Skocz do zawartości
IGNOROWANY

buczenie podczas jazdy oraz drgania karoseri prz 140 km/h


mati101086

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Szukalem na forum lecz zaden temat nie odpowiadał mojemu problemowi mianowicie podczas jazdy na autostradzie przy predkosci 140km/h slychac buczenie z tym ze ciezko mi powiedziec czy dochodzi ono z przodu czy z tylu i przy tym telepie karoseria cala z tym ze nie caly czas tylko przez 5sekund telepie po czym 10sek spokoju i tak w kolko wydaje mi sie ze opony mozna wykluczyc bo gdyby byl to problem z oponami lub zle wywazonymi felgami wibracje nie ustawalyby tylko bylyby ciagle. Moze ktos cos podpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może dokładniej opiszesz sytuację. np. czy przyspieszasz czy jedziesz z jednostajną prędkością. Czy jak puścisz pedał gazu to też buczy? Czy przy np 120, 130 150 tez masz takie same objawy?

Może być wiele czynników, które mogą powodować takie zachowania np. problem z pompkami itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buczy cały czas gdy przyspieszam lub gdy ściągnie nogę z gazu na biegu jalowym trochę tak jakby mniej buczy a jeśli chodzi o wibracje to do 110km/h nie ma problemu nie ważne czy przyspieszam czy jadę na tempomacie zaś powyżej 120 całą buda telepie przy przyspieszaniu a gdy włączę tempomat i jadę dajmy na to 140 to telepie buda przez 5sek i przez 5sek jest spokój i tak w kółko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plecionka ,uklad wydechowy ,poduszki silnika skrzyni .sprawdz to . jak nie to uklad wtryskowy do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stan pompy wtryskowej, cisnienia wtrysków. kat wtrysku,dawka paliwa. ogolnie układ paliwowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wibracje które przenoszą się na całą karoserie? Dlaczego?

---------- Post dopisany 18-04-2014 at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2014 at 22:08 ----------

Bo z tego co ja czytam i szukam na necie to moze to byc problem z przegubami wewnętrznymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to by musial byc ostro katowany lub ze 600tys maja i sa ori .raczej ciezko je zajezdzic. ale jak juz to za grosze kupisz dobre uzywane .sprawdz poloski reka czy nie maja zbytnio luzów ,bo tam z 1-3mm moga miec ale od tego nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisze się do wątku. Mam dokładnie ten sam objaw. Dotyczy to zakresu prędkości 140-160 km/h -ani mniej ani więcej.Gdy puszcze gaz przy 160 buczy az zejdzie poniżej 140 km/h .Wszystko możliwe sprawdzone oprócz wtrysku paliwa . Na VAG zero błędów. Czy przyczyna może być jeden bardziej wyrobiony amortyzator? (prawy tył ma 68%,pozostałe 3 78-80%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zdemontować heble z tyłu ( tarcze i zaciski) przeczyścić wszystko , piasty dokładnie oczyścić także i ponownie zamontować. gwarantuję że drganie budy zniknie. Tak było u mnie. Objawy identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .mam podobny problem z tym drganiem ale nie budy a kierownicy od 110 do 140 i teraz nie wiem czy wina opon bo sa zajechane czy tarcze bo przy hamowaniu zalezy jeszcze jakim hamowaniu drzy kierownica czy moze ktorys przeglób bo przy cofaniu nie zawsze ale nie raz stuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...