GreGoriO Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Ok zrozumiałem. Dzieki. Zobaczymy jak sobie poradzę.
Piter75r Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Nic nie ruszałem przy skrzyni,nie mam kanału więc byłoby ciężko.Kilka postów wyżej,na tej stronie, pisałem jak sobie poradziłem,była MASAKRA.A Ty GreGoriO też wymieniasz przegub???
GreGoriO Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Muszę wymienić osłonę, mieszek przegubu. Zauważyłem przy wymianie wahaczy, że jest zerwany i cały smar mam na zewnątrz. Probowałem odkręcić te nieszczęsne spliny ale leżąc pod autem nie mam siły poluzować. Nowe gumy leżą w bagażniku już drugi tydzień. Całe szczeście że jest sucho i ciepło to mogę jeszcze parę dni pojeździć.
sebo| Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Czy w B6 jest inne zawieszenie niż w B5??....bo przecież wymiana w B5 polega na odkręceniu śruby z piasty, następnie koło, jeden dolny wahacz i przegub w ręku...trochę trzeba się pogimnastykować bo miejsca na styk, ale idzie.....Godzina roboty BTW. Jaki sens jest odkręcać końcówkę drążka skoro po tym zbieżność obowiązkowa....a cena zbieżności przewyższa cenę wymiany przegubu? 4fun?
GreGoriO Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Półośki nie wyciągniesz bo od strony skrzyni jest zabezpieczona zawleczką segera, która zresztą jest nowa w zestawie naprawczym gumy/mieszka. jak miałem zwrotnicę rozebraną przy wymianie wahaczy to też tak myślałem, że wykorzystam i od razu naprawię...a tu du pa 8e0498201b
galka90 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Nie odkręcać a wybić drążek kierowniczy ze zwrotnicy i chodziło jeżeli kolega na siłę chciał się dostać przez górne wachacze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się