Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Drganie, wibracje, mrowienie przy intensywny przyspieszaniu


?ukkasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukałem w szukajce, ale identycznego objawu nie mogłem znaleźć.

Problem polega na tym, że jak ostro ruszę na pierwszym biegu, i na drugim w sumie też to czuć wibrację. Pochodzą one z prawego przedniego koła (tak mi się wydaje). Dodam, że strzela mi właśnie przegub przy skręcaniu w tym kole. Ktoś pisał, że jak Quattro to nie jest to wina przegubów (te drganie).

Mi się wydaję, że przyczyną drganie przegub wewnętrzny, a strzelania przy skręcaniu przegub zewnętrzny.

Ktoś ma jakieś inne pomysły?

W taki razie wymieniać całą półoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię aby półoś miała bicie. Wymień zewnętrzny jeśli Ci strzela i zobacz czy ustąpiło. Tylne napędy są ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to trochę mnie nastraszyłeś. Wydaje mi się, że tylne napędy są ok. A jak to sprawdzić? Na zakrętach dobrze trzyma się drogi.

Co to może być w takim razie?

Przez ten przegub strzelający mogą być te drgania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim nie wiem na co czekasz. Przegub Ci stuka a Ty go nie wymienisz tylko doszukujesz się innych usterek. Zacznij od wymiany tego co już wiesz że szwankuje. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem kiedy. Autko kupiłem w czwartek wieczorem, w piatek i sobote w pracy i nie było nawet kiedy kupić przegubu, nie mówiąc o założeniu.

Pytam, bo w poprzednim aucie jak strzelał przegub to nigdy takie wibracje nie miały miejsca, dlatego pytam co to może być poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem, zrobię to tylko po świętach, bo wcześniej po prostu nie było czasu :)

Trochę późno o tym piszę, ale zawsze może komuś się przyda ;)


Problem wibracji rozwiązany w zasadzie już dawno bo gdzieś w lipcu, ale zapomniałem napisać :P Na szczęście nie musiałem wymieniać, ani półosi, ani podpory wału :)

Przyczyną wibracji była rozpórka dolna, która była wygięta i i dotykała złaczki elastycznej wydechu. Wibracje z wydechu były przenoszone na karoserie poprzez rozpórkę ;p Poprzedni właściciel musiał gdzieś przywalić. Pozdro ;)

Edytowane przez ?ukkasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...