Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8TFSI i 2.0TFSI problemy z klapami i dolotem


olinek2

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tak z ciekawości zapytam, czy idzie VCDS-em wyczytać coś, że jest nie tak z klapami/dolotem ?

Nie mówie o błędach, tylko blokiem pomiarowym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem świeżo po wymianie tego czujnika w moim mk6 gti, na liczniku 70 tyś. a już czujnik padł i klapy też były wyrobione, ( zrobiłem blaszke z konektorka i przykleiłem na kropelce) po poskładaniu check sam zgasł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem ta modyfikacje zgodnie z instrukcja i nic się nie zmieniło doszedł jeszcze jeden błąd 2980 zwarcie z masa i co teraz ?

Edytowane przez perkusista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj przeprowadziłem modyfikacje potencjometru zgodnie z instrukcja załączoną na forum lecz niestety nic to nie pomogło a jeszcze bardziej zaszkodziło pojawił się jeszcze jeden błąd P2016 co teraz mam zrobić? obecna błędy to P2008 i P2016 ciągle występują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem naprawić ale widocznie to jeszcze bardziej zaszkodziło nie mogę się pozbyć tych błędów czy teraz czeka mnie wymiana kolektora? Może ktoś usuwa te klapy albo je wyłącza w sterowniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Od kilku tygodni borykam się z błędem P2015 ale o numerku: 2967 a nie 2968.

Nie mogę nigdzie znaleźć opisu czym one się różnią ... ?

Jako naprawa był 'modyfikowany' czujnik ale 600km poźniej jak bardoz szybko wystartowałem to znów wyskoczył check engine P2015.

CO ciekawe w moim przypadku pojawia się CheckEngine ale silnik nie przechodzi w tryb awaryjny tylko 'normalnie' jedzie ...

Pomożecie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, że VCDS czytał mi błąd, natomiast VCP nie widział nic, klapy się adaptowały, ale błąd wracał, jednak dużego nie wyrzucał i moc była.

Sprzedałem auto, poluję teraz na 3.0 jakieś najlepiej. Jednak gdyby zostało chyba wrzuciłbym zamiast czujnika emulator klap, dla świętego spokoju i od czasu do czasu sprawdzał czy z klapami wszystko ok.

Do emulacji wystarczyłby zwykły przekaźnik z cewką równolegle do elektrozaworu od podciśnienia który zwierałby odpowiednio dobrany dzielnik rezystorowy, żeby zasymulować dwie pozycje czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie, samochód właśnie stoi u mechanika, był na czyszczeniu zaworów, i kolektora, razem z wymianą czujnika na zamiennik. Samochód cały dzień stał, z odpiętym akumulatorem. Obecnie po zmontowaniu wszystkiego, samochód nie rzuca błędu, ale odpala na kilka sekund po czym gaśnie, dostaje paliwo do listwy. Może samochód posiadać jakieś zabezpieczenia? Mam go od miesiąca, wcześniej było wszystko ok. Można go tak odpalać po dłuższym postoju bez akumulatora, czy należy wykonać jakąś adaptację ? Błędów nie pokazuje

Edytowane przez MarioMAX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1-czy przy demontażu kolektora trzeba odłączyć akumulator?

2-czy oprócz nowej uszczelki kolektora dolotowego potrzebne są jeszcze jakieś? chodzi mi np o to czy wtryski mają jakieś uszczelki lub o ringi?

3-czy po montażu trzeba robić adaptacje przepustnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba odlaczac aku. Tylko nie bawić się kluczykami. Uszczelki wtryskow teoretycznie nowe. Mnie wtryski zostały w głowicy więc nie musiałem ich zmieniać.
Adaptacja jest zbędna. Sprawdzić tylko grupy czy jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po nocnym postoju wszystko dzisiaj odpala bez problemu, dlaczego odcinało czasami palowo nie wiadomo. Czujnik, który miałem zamontowany okazało się, że działał prawidłowo. Jak ktoś chętny na ori używkę to za 50zł odsprzedam.  U mnie dwa wtryski zostały dwa wyszły. Ja tych oringów nie wymieniałem, wyglądały dobrze,  nie sparciały ani nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, olinek2 napisał:

Nie trzeba odlaczac aku. Tylko nie bawić się kluczykami. Uszczelki wtryskow teoretycznie nowe. Mnie wtryski zostały w głowicy więc nie musiałem ich zmieniać.
Adaptacja jest zbędna. Sprawdzić tylko grupy czy jest ok.

Dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jestem w trakcie czyszczenia dolotu i przy demontażu kolektora ulamalem jeden ząbek w jednej z klap ( tych które wchodzą w głowice) , będą przez to jakieś problemy? Czy się tym nie przejmować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...