Skocz do zawartości

Darkoz

Pasjonat
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darkoz

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Darkoz

0

Reputacja

  1. http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b7_lampy_black_angel_eyes-t51783.0.html;msg583908#msg583908
  2. kocham to forum.. jestescie wielcy.. martin napisz cos jak sie jezdzi z takim momentem na osce..
  3. te lampy to masakra.. jezdzi tego juz troche.. po drogach i jak to sie mowi.. wies spiewa i tanczy
  4. Super Furak.. Gratuluje udanych modów.. wszczegolnosci tych mechanicznych.. sam planuje podobne zmiany ale po zakonczeniu okresu gwarancyjnego.. SUPER!! Napisz kolego tylko jak z przyczepnoscia na FWD przy tej mocy.
  5. ciekawe czy sie doczekamy... btw. do poki nie pojawi sie nic gotowego.. nie biore sie za rezanie lamp.. dzisiaj przygladalem sie tym ledom w A8 po lifcie... to tez odpada panowie.. bardzo ladne sa niestety bez ciecia sie nie obejdzie.. a w tym wypadku juz lepsze beda te od allroada.. ;(
  6. Przepraszam Panowie.. dawno nie odwiedzialem forum.. praca praca praca.. widzialem wiadomosc od kolegi arturo_freestyler wiec postaram sie opisac co z czym sie je przy rezanku lamp. A wiec.. Po demontazu lamp.. przede wszystkim musimy uporac sie z klejem.. ktory jest dosc mocny i w tym wypadku proponuje zastosowac jakas nagrzewnicce w postaci opalarki.. z gory odradzam wkladanie lampy do pieca czy piekarnika tak jak to wczesniej bylo mowione poniewaz w ten sposob mozna bardzo latwo uszkodzic lampe.. Po rozklejeniu nie usuwaj kleju poniewaz jesli zrobisz to sprawnie to ten sam klej posłuży Ci drugi raz.. mozesz tez zastosowac jakis klej - silikon bezbarwny.. Praktycznie kazda czesc lampy mozna odzielic od drugiej wiec jesli chcesz uzyskac efekt czarnego wkładu .. wysatrczy ze wyciagniesz chromowona czesc na spodzie pod xenonem i to miejsce pomalujesz czarna farba - sprayem o wysokiej wytrzymalosci temperatur . Dekielek tez bardzo latwo mozna usunąc i na jego miejsce montujesz jakis bialy badz przezroczysty.. Jakis w sensie ze musi miec odpowiedni rozmiar.. ja zamontowalem od mercedesa CLK i jestem zadowolony z efektu.. na zywo wyglada naprawde fajnie.. ale mysle ze ORi to Ori i takiego wlasnie powinninens poszukac.. Pozdrawiam
  7. Witaj Alex.. Widzialem kilka razy przelotem twoja Audiolke.. co tu duzo mowic.. a mozna by i komplementowac bardzo dlugo.. Marzenie !!!!!!!!! Pozdrawiam
  8. Tuningowalem silnik BRE.. no wiec tak: 1. Spalanie potrafie utrzymac na starym poziomie.. wszystko rozchodzi sie o kwestie umiejetnego operowania gazem.. jest poprostu bardziej czuly i na poczatku bedzie palil.. przyzwyczaisz sie. 2. Stosuj olej ten ktory zaleca producent.. mozesz jedynie wybrac najlepsza marke i zmieniac go czesciej niz jest to wskazane przez FIS.. poszperaj na forum.. ja osobiscie stosuje Castrol EDGE.. 3. Na szczescie w moim przypadku ingerencja w program sterujacy jest niezauwazalna poniewaz bylem na akcji wymiany programu w salone.. dostalem nowy.. w rejestrze widac ze zostal flashowany dwa razy.. z tego co wiem w salonie nie zapisuja ile razy z tego wzgledu ze za pierwszym razem moze nie wyjsic i ponawiaja wgrywanie do skutku. Zmiany moga wykazac na hamowni ale tym sie nie przejmuj bo bez twojej zgody nie moga tego zrobic. Wszystko zalezy od salonu.. ja swoj rozgryzlem i mam nadzieje ze nie beda sie czepiac.. hehe.. wszystko wyjasni sie na dniach ponewaz jade na duzy przeglad..
  9. prawda.. ale nawazniejsze jest pozytywne myslenie.. nie nalezy watpic w nasze samochody.. bo tylko i wylacznie wtedy nas zawodza
  10. Ja jestem zadowolony z tego silnika.. co prawda bierze troche oleju.. ale wszystko w normie. Na ten moment jest 60 tys. przebiegu i wszystko w dalszym ciagu jak noweczka. Po virusie u Rogala przejechalem 15 tys. i tez nie zauwazylem niczego niepokojacego. Jedyna usterka mechaniczna to nieszczelnosc uszczelki pod glowica.. ktora ujawnila sie po 30 tys. i rownie skutecznie zostala naprawiona w serwisie. Oceniam ze nawet jesli macie w swojej a4 wadliwa jednostke to nie jest to wasze zmartwienie lecz poprzedniego wlasciciela. Fakt faktem.. turbina predzej czy pozniej i tak sie wysypie.. no ale wtedy na otarcie lez czeka mnie zakup mocniejszej i nowy virusik..
  11. na moje oko jest to motyw zainspirowany nowym SL 65 AMG Black Series mercedesa..
  12. haha.. a mi tam sie to spodobalo.. moze troche pozniej od ykk'a ale szczerze.. obydwa zestawy godne grzechu.. mega agresor
  13. Szczerze watpie w pierwsza opcje z silnikiem od RS6.. ale rownie mocno trzymam za to kciuki.. ta furka moze byc sportowym idealem
  14. Audi R8 GT3 Producent z Ingolstadt oficjalnie zapowiedział rozpoczęcie produkcji modelu R8 przygotowanego do jazdy po torze. Już jesienią tego roku Audi R8 GT3 znajdzie swoich pierwszych nabywców. Dzięki zgodności z normami GT3 otrzyma możliwość startowania w wielu międzynarodowych wyścigach. Także dlatego producent musiał zrezygnować z napędu na cztery koła na rzecz regulaminowego napędu na tylną oś. Audi nie ujawniło jeszcze szczegółowych danych technicznych, ale wiadomo już, że centralnie umieszczony silnik V8 rozwinie moc powyżej 500 KM i a moc na koła trafi za pomocą sześciostopniowej skrzyni sekwencyjnej. R8 GT3 odziane zostanie także w aerodynamiczny bodykit ze znacznie zmodyfikowanym przodem oraz olbrzymim tylnym spojlerem. Dodatkowo wyposażone będzie w szereg niezbędnych elementów bezpieczeństwa. Pierwsze wyścigi z udziałem Audi R8 GT3 planowane są na przyszły rok. źródło: http://kmh24.pl/kmh24_galeriaWiecej_3914_16323/Audi_R8_GT3.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...