dareksa1 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam wszystkich A4 B6 1.9 TDI 130 KM 2001r. Po rozgrzaniu silnika na postoju pojawiają się lekkie drgania (szarpnięcia) odczuwalne na kierownicy, które trwają kiilka sekund,potem spokój na parę sekund i znów szarpnięcia parę sekund itd. Gdy zapalam go na zimnym silniku wszystko jest OK. Dodam jeszcze, że w czasie zimy coś mnie podkusiło, żebym dolał denaturatu do zbiornika paliwa (dolałem 0,5l na 20l paliwa). Po tym samochód nie chciał mi zapalić, ale po wymianie filtra paliwa z pomocą PLAKU zapalił, mechanik doradził mi, żebym dolał trochę oleju MIXOL przy następnym tankowaniu. Boję się troch czy nie uszkodziły się pompowtryski. Proszę o pomoc.
kkam Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zrób logi grupy 13 i 23. Prawdopodobnie pompki do weryfikacji i oringi na pompkach do wymiany.
dareksa1 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Logi robione są gdy auto jest na biegu jałowym przy temp. 90 stopni: Grupy: 004,007,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,018,023,013,018,023,013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Prosze spojrzcie na logi
kkam Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Masz żle ustawiony kąt synchronizacji rozrządu.Synchro angle w grupie 4 powinno być w granicach -3 +3. Idealnie powinno być na 0, jednakże te silniki lubią lekko na minusie. Jak ustawisz w granicach -1 do 0 to będzie dobrze. Jak masz klucz 13 i 19 to sam sobie to skorygujesz. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/ Po ustawieniu rozrządu zrób kolejne logi.[TABLE=class: siatka] [/TD][TD] [/TABLE]
dareksa1 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Gdy ustawiłem kąt synchronizacji na 0-0,6 to auto zaczęło jeszcze bardziej szarpać, drgać, silnik zaczął przerywać. Gdy natomiast ten kąt został ustawiony między -7 a -8, to auto chodzi równo. zamieszczę logi: Grupy: 008,009,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,012,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,004,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,018,023,013,018,023,013,018,023,013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co z tym fantem zrobić. Czy jeszcze podregulować ten kąt synchronizacji na wartości ujemne? Powiem jeszcze, że w Niemczech przed kupnem auta były wyjmowane pompowtryski i czyszczone (było to ok. 15 tyś km temu). Proszę o pomoc
kkam Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Rozrząd może być lekko przestawiony, stąd kąt synchronizacji bardzo na minusie. Wypadałoby zweryfikować czy jest dobrze ustawiony. Niepokojące są wskazania z grupy 13 - za duże korekcje. W pierwszej kolejności polecam podmianę oringów, sprawdzenie wiązki i gniazd. Jak to nie pomoże to pompowtryski do regeneracji/wymiany. Przy okazji wymiany oringów na pompowtryskiwaczach można zweryfikować stan wałka rozrządu. Samochód nie ma problemów z mocą? Jeżeli możesz wstaw jeszcze logi dynamiczne. Czy podczas logowania miałeś nagrzany samochód? Z logów widać temp 78 stopni, a powinno być blisko 90.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się