Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Warsztat LPG z Warszawy lub okolic, co wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

DC auto w Chrcynnie. Montowałem tam instalację w AVJ. Staranność montażu na 4+. Komputer KME, wtryski hana czarne, reduktor KME silver, zbiornik w kole 55l, wlew pod klapką. Do powyższego nie mam zastrzeżeń. Samochód śmiga lecz przy ostrzejszym dodaniu gazu zaczyna się dusić. Panowie z DC auto stwierdzili że mam uszkodzony czujnik temperatury czego przyczyną było chodzenie wiatraka czy zimny czy ciepły silnik. Wcześniej tego problemu nie było. Na drugi dzień zajrzałem a tam wtyczka odłączona od czujnika. Podłączyłem wróciło wszystko do normy. Jeśli ktoś się zdecyduje wstawić do tego zakładu swoje auto niech najpierw dokładnie porobi zdjęcia swojego wnętrza a najlepiej także komory silnika. U mnie co zauważyłem to na drugi dzień była po przypalana tapicerka od popiołu z papierosa. Najważniejsza rzecz Masz nowe koło zapasowe?? lepiej zostaw w domu. Ja miałem nową oponę michelina, już nie mam. Panowie z DC auto przywłaszczyli sobie i założyli mi na moją felgę starą łysą oponę produkcj china. Po ingerecji w tej sprawie Pan Paweł szef firmy DC auto zwrócił mi pieniądze. Nie darowałbym. Więc podsumuwując: Instalacja ładnie estetycznie założona, cena również dobra, lecz tylko to a przecież nikt nie zakłada lpg tylko dla wyglądu wizualnego. Pozdrawiam

Opublikowano

To całe szczęście że jednak wybrałem Energy Gaz a nie DC;) Swoja droga to trochę nielogiczne robić takie numery klientom, no ale cóż, można tylko współczuć.

A Buba, rozumiem że chodzi Ci o 3 zdjęcie, to nie jest reduktor przy zderzaku tylko filtr gazu. reduktor jest z prawej strony na drugim zdjęciu.

Opublikowano

na drugim zdjęciu jest filtr a nie reduktor

Opublikowano

Na drugim zdjęciu jest elektrozawór, reduktor będzie gdzieś pod nim, niżej. Tak przynajmniej wynika ze zdjęcia.

Apropo Twojej instalacji, pewnie działa prawidłowo ale ja bym zdecydował się na inne komponenty - byłoby estetyczniej, taniej a działało by tak samo albo i lepiej. Przede wszystkim wlew w klapkę - i nie chodzi tu, że ktoś uważa że lpg to wiocha czy nie ale dla własnej wygody tankowania np w zimę :) zwłaszcza, że teraz już tankuje się samodzielnie na większości stacji :)

Opublikowano

Na drugim jest filtr fazy gazowej jak się dowiedziałem. Reduktora nie widać bo jest schowany nieco niżej. Co do estetyki, no może i tak, ale w końcu LPG nie idzie na wystawy;) A BRC wziąłem za względu na gwarancję, bo jak się orientowałem to mają chyba najlepszą, chociaż może czegoś nie doczytałem. Odnośnie wlewu to i tak obecnie tankuję tylko na jednej prywatnej stacji w Warszawie którą mi znajomy polecił (na Woli o ile się nie mylę co do dzielnicy) i tam i tak tankuje ten gość co tam pracuje więc bez znaczenia.

Dobra jestem prawie 3 miesiące po montażu więc przyszedł czas na opisanie dokładniejszych wrażeń. Ogólnie spalanie na gazie jest o około litr większe niż na benzynie czyli wychodzi około 11 litrów gazu w mieście. W trasie (Warszawa-Wrocław) spalił 8 litrów gazu. Co do samej instalacji zastrzeżeń jak na razie nie mam, zostało mi około 3 tyś. do pierwszego przeglądu więc wtedy może coś więcej się dowiem. Czytałem na innych forach żeby sprawdzać czy szarpie przy zmianie i z PB na LPG podczas jazdy. Ogólnie testowałem przy różnych prędkościach i obrotach, szarpnięcia nie było. Nie odczułem też spadku mocy w aucie, na gazie jeździ dokładnie tak jak na benzynie.

No to tyle w kwestii podsumowania;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...