Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ustawieniem kąta wtrysku


kamda89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miałem ustawiony kąt wtrysku na poziomie 80, postanowiłem go ustawić do prawidłowej wartości, no i tu zaczęły się problemy. Kąt skacze z pozycji 38 na 255 i jest przy tym mnóstwo dymu, dodatkowo kiedy odciągnę pompę maksymalnie od głowicy silnik się dławi jakby miał zaraz zgasnąć i strasznie nim telepie. Cóż to może takiego być??? dodam że nic przy aucie nie było grzebane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pompie wtryskowej z tylu jest taki zaworek ktory odpowiada za regulacje kata wtrysku byc moze jest uszkodzony.

Ale najpierw sprawdz czy rozrzad jest dobrze ustawiony, bo inaczej nie ustawisz tego kata wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się ustawić, jutro zobaczymy jak będzie palić po nocy. O dziwo trzeba było go przyśpieszyć( przesunąć w stronę głowicy). Przy okazji zablokowałem koło pasowe pompy żeby zobaczyć czy na kole zamochowym będzie widać znak i tego znaku nie było widać. Mam takie pytanie czy za każdym razem znak na kole pasowym powinien zgrywać się z zablokowaną pompą?? czy np. co drugi raz(czyli 2 obroty pompy to jeden obrót koła zamachowego)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolo wałka rozrządu powinno byc zgrane z pompa za kazdym razem, jedynie wal co drugi raz. Masz zle rozrzad ustawiony z tego co piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie to dokładniej sprawdzić, bo nawet ze słuchu to jak dla mnie za twardo chodzi. Możliwe jest dobre ustawienie kąta wtrysku przy złym ustawieniu rozrządu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba będzie to dokładniej sprawdzić, bo nawet ze słuchu to jak dla mnie za twardo chodzi. Możliwe jest dobre ustawienie kąta wtrysku przy złym ustawieniu rozrządu???

kat bys mial w kosmosie jak rozrzad bedzie zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli dało się ustawić to rozrząd na pewno jest dobrze??? kurcze sam już nie wiem co go boli....jeździ jakby miał 2 tony ładunku w bagażniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem masz rozrząd przestawiony i dlatego tak jest. Silnik chodzi bardzo nie równo i jakby miał zaraz zgasnąć, ustaw jeszcze raz rozrząd dobrze i zobaczysz że będzie ok ;)

Pompę zablokuj, wałek też lepiej zablokuj, najlepiej zdejmij dekiel na wałku i tam jest takie przecięcie od tyłu, możesz sobie dopasować jakiś np. pilnik aby tak zablokować, ustawiasz wał aby było "0" zakładasz dobrze pasek i już musi być dobrze ustawiony i dopiero wtedy ustaw kąt wtrysku. Zobaczysz że pomoże, przestawienie rozrządu ma właśnie takie skutki jak mówisz, silnik chodzi jakby miał zaraz zgasnąć, pełno dymu itd.

Jak zrobisz rozrząd ok i nadal będzie to samo to pisz, będziemy myśleć dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to po tym ustawieniu to już nie dymi tylko ta praca troche twarda no i brak mocy.

No właśnie myślę żeby sprawdzić rozrząd bo to niejako punkt wyjściowy, ale zastanawiam się czy robić to samemu czy dać komuś kto posiada blokady i ustawi jak trzeba.... bardzo to skomplikowane???

Jeszcze jedno jak ma wyglądać ustawienie koła zamachowego, chodzi mi o widok w tym otworze, znak-0- ma być po prawej stronie, na środku czy po lewej tego otworu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znak po prawej stronie klucz nasadowy 15 ma wejsc w otwór pompy wtryskowej i jak sciągniesz dekiel od zaworów z tyłu ma wejść płaskownik 5mm na płasko jeśli nie wejdzie rozrząd przestawiony.Trzeba było by z rzucić rozrząd i przyjrzeć sie klinowi na wale czy go czasem nie ścina jeśli nie idzie ustawić kąta wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się ustawiać na znaki bo bym ci udowodnił że 15 nasadowe wchodzi w otwór koła pompy wtryskowej i idealnie pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wydaje mi się że nasadka 15 nie wejdzie, ostatnio próbowałem wkładać chyba 12 i nie wchodziło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10, 11 to mm roznicy ,zalezy jakie kto ma klucze ,normy itp . ale 15 to ja niewiem gdzie kolega ja wsadzal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o dawkę paliwa to trzeba odkręcać taką trójkątną śrubę ?

Wie ktoś jaki ma być dokładnie rozmiar i jak się nazywają te klucze, bo gdzieś znalazłem info, że to jest klucz 2T a okazało się że za mały.

Takie zdjęcie znalazłem. Ktoś może dać namiar na sprzedawce takiej nasadki ?

dedra.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...