Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wpadanie W Wibracje


Goldeq

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co może być przyczyną wpadania w wibracje całego samochodu na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury 90'C ? pojawia się to po dłuższej jeździe ostatnio po 130km w trasie . Silnik AHU .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączenie pod program nic nie da oprócz sprawdzenia błędów których nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną wpadania w wibracje całego samochodu na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury 90'C ? pojawia się to po dłuższej jeździe ostatnio po 130km w trasie . Silnik AHU .

nastawnik( w pompie wtryskowej ) do czyszczenia lub naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną wpadania w wibracje całego samochodu na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury 90'C ? pojawia się to po dłuższej jeździe ostatnio po 130km w trasie . Silnik AHU .

nastawnik( w pompie wtryskowej ) do czyszczenia lub naprawy

Da się to sprawdzić vagiem ? jak tak to w jaki sposób . zdaje się było coś przy niej robione w serwisie boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko jasne .kilka razy w miesiacu poprawiam takie pompy . nie ktore pseudo mechaniory itp skladaja na chinskich gratach .zdarzaja sie rozszczelnienia itp.

nastawnik nie da sie vagiem naprawic . wogole vagiem nie da sie nic naprawic .tylko diagnostyka i kas bledow oraz adaptacja. naprawic nastawnik ci moge ja . jak cos to pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vp-tdi dobrze gada moze byc to nastawnik, ale ostatnio tez mialem sytuacje ze egr powodowal drgania. Samochod chodzil ladnie rowno a w momencie gdy egr sie otwieral auto drzalo, czuc bylo wibracje na drazku zmiany biegow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może być wiele, kat, kolektor ssący, komplet logów i sukcesywnie ogarnięcie wszystkiego co w logach nie domaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miodzio drgania po otwarciu egr?? hmmm mówisz o takim drżeniu całej budy jakby milion mrówek biegało po aucie ? :naughty: mam podobnie przy przyspieszaniu ale ustaje po ujęciu gazu i jechaniu ze stała prędkościa ;) czyli to anomalie egr hmm nie sądziłbym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepcie tego EGR'a i problem z głowy ;)

jak ktos ma drozny i sprawny uklad nic to nie daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze kat zapchany ? ;) ja kiedys mialem zapchany, potem wydlubalem kata i sama pucha pusta zostala to byly takie zawirowania spalin i drzalo podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze kat zapchany ? ;) ja kiedys mialem zapchany, potem wydlubalem kata i sama pucha pusta zostala to byly takie zawirowania spalin i drzalo podczas jazdy

Po wywaleniu kata mialeś drgania??Sam mysalem zeby wywalic kata i puche zostawic i wlasnie obawialem sie co bedzie jak pusta puszka zostanie:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wstawic rurke i bedzie spokoj, bo jak byla ta sama pucha to bylo slychac takie buczenie troche i jakby drgania byly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a wydech tobie drga jak wpada w wibracje ?? dobrze by było sprawdzić na vagu czy obroty nie falują .Jak drga to to niech ktoś ci go przyciśnie nogą a jak ustanie to plecionka do wymiany. Myślę ze raczej od tego ze jest wywalony kat i nie ma rurki to takie rzeczy by się nie działy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam podobny problem w moim silniku AHH. U mnie problem występuje zaraz po odpaleniu auta, drgania są minimalne, ale ich częstotliwość jest wysoka. Wymieniłem prawą i lewą poduszkę pod silnikiem (z obu już ciekło), dwumasę bo była głównym podejrzanym - też było ją słychać. Problem nie ustąpił. Dodam że wymieniłem rozrząd i kąt wtrysku ustawiony jest na około 60 (skacze od 57 do 62 mniej więcej). Plecionka wygląda na nową więc odrzuciłem ją z podejrzanych. Pomysły mi się już skończyły. Co może być przyczyną tych drgań/wibracji? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam podobny problem w moim silniku AHH. U mnie problem występuje zaraz po odpaleniu auta, drgania są minimalne, ale ich częstotliwość jest wysoka. Wymieniłem prawą i lewą poduszkę pod silnikiem (z obu już ciekło), dwumasę bo była głównym podejrzanym - też było ją słychać. Problem nie ustąpił. Dodam że wymieniłem rozrząd i kąt wtrysku ustawiony jest na około 60 (skacze od 57 do 62 mniej więcej). Plecionka wygląda na nową więc odrzuciłem ją z podejrzanych. Pomysły mi się już skończyły. Co może być przyczyną tych drgań/wibracji? Proszę o pomoc.

masa tematów na forum ,poczytaj :)

kat moze byc ale chwila roboty i bys zrobil najlepiej na 49-51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...