LiveCam 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Panowie tak z ciekawości zapytam, czy idzie VCDS-em wyczytać coś, że jest nie tak z klapami/dolotem ? Nie mówie o błędach, tylko blokiem pomiarowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sslawek77 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 jestem świeżo po wymianie tego czujnika w moim mk6 gti, na liczniku 70 tyś. a już czujnik padł i klapy też były wyrobione, ( zrobiłem blaszke z konektorka i przykleiłem na kropelce) po poskładaniu check sam zgasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista 0 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) zrobiłem ta modyfikacje zgodnie z instrukcja i nic się nie zmieniło doszedł jeszcze jeden błąd 2980 zwarcie z masa i co teraz ? Edytowane 25 Marca 2016 przez perkusista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista 0 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Witam dzisiaj przeprowadziłem modyfikacje potencjometru zgodnie z instrukcja załączoną na forum lecz niestety nic to nie pomogło a jeszcze bardziej zaszkodziło pojawił się jeszcze jeden błąd P2016 co teraz mam zrobić? obecna błędy to P2008 i P2016 ciągle występują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sslawek77 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 a wymieniłeś czujnik czy próbowałeś go "naprawić" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Czy w jednostkach od 2012 roku występują te same dolegliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Próbowałem naprawić ale widocznie to jeszcze bardziej zaszkodziło nie mogę się pozbyć tych błędów czy teraz czeka mnie wymiana kolektora? Może ktoś usuwa te klapy albo je wyłącza w sterowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sslawek77 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 http://www.aliexpress.com/item/VW-Air-Intake-Manifold-Flap-Position-Sensor-for-Volkswagen-Tiguan-new-Passat-B7-CC-Golf-6/32648473870.html?spm=2114.01010208.3.67.hAIEtN&ws_ab_test=searchweb201556_9,searchweb201602_5_10037_10034_507_10032_10020_10017_10005_10006_10021_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_2&btsid=d1678356-5b36-4c5d-8965-63e6d4a4b7c1 ja kupiłem taki, wyszło 60zł i po problemie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppa4 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Hej, Od kilku tygodni borykam się z błędem P2015 ale o numerku: 2967 a nie 2968. Nie mogę nigdzie znaleźć opisu czym one się różnią ... ? Jako naprawa był 'modyfikowany' czujnik ale 600km poźniej jak bardoz szybko wystartowałem to znów wyskoczył check engine P2015. CO ciekawe w moim przypadku pojawia się CheckEngine ale silnik nie przechodzi w tryb awaryjny tylko 'normalnie' jedzie ... Pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Miałem podobnie, że VCDS czytał mi błąd, natomiast VCP nie widział nic, klapy się adaptowały, ale błąd wracał, jednak dużego nie wyrzucał i moc była. Sprzedałem auto, poluję teraz na 3.0 jakieś najlepiej. Jednak gdyby zostało chyba wrzuciłbym zamiast czujnika emulator klap, dla świętego spokoju i od czasu do czasu sprawdzał czy z klapami wszystko ok. Do emulacji wystarczyłby zwykły przekaźnik z cewką równolegle do elektrozaworu od podciśnienia który zwierałby odpowiednio dobrany dzielnik rezystorowy, żeby zasymulować dwie pozycje czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioMAX 0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie mam pytanie, samochód właśnie stoi u mechanika, był na czyszczeniu zaworów, i kolektora, razem z wymianą czujnika na zamiennik. Samochód cały dzień stał, z odpiętym akumulatorem. Obecnie po zmontowaniu wszystkiego, samochód nie rzuca błędu, ale odpala na kilka sekund po czym gaśnie, dostaje paliwo do listwy. Może samochód posiadać jakieś zabezpieczenia? Mam go od miesiąca, wcześniej było wszystko ok. Można go tak odpalać po dłuższym postoju bez akumulatora, czy należy wykonać jakąś adaptację ? Błędów nie pokazuje Edytowane 25 Stycznia 2017 przez MarioMAX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebul88 1 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 1-czy przy demontażu kolektora trzeba odłączyć akumulator? 2-czy oprócz nowej uszczelki kolektora dolotowego potrzebne są jeszcze jakieś? chodzi mi np o to czy wtryski mają jakieś uszczelki lub o ringi? 3-czy po montażu trzeba robić adaptacje przepustnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nie trzeba odlaczac aku. Tylko nie bawić się kluczykami. Uszczelki wtryskow teoretycznie nowe. Mnie wtryski zostały w głowicy więc nie musiałem ich zmieniać.Adaptacja jest zbędna. Sprawdzić tylko grupy czy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioMAX 0 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Po nocnym postoju wszystko dzisiaj odpala bez problemu, dlaczego odcinało czasami palowo nie wiadomo. Czujnik, który miałem zamontowany okazało się, że działał prawidłowo. Jak ktoś chętny na ori używkę to za 50zł odsprzedam. U mnie dwa wtryski zostały dwa wyszły. Ja tych oringów nie wymieniałem, wyglądały dobrze, nie sparciały ani nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 One są teflonowe. Jak nie pracuje głośniej to luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebul88 1 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Godzinę temu, olinek2 napisał: Nie trzeba odlaczac aku. Tylko nie bawić się kluczykami. Uszczelki wtryskow teoretycznie nowe. Mnie wtryski zostały w głowicy więc nie musiałem ich zmieniać. Adaptacja jest zbędna. Sprawdzić tylko grupy czy jest ok. Dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebul88 1 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Koledzy jestem w trakcie czyszczenia dolotu i przy demontażu kolektora ulamalem jeden ząbek w jednej z klap ( tych które wchodzą w głowice) , będą przez to jakieś problemy? Czy się tym nie przejmować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Jaki ząbek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebul88 1 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Na tych plastikowychodzi częściach klapy są malutki bolce które wchodzą w kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Jeśli nic nie wypadnie to nie powinno być problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się