Skocz do zawartości

Cebul88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Cebul88

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

519 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cebul88

1

Reputacja

  1. czy przy zmianie hamulców z standardowych 314mm w b8 2010 rok na zaciski brembo i tarcze 345mm, mogę zastosować tarcze z poliftowego s4 o grubości 30 mm czy muszę brać te z przedlifta 29,5 mm?
  2. Cebul88

    Wydech ABT

    Orientuje się ktoś czy wydech sebringa do pakietu abt(taki jak na zdjęciu) będzie pasował do dyfuzora z s4 ?
  3. Cześć, ja też podzielę się moją historią w 2015 roku pod koniec grudnia stałem się szczęśliwym posiadaczem audi a4 b8 1.8 tfsi quattro skrzynia manualna kod silnika CDHB rok 2010 auto w chwili zakupu miało przebieg 185 000 km przed zakupem naczytałem się na temat tego silnika wielu niepochlebnych opinii jednak zdecydowałem się na zakup ponieważ auto miało praktycznie nowy silnik wymieniony w Holandii w serwisie audi przy przebiegu 144 000 km dokładnie został wymieniony cały słupek (nie znam powodu wymiany ale obstawiam że przeskoczył łańcuch rozrządu). pierwszą rzeczą po zakupie była wymiana filtrów i oleju ( zmiana z castrola longlife na Liqui moly 5w-40) po oswojeniu się z samochodem (pierwszy samochód takiej klasy i w tak świeżym roczniku jak dla mnie) i w tedy właśnie zauważyłem drgania na biegu jałowym szczególnie odczuwalne na wyłączonej klimatyzacji kiedy obroty utrzymują się na poziomie ok 700 obr/min, po włączeniu klimy obroty podnoszą się i nie jest to już tak odczuwalne. zaczęło mnie to zastanawiać ponieważ wydawało mi sie że nie jest to normalne, żeby była jasność nie jest to żadne falowanie obrotów ( wskazówka obrotomierza jak zamurowana) są to takie delikatne szarpnięcia co kilka sekund . pierwszym pomysłem była wymiana świec i sprawdzenie cewek zapłonowych - nie pomogło drugi pomysł czyszczenie kolektora dolotowego , klap, kanałów dolotowych, końcówek wtryskiwaczy - nie pomogło trzeci pomysł czyszczenie odmy olejowej - nie pomogło czwarty pomysł wymiana filtra paliwa w baku - nie pomogło piąty pomysł wyczytałem gdzieś że były montowane jakieś wadliwe popychacze pompy paliwa wysokiego ciśnienia wymieniłem popychacz na nowy- nie pomogło ( wymiana nie potrzebna bo u mnie już był popychacz nowego typu) szósty pomysł uszkodzona poduszka silnika lub skrzyni biegów samochód oddany na przegląd do serwisu audi (auto special Kraków) w serwisie stwierdzili, że wszystkie poduszki są sprawne, że to szarpanie nie jest czymś normalnym a powodem tego szarpania może być nagar w w kanałach dolotowych ale skoro to już zrobiłem to nie wiedzą dlaczego się tak dzieje. po tym wszystkim postanowiłem sprawdzić auto na hamowni licząc na to że jeżeli będą jakieś duże straty mocy lub momentu lub po prostu po przebiegu wykresu będzie można się jakoś do tego odnieść, wynik z hamowni 179,5 hp i 266 Nm czyli wychodziło by że silnik igła. przez wszystkie te naprawy cały czas użytkowałem samochód i kilometrów ciągle przybywało, aktualnie samochód ma 235 000 km przebiegu i na chwilę obecną wydaje mi się że wiem co może być przyczyna tego podszarpywania, wraz ze wzrostem przebiegu szarpnięcia są coraz mocniejsze więc dochodzę do wniosku że przyczyną tego może być wyciągający się łańcuch rozrządu. w moim aucie będzie on miał już ponad 95 000 przebiegu i słychać go już mocno, temat łańcucha jest dobrze opisany na forum ja swój planuje wymienić przy przebiegu 260 000 km ( czyli łańcuch będzie miał 120 000km) jak to zrobię na pewno zdam relację czy problem znikną przeglądając forum natknąłem się już na kilka tematów z tym problemem ale jak na razie rozwiązania go jeszcze nikt nie znalazł.
  4. to jest oryginalna dokładka abt ? pasuje do zwykłego zderzaka? czy do avanta się czymś różni ?
  5. czy stelaż ze zwykłego fotela będzie pasował do fotela s line ? Miałem przetarty boczek w fotelu kierowcy, jak oddałem auto do przeszycia tapicer zwrócił mi uwagę na to że mam złamany fotel, stąd moje pytanie czy można wykorzystać stelaż ze zwykłego fotela i przełożyć poszycie z mojego starego fotela s line?
  6. Cebul88

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Program jest w planie na przyszły miesiąc Jeszcze po drodze wymiana intercoolera na ten z 3.0 tdi i wysoko przepływowy katalizator.
  7. Cebul88

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Możliwe żeby w 1.8 tfsi cdhb quattro 2010 rok w serii było 180 km i 266 Nm ? hamowałem się w V-techu w Krakowie na Bieżanowskiej i tyle mi wyszło właśnie. Jedyne co zostało zmienione to filtr powietrza na pipercrosa
  8. Jak w temacie,szukam kogoś kto dobrze ogarnia Tfsi, okolice Krakowa ale jak jest jakiś dobry specjalista to i 200 km mogę zrobić.
  9. witam Panowie Też mam problem z tfsi tylko z 1.8 cdhb objawy są takie że troszkę więcej pali i ma odczuwalny brak mocy powyżej 3 tys/obr i tu pojawia się pytanie czy wyciągnięty łańcuch od nastawnika faz rozrządu wywalił by jakiś błąd? bo u mnie nie ma żadnych błędów, po logach też nic nie mogłem znaleźć, cewki sprawdzone,turbo ok, świece nowe, wczoraj wyczyściłem dolot i kanały w głowicy i dalej nic (przy okazji wyczyściłem końcówki wtrysków bo dwa były mocno zabrudzone-poprawiły się obroty na biegu jałowym) auto rocznik 2010 przebieg 210 000 km ale sam słupek o przebiegu 60 000 km ( wymieniany w holenderskim aso przez poprzedniego właściciela) wczoraj mnie jeszcze tknęło że może właśnie coś z fazami rozrządu jest nie tak i trafiłem na ten temat auto chodzi głośno ( jak diesel) w środku słychać klekotanie właśnie od strony nastawnika. od samego początku klekotało ale nie aż tak głośno jak teraz, zrobiłem nim już 30 tys/km problem z mocą pojawił się około 2 tygodni temu i dalej nie mogę rozkminić co może być przyczyną.
  10. Na tych plastikowychodzi częściach klapy są malutki bolce które wchodzą w kolektor.
  11. Koledzy jestem w trakcie czyszczenia dolotu i przy demontażu kolektora ulamalem jeden ząbek w jednej z klap ( tych które wchodzą w głowice) , będą przez to jakieś problemy? Czy się tym nie przejmować?
  12. 1-czy przy demontażu kolektora trzeba odłączyć akumulator? 2-czy oprócz nowej uszczelki kolektora dolotowego potrzebne są jeszcze jakieś? chodzi mi np o to czy wtryski mają jakieś uszczelki lub o ringi? 3-czy po montażu trzeba robić adaptacje przepustnicy?
  13. Cebul88

    Wymiana subwofera

    Koledzy sorry za małe OT , ale skąd bierzecie te instrukcje ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...