Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie pali na ciepłym silniku.


rejmen

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Problem polega na tym że w momencie kiedy dogrzeje silnik do 90 stopni i po ponownej próbie odpalanie kręci kręci ale nie zapali. Musze czekać aż silnik ostygnie wtedy do strzała zapala. Sprawdzałem na kompie błędy nie ma żadnych. Podobno może to być kończące się życie czujnika położenia wału. Podobno..

Ma ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajccc dziwny problem....osobiscie nie sadze aby temp walila czujnik walu(nie walkow) ale cuda bywaja...nie widzialem jak on wyglada ale najpewniej jest z cewki a na kole wypust co w momencie spotkania zmienia parametry plynacego pradu w tej ze cewce bo taka sie wlasnie zasade stosuje w czujnikach walu...tak czy siak to gdybanie.....moze podmien?

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ----------

:hi:

Problem polega na tym że w momencie kiedy dogrzeje silnik do 90 stopni i po ponownej próbie odpalanie kręci kręci ale nie zapali. Musze czekać aż silnik ostygnie wtedy do strzała zapala. Sprawdzałem na kompie błędy nie ma żadnych. Podobno może to być kończące się życie czujnika położenia wału. Podobno..

Ma ktoś jakiś pomysł?

teraz mi sie cos wsponialo w mojej elektrołepetynie minimum sprawdz czy ten czujnik nie jest luzny bo moze wszystko byc ok a luz moze powodowac odchylenia zaplonu wzgledem polozenia tlokow a kiedy zimny dostaje inne stery(ale mimo to mysle pownien zapalic na cieplym) cojamniej mowa o ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem okazje trochę podłubać i odkręciłem czujnik wyczyściłem. Raczej nie ma mowy żeby był luźny bo śruba była doEbana na maxa. Szukam czujnika na podmiankę.

Jestem wdzięczny za sugestie :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie podobny kłopot w benzynie i winowajcą był właśnie czujnik położenia wału korbowego. Wymieniłem i paliła od strzała:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik nabyłem co prawda nie jest nowy ale sprzedawca zapewniał że sprawny. Jutro zrobię podmianę o efekcie poinformuje :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie zamienniki pochodza do pol roku rok i naraz znowu to sam. wiec polecam ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik zmieniony problem dalej powraca:facepalm:. Trochę to trwało bo dostałem zły czujnik. Sprawdzałem jeszcze raz zapisane błędy i jest coś takiego:

16486 Przepływomierz - niskie napięcie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Po każdej próbie kasowania błąd powraca, przepływomierz walnięty czy to może być problem z elektryka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na przepływomierz na podmianę. Jak na razie problem nierozwiązany

Problem rozwiązany wina jednak po stronie czujnika temperatury cieczy (059 919 501) może komuś informacja się przyda.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Pozwolisz się się podepnę i trochę Cię podpytam? Otóż mam ten sam problem i dokładnie w takim silniku. Jak jest zimny pali bez problemu, ale wystarczy że się troszkę rozgrzeje a wtedy kręci i nic. Tylko że u mnie nie musi się rozgrzać do 90 wystarczy że złapie ponad 60 i już muszę czekać żeby ostygł.

Mam pytanie czy przed zmianą czujnika płynu na zegarach Ci dobrze pokazywało temperaturę???? Bo u mnie niby spoko po kilku minutach łapie optymalną 90 st i tak trzyma, czy u Ciebie też tak było???

I jeszcze jedno czy spuszczałeś płyn żeby wymienić ten czujnik???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Wskazania na liczniku miałem poprawne. Nie spuszczałem płynu, czujnik jest w takim miejscu że nie jest to potrzebne. Ogólnie cała operacja jest bardzo prosta trzeba jedynie zdjąć zawleczkę. Tylko pamiętaj żeby nie robić tego na ciepłym silnik. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. U mnie występuje problem tego typ, że jak auto się nagrzeje ( od temp. zewnętrznej ) ciężko pali.

opis poniżej :

http://a4-klub.pl/1-8t-212/spadek-obrotow-rozruchu-ok-400-obr-min-271302/

Wcześniej spadały obroty i palił...teraz definitywnie muszę dłużej kręcić zanim zapali. Czujnik temp. wymieniony na nowy i nie pomogło.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...