goldi Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Podmień go z zaworem N18 jest koło grodzi silnika
danko93 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 tzn ?? Przełączyć wszystkie wtyczki, przewody itp do n18 ??? a nie moge zmostować tych dwóch wężyków po prostu ??
wesz82 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Zamień zaworek n18 z n75 bo to jedno i to samo. N75 masz na dole z przodu silnika n18 koło grodzi różnią sie kolorami biały/czarny.
danko93 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 no juz znalazłem że od EGr idzie wężyk do n18, wykręce jutro n18 moze i podmienie z n75.
luka4f Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Miałem te same objawy, kup strzykawkę taką z 60ml w aptece (1,20zł), przymocuj do niej kawałek wężyka od podciśnienia i podłącz do gruchy od turbiny, zassij ją- jak sztanga się rusza to kierownice nie są zapieczone a jak stoi w miejscu albo lekko drgnie to turbo na bank do czyszczenia. Albo po prostu spróbuj sztangę palcami złapać i ruszyć na wył silniku. Ja z miesiąc temu czyściłem i jeździ jak nowo narodzony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się