mari000 2 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Panowie , mam pytanko ile pali Audi A4 2.7 TDI DPF 190kucy 2008 , jakie sa srednie spalania tych auto , i na ile mozna by podniesc moc po modzie ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 07:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 20:56 ---------- Panowie a co powiecie ogolnie na temat tego silnika 2,7 TDI DPF , nalatane ma 280 tys , warto sie pchac w taki stan rzeczy .. Przeciez nie jest to jakis mega stan licznika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ~240-250ps / 480-500nm średnio można przyjąć 7-8 litrów (po sofcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 280tyś ? jeżeli to autentyczny przebieg to zrobi jeszcze 2xtyle z palcem w d*p**. Spalanie tak jak kolega napisał 7-8l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ten motor już ma inne wtryski, FMIC, zmieniony przebieg łańcucha, bardzo dobry silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ~240-250ps / 480-500nm średnio można przyjąć 7-8 litrów (po sofcie) bardzo optymistyczny ten wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 wiesz lepiej, niech na tym pozostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 wiesz lepiej, niech na tym pozostanie. mam turbo z 2.7 ale w 1.9, może w większym silniku ma większy potencjał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 lajtowe softy (nawet boxy) pod DPF'a to 220-230ps 450-470nm dla silników b7 (SMIC).. sam fakt zmiany organizacji oprzyrządowania silnika w B8 na stracie daje Ci lepsze cyferki i możliwości. Dla mnie największym ograniczaniem jest SMIC, dość trudno utrzymać 1,7 bara bezdymnie (ale ciągle pracujemy, niestety osłabiając auto), w b8 takie same nastawy bezdymnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się