Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wpadanie W Wibracje


Goldeq

Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżę temat bo problem nadal mnie dręczy, chociaż trochę objawy się zmieniły. Wymieniłem wszystkie poduszki, sprawdziłem dokładnie wydech, uchwyty, połączenia. Wycięty został katalizator a kąt ustawiony na około 50. Wibracje praktycznie ustały za to jeszcze przed wycięciem kata pojawiło się "burzenie" (niski dźwięk jak w bombowcu :) ) w zakresie obrotów 1600 - 2000 (w tym zakresie są też największe wibracje) Myślałem, że pomoże wycięcie kata ale niestety nie pomogło... co jeszcze mogę sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam podobny problem, a mianowicie podczas odpuszczania gazu ( najbardziej to czuć na wysokich biegach np na 5-ce) odczuwam telepanie/szarpanie/drganie tylko nie wiem czy telepanie przenosi się od wydechu czy silnika. Podczas jednostajnej jazdy na 5 biegu z prędkością ok. 90 km/h (1800-1900obr) też czuć te drgania. Podczas zmiany biegów też czuć, że coś nie jest usztywnione tylko jakby coś się przesuwa. Ogólnie doenerwjące jest to, jechałem ostatnio Oplem Astrą z 2008r i tam wszystko sztywne aż miło. Myślałem o zmianie poduszek pod silnkiem ( pod skrzynią zmienione na nowe i nic nie dało ), wszystkich wieszaków wydechu, a jak to nie pomoże to ponoć przeguby wewnętrzne też mogą być już zużyte i przenosić drgania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...