Labiel Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam. Potrzebuje instrukcji/schematu jak podłączyć funkcję czasowych wycieraczek z polifta z przed lifta. Wszystko co potrzeba mam. Aktualnie siedzi mnie poliftowa manetka z tą funkcją, z tym że podłączona jest tak jak w przedlifcie - musiał dodać jeden kabel do kostki aby wycieraczki wracały do pozycji wyjściowej po wyłączeniu. Przekaźnik też gdzieś jest. Jakby co siedzą też u mnie poliftowe zegary. ---------- Post dopisany at 15:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:20 ---------- Dobrałem się do instalacji przekaźnika 377 i sprawdziłem jak idą kable od kostki. 1 Biało-Niebieski: Łączy się z innymi taki kablami ? 3 Czarno-Brązowy: ? 4 Czarno-Biały: Różowa kostka - pin 8 ? 5 Zielono-Żółty: Różowa kostka - pin 4 ? 7 2xCzarno-Fioletowy: Różowa kostka - pin 3 ? Brązowa kostka - pin 3 ? 8 Zielono-Czarny: ? 11 Zielono-Fioletowy: Różowa kostka - pin 2 ? 12 Biało-Żółty: ? 13 Niebiesko-Czerwony: Bezpiecznik 24 17 Brązowy: Masa? ---------- Post dopisany at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany at 15:05 ---------- I jeszcze pytanie, czy temat jest w ogóle do ogarnięcia z moim ori silniczkiem wycieraczek z 95roku.
fragless1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Kolego, poczytaj watek "czy jest e a4 tryb czasowych wycieraczek" tam opisałem dokładnie, jak to podpiąć w sedanie. i działa to na silniczku z 1995.
Labiel Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Dzięki, zalukam. ---------- Post dopisany 28-04-2014 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 22:08 ---------- Zalukałem, wstępnie sprawdziłem i wychodzi że wszystko jest jak u mnie Przygotuje sobie całą rozpiskę na spokojnie i będę działał. Dzięki wielkie.
GOLI Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 A nie prościej było zastosowac przekaźnik 99? miał byś płynną regulację czasówek i bez żadnych przeróbek...
Labiel Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 A nie prościej było zastosowac przekaźnik 99? miał byś płynną regulację czasówek i bez żadnych przeróbek... Ale po co wdawać się w dodatkowe koszty, skoro wszystko co trzeba mam. Mam u siebie zamontowaną poliftową manetkę, poliftowe zegary - żal tego nie wykorzystać, tym bardziej że to jedynie kwestia podłączenia kabelków. A jednak poliftowa wersja jest bardziej rozbudowana niż w przekaźniku 99.
fragless1 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Poliftowa jest zdecydowanie lepsza. Co prawda trochę zabawy jest, ale efekt super.
GOLI Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 A nie prościej było zastosowac przekaźnik 99? miał byś płynną regulację czasówek i bez żadnych przeróbek... Ale po co wdawać się w dodatkowe koszty, skoro wszystko co trzeba mam. Mam u siebie zamontowaną poliftową manetkę, poliftowe zegary - żal tego nie wykorzystać, tym bardziej że to jedynie kwestia podłączenia kabelków. A jednak poliftowa wersja jest bardziej rozbudowana niż w przekaźniku 99. No w sumie jeżeli masz już kawałek wnętrza z polifta to fakt, warto podłubać. W temacie wyższości układu poliftowego nad przed to chyba wiem o co chodzi, niedawno walczyłem ze spryskami lamp na przedliftowym układzie i przekaźniku 328 a teraz "lekko" mnie ten układ wkur Nie wiem czy w niedalekiej przyszłości nie wywale tego i nie załaduje przekaźnika 377, nawet gdzieś miałem dokładny "rozkład jazdy" do niego, tylko przepiąć przewody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się