-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Niemy_Gda
Osiągnięcia Niemy_Gda
0
Reputacja
-
Witam, potrzebuję wycenę paru części. Audi A6 C5 1.9 TDI AFN 2000r.: - olej Liqui Moly 10W40 5l. + filtr MANN (albo jakiś inny) - łożysko wiskozy (dostępni producenci + warianty cenowe) VW Bora 1.9 TDI AGR 1999r.: - piasta tylnego lewego koła Pozdrawiam.
-
Dawka ustawiona na 3,4-3,6 (przeskakuje). Auto jeździ trochę lepiej niż wcześniej. Jeżeli chodzi o spalanie to zobaczymy z czasem. Pewnie za parę dni będę wiedział czy jest poprawa. Gdzie szukać nieszczelności ? Coś złego wynika z tych logów? Auto ma seryjny soft. Trochę mniej kopci po zmianie dawki ale jeszcze zdarza mu się puścić dymek (kolor: czarno-szary).
-
Jutro dawkę ustawimy na nowo.. jaka powinna być najlepsza ??? 3,5 ??
-
Witam, Panowie mam problem z Audi A4 B5 1.9 AFN. Auto po uszczelnianiu pompy zaczęło dużo palić. Spalanie ok. 9-10l/100km. Skrzynia automat (4 biegi). Logi poniżej. Statyczne: http://vaglog.pl/log_261621.html http://vaglog.pl/log_261622.html http://vaglog.pl/log_261633.html http://vaglog.pl/log_261624.html http://vaglog.pl/log_261623.html http://vaglog.pl/log_261634.html http://vaglog.pl/log_261628.html http://vaglog.pl/log_261629.html http://vaglog.pl/log_261630.html http://vaglog.pl/log_261632.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_261615.html http://vaglog.pl/log_261615.html http://vaglog.pl/log_261618.html http://vaglog.pl/log_261617.html http://vaglog.pl/log_261619.html http://vaglog.pl/log_261620.html Basic settings: http://vaglog.pl/log_261613.html http://vaglog.pl/log_261614.html
-
Czy po oklejeniu wygląda faktycznie tak jak na zdjęciach ?? Jaką ma strukturę ta folia ??
-
A zamek całkowicie się zamyka ??
-
Zrób logi dynamiczne, jeżeli nie wiesz jak to poszukaj na forum. Wszystko będzie jasne
-
A4 B5 dziwne piszczenie/świerczenie na nierównościach fotela przedniego
Niemy_Gda odpowiedział(a) na dawid_92 temat w Audi A4 B5
WD40 na sprężyny od dołu i nastanie błoga cisza -
Zrób sobie VT i sam sobie odpowiedź czy Ci się to podoba.. Carbon na masce to był w fajny, ale w filmie Szybcy i Wściekli
-
A czy ten ktoś kto sprzedaje, potrafi udowodnić po jakim jest przebiegu ? i za jaką cenę ? jeżeli masz zaoszczędzić przykładowo 300 zł to kup lepiej nowe
-
Nadal będę się upierał ku sprawdzeniu pompek.. Wyciągaj je i na dobry warsztat do sprawdzenia !
-
Koszt piaskowania około 100zł. I bedzie jak nowa. Co jak co, ale takich rzeczy się nie piaskuje... Powierzchnia ma być IDEALNIE gładka, a po piaskowaniu pod ciśnieniem niestety taka nie jest..
-
Ruville ma dosyć dobre przeguby, tylko są delikatne ;-) Na normalną jazdę OK !
-
W poprzednim aucie, silnik 1Z, zmieniony komp na 16 bit + program i wtryski od AFN'a. 360 tys. ale dopadły go choroby wiekowe (wszystkie uszczelki puszczały itp.)
-
nie ogarniam tej różnicy w cenach,tuner bardziej sie spoci? "maksimum jedna modyfikacja" mhm czyli jak mam większe turbo to ok ale jak dołożyłem fmic to już sie nie łapie i muszę dopłacić? ten tekst rozbawił pewnie niejednego Takich wymagań to nawet nie jedna kobieta nie ma..... masakra