Bakłażan Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam wszystkich. Tak jak w temacie, od jakiegoś czasu ucieka mi płyn chłodzący ze zbiorniczka wyrównawczego. W sumie ciężko mi stwierdzić kiedy to ucieka, bo czasem płyn trzyma się tydzień, nawet dwa i nagle potrafi uciec w ciągu pół godziny. Czasem cały zbiorniczek, czasem tylko część. Ogólnie muszę dolewać co jakiś czas. Zauważyłem też w dolnej części zbiorniczka coś jakby upust i zastanawiam się czy na ten upust powinien być naciągnięty jakiś wężyk? Jeśli tak to mój się chyba zsunął czy coś. No chyba że to coś poważniejszego. Prosiłbym o pomoc, bo borygo jest drogie jak trzeba je dolewać średnio raz na tydzień ...
cptolgierd Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Posprawdzaj wszystkie rury, przy termostacie, od dołu, do nagrzewnicy, w jakim stanie jest króciec wody. Szukaj, aż znajdziesz g12 wlewaj np. febi - niektórzy mówią że borygo jest zbyt agresywne i potrafi przeżreć rury, a te auta mają już swoje lata
Bakłażan Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Aktualnie leje wodę, i jeżdżę spokojnie, ale wiadomo, trzeba to zrobić przed upałami.
rafal9119 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 mam taki maly sposob by dowiedziec sie skad ucieka plyn u ciebie najprawdopodobnie to bedzie wywalany przez zbiorniczek musisz odkrecic zbiorniczek i tak u dolu jest taki maly wezyk pod nim podwies tam butelke po wodzie tak aby wrazie wyrzucenia plynu trafiał on do butelki i tak pojezdzij pare dni jak w butelce bedzie sie plyn pojawiał to musisz zmienic korek zbiorniczka wyrownawczego najlepiej na ori
gamelek Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Podepne sie pod temat. Mam taki sam problem. Raz woda ucieka w ciagu 20 minut a raz mam spokoj na dlugi czas. Zauwazylem ze gdy dodam gaz i odpuszcze to spod zbiorniczka wyrownawczego wydobywa sie para pod cisnieniem. Czy to tez moze byc wina korka? czy moze czegos innego?
Fenrir Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Mi kiedyś wyciekał w podobny sposób płyn, raz dużo, raz mało. Okazało się że przewód z instalacji LPG był popękany i w zależności jak się ułożył tyle z niego ciekło. Jak się go przygięło to wylatywało wszystko. Teraz znowóż ciekła mi pompa wody to wlałem uszczelniacz w płynie i pomogło mimo że wcześniej ciekło dużo. Myślę że najpierw trzeba zajrzeć od spodu na wszystkie przewody, chłodnicę itp. a dopiero później kombinować dalej bo jeśli przewód jest pęknięty to nie ma co kombinować ze zbiorniczkami. A dopóki cieknie ja lał bym wodę demineralizowaną lub tani płyn, po usunięciu wycieku zawsze można wlać dobry płyn i spokój na dłuższy czas.
gamelek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Nie mam gazu. NO i dobrze widze skad sie wydobywa. Tylko jaki jest tego powod?
rafal9119 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 zbyt wysokie cisnienie w układzie i dla tego wplyn wyrzuca zacznij od korka
Grabek94 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czy odkręcając korek po jeździe przy rozgrzanym silniku powinno "psyknąć" ze zbiorniczka ciśnienie czy oznacza to, że jest korek jest uszkodzony? Mi również znika płyn i za cholere nie mogę zlokalizować skąd.
heever Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Jak najbardziej po rozgrzaniu silnika powinno "psyknąć"
Grabek94 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czyli mogę wykluczyć zbiorniczek, bo płynu tamtędy nie wywala. Skąd to może cieknąć skoro silnik tego nie żre ani nigdzie nie ma plam?
KKKC Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Witam.. Przyjrzyj się dokładnie za głowicą na kruciec wody, w którym masz umieszczony czujnik temperatury. Wodę może w czasie jazdy wywalać właśnie w tej okolicy, nie zauważysz śladów wycieku bo płyn na gorącym silniku od razu odparuje. zacznij od uszczelki, koszt żaden a przy okazji dokładnie oglądniesz kruciec jak go odkręcisz.
Grabek94 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Problem w tym, że już raz ten króciec wymieniałem, w październiku jakoś. Z nowymi oringami oczywiście. Możliwe, żeby znowu z tego samego leciało? Wcześniej kapało na łączeniu z samym blokiem, bo ktoś to dał na sylikon.
P1RAT Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Sprawdź na zimnym silniku czy nie ma wycieków. Zacznij od zbiorniczka, korka, przewodów, Kroćca może jest pęknięty albo padł oring gdzieś . Jeśli to nie pomoże to może być to pompa wody albo uszczelka przepuszcza.. Sprawdź czy nie kopci Ci z lekka na biało.
tomasl91 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 bo jak kopci na biało to znaczy ze przepala tez płyn a jak nie to nie mozliwe wyciek ,musi byc moze do srodka ci leci nagrzewnica jak tu nigdzie nie widzisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się