turbo...tak jedno :polew:

Ale jednak :naughty:

Jeśli to jedno to BAMFT no to gra muzyka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to 4.2 BiTurbo... :polew:

Ale jednak :naughty:

Jeśli to jedno to BAMFT no to gra muzyka :decayed:

450KM...wiesz co to jest ? Dla mnie kupa. Powinno mieć 500KM minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to 4.2 BiTurbo... :polew:

Ale jednak :naughty:

Jeśli to jedno to BAMFT no to gra muzyka :decayed:

450KM...wiesz co to jest ? Dla mnie kupa. Powinno mieć 500KM minimum.

U masz wymagania.

Ja proponuje 510 - 550 HP i to juz wystarczy. Bedzie normalne szybkie,sprawne poruszanie sie po drogach, a nia jak kiedys wspomniales "toczenie"... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450KM...wiesz co to jest ? Dla mnie kupa. Powinno mieć 500KM minimum.

2xBAMFT to dopiero by było coś :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki od tego są RSy. Przecież nie może być tak, że stary rs4 b5 jest szybszy od nowego Rs4 b7.

Jeden błąd audi juz popełniło...patrz: B5 vs B7

teraz też nie jestem pewien jaki silnik trafi do B8 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prezentuje się bardzo ładnie :wink4:

poziek B5 to można powiedzieć klasyk, i nie można zrobić lepszego bo tamten był zajebiaszczy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda nie w necie więc nie mogę wkleić linków, a skanować artykuł nie specjalnie mi się chce, ale rs5 zostało dość grubo zjechane , głównie za silnik v8 4.2 przejęty z r8 tyle że bez pary cylindrów /a miałem nadzieję na downsizeing również w przypadku rs/

za to dość mocno chwalona jest s4 b8 :good:

generalnie s-tronic :good:

zawieszenie :good:

silnik :thumbdown:

waga :thumbdown:

co ciekawe silnik waży tylko 216kg ale cała ta kanapa już 1725..

dzwięk super ponoć, więc wychodzi na to że przy cenie w GB wyższej o 10k GBP trzeba być entuzjastą przerostu formy nad treścią aby sprawić sobie rs5 zamiast s4 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać jaka gazeta, bo jeden z najbardziej prestiżowych magazynów motoryzacyjnych AUTOCAR pisze w najnowszym numerze, że RS5 to najlepszy model audi w tej chwili.

Testowali go już. Co do silnika to w 80% konstrukcja R8 V10 - całkowicie nowa, więc raczej dobrze, że nie RS4 (R8 V8), który okazał się kupą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V12 czyli przedruk Evo, co gazeta to opinia.. :wink4:

dopóki jakiś forumowicz nie przedstawi, będzie ciężko o bezpośrednie doświadczenie :>

co do silnika to właśnie o to R8 V10 mi chodziło, wstawienie nawet zmodyfikowanego z rs4 byłoby strzałem w kolano.. zwłaszcza przy s4 3.0T

ja jak już pisałem liczyłem na jakieś mocne turbo dla uzupełnienia rs6 i s4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...