Wachacz Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam Od jakiegoś czasu już nie mam Audi ale fachowość forum pozostała głęboko w pamięci. Serdecznie proszę o analizę logów mojego Leona 1.9 TDI ARL. Seryjnie miał 150KM. Aktualnie po chipie ma 192KM. Jakiś czas temu zaczął mi mulić i pojawiał się błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Aktualnie po mocnym przegonieniu samochodu wczoraj błąd nie wyskakuje. Dziś przy wykonywaniu logów dynamicznych też się nie przeładował. Być może potrzebował "buta". Proszę rzućcie okiem, może coś tu zobaczycie czemu można jeszcze przeciwdziałać i wczas naprawić. Logi statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 003) Log (2 - 001) Log (3 - 007) Log (4 - 018) Log (5 - 013) Log (6 - 023) Log (7 - 000) Logi statyczne BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 011) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Zauważyłem też 1 rzecz. Zaznaczony na zdjęciu element u mnie nie porusza się na postoju. Przy prze gazowaniach itp. stoi nieruchomo. W rękach chodzi w miarę swobodnie. Rozumię, że ten element to sztanga turbiny? Wg VAG-COM chyba jest OK? :-) Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
spanky Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 generalnie nie jest ze pewnie przycinaja sie kierownice w turbosprezarce kat synchronizacji na wyzszych rpm jest "brzydki" i skorygowal bym go na okolice -1 na wolnych obrotach zaznaczony element to silownik od klapy gaszacej
Wachacz Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Spanky dziękuję Ci bardzo :-) Zaraz zgłębiam temat kąta synchronizacji... Jeszcze raz dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się