Goldeq 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Panowie co może być przyczyną wpadania w wibracje całego samochodu na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury 90'C ? pojawia się to po dłuższej jeździe ostatnio po 130km w trasie . Silnik AHU . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Podłącz auto pod program diagnostyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldeq 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Podłączenie pod program nic nie da oprócz sprawdzenia błędów których nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Panowie co może być przyczyną wpadania w wibracje całego samochodu na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury 90'C ? pojawia się to po dłuższej jeździe ostatnio po 130km w trasie . Silnik AHU . nastawnik( w pompie wtryskowej ) do czyszczenia lub naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldeq 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Panowie co może być przyczyną wpadania w wibracje całego samochodu na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury 90'C ? pojawia się to po dłuższej jeździe ostatnio po 130km w trasie . Silnik AHU . nastawnik( w pompie wtryskowej ) do czyszczenia lub naprawy Da się to sprawdzić vagiem ? jak tak to w jaki sposób . zdaje się było coś przy niej robione w serwisie boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 to wszystko jasne .kilka razy w miesiacu poprawiam takie pompy . nie ktore pseudo mechaniory itp skladaja na chinskich gratach .zdarzaja sie rozszczelnienia itp. nastawnik nie da sie vagiem naprawic . wogole vagiem nie da sie nic naprawic .tylko diagnostyka i kas bledow oraz adaptacja. naprawic nastawnik ci moge ja . jak cos to pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Vp-tdi dobrze gada moze byc to nastawnik, ale ostatnio tez mialem sytuacje ze egr powodowal drgania. Samochod chodzil ladnie rowno a w momencie gdy egr sie otwieral auto drzalo, czuc bylo wibracje na drazku zmiany biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 przyczyn może być wiele, kat, kolektor ssący, komplet logów i sukcesywnie ogarnięcie wszystkiego co w logach nie domaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 miodzio drgania po otwarciu egr?? hmmm mówisz o takim drżeniu całej budy jakby milion mrówek biegało po aucie ? mam podobnie przy przyspieszaniu ale ustaje po ujęciu gazu i jechaniu ze stała prędkościa czyli to anomalie egr hmm nie sądziłbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemy_Gda 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zaślepcie tego EGR'a i problem z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zaślepka EGR zaślepki VW AUDI SKODA SEAT TDI (4194746298) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. do zetora jak złoto w Ahu pewnie to samo ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zaślepcie tego EGR'a i problem z głowy jak ktos ma drozny i sprawny uklad nic to nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A moze kat zapchany ? ja kiedys mialem zapchany, potem wydlubalem kata i sama pucha pusta zostala to byly takie zawirowania spalin i drzalo podczas jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 lepsza jest zwykla rura jak pusty kat ,bo dudni troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas551 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A moze kat zapchany ? ja kiedys mialem zapchany, potem wydlubalem kata i sama pucha pusta zostala to byly takie zawirowania spalin i drzalo podczas jazdy Po wywaleniu kata mialeś drgania??Sam mysalem zeby wywalic kata i puche zostawic i wlasnie obawialem sie co bedzie jak pusta puszka zostanie:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Najlepiej wstawic rurke i bedzie spokoj, bo jak byla ta sama pucha to bylo slychac takie buczenie troche i jakby drgania byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemy_Gda 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Wywalenie kata i wstawienie rury o srednicy tlumika ze spawaniem to koszt 50zl, milej wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozak_191 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 kolego a wydech tobie drga jak wpada w wibracje ?? dobrze by było sprawdzić na vagu czy obroty nie falują .Jak drga to to niech ktoś ci go przyciśnie nogą a jak ustanie to plecionka do wymiany. Myślę ze raczej od tego ze jest wywalony kat i nie ma rurki to takie rzeczy by się nie działy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badylA4 0 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam, mam podobny problem w moim silniku AHH. U mnie problem występuje zaraz po odpaleniu auta, drgania są minimalne, ale ich częstotliwość jest wysoka. Wymieniłem prawą i lewą poduszkę pod silnikiem (z obu już ciekło), dwumasę bo była głównym podejrzanym - też było ją słychać. Problem nie ustąpił. Dodam że wymieniłem rozrząd i kąt wtrysku ustawiony jest na około 60 (skacze od 57 do 62 mniej więcej). Plecionka wygląda na nową więc odrzuciłem ją z podejrzanych. Pomysły mi się już skończyły. Co może być przyczyną tych drgań/wibracji? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam,mam podobny problem w moim silniku AHH. U mnie problem występuje zaraz po odpaleniu auta, drgania są minimalne, ale ich częstotliwość jest wysoka. Wymieniłem prawą i lewą poduszkę pod silnikiem (z obu już ciekło), dwumasę bo była głównym podejrzanym - też było ją słychać. Problem nie ustąpił. Dodam że wymieniłem rozrząd i kąt wtrysku ustawiony jest na około 60 (skacze od 57 do 62 mniej więcej). Plecionka wygląda na nową więc odrzuciłem ją z podejrzanych. Pomysły mi się już skończyły. Co może być przyczyną tych drgań/wibracji? Proszę o pomoc. masa tematów na forum ,poczytaj kat moze byc ale chwila roboty i bys zrobil najlepiej na 49-51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się