papen Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Witam , mam problem tak jak w temacie , posiadam audi a4 b5 afn 1996r AVANT , 185 tys przebiegu (oryginalenego - mam ksiazki i potwierdzenie z aso). Auto podczas przyspieszania zaczelo delikatnie tracic moc , jest to odczuwalne podczas przyspieszania na 3 i wyzszych biegach , w okolicach 2700 - 3000 obrotow auto łapie lekkiego muła , przyspiesza i osiaga predkosc max ale znacznie wolniej niz kiedys. dodam ze auto regularnie serwisowane i nie bylo z nim nigdy klopotow. Na komputerze nie ma bledów. Co to moze byc ? zapieczone turbo ?? przepływka ?? POzatym nie ma zadnego klopotu z autem , pali tez normalnie w granicach 5,7 - 6 na 100km .
miodzio992 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Zrob logi bo bez tego to nic nie wiadomo. Ale jezeli nie wkreca sie powyzej 3tys obrotow to turbo do czyszczenia
papen Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 sprzeglo raczej sie nie slizga , wiadomo nie jest nowe ale predkosc jak na razie rosnie wraz z obrotami w miare rowno ( a jak wlacze 5 bieg i zaciagne reczny i puszczam sprzeglo celem sprawdzenia go to auto momentalnie gasnie a nie pracuje na poslizgu.) a co do wkrecania sie powyzej 3 tys obrotow to wkreca sie bez klopotu , poprostu traci moc , niby tylko delikatnie ale odczuwalnie go zmuli. dodam ze na pierwszych 2 biegach nie ma tego efektu, dopiero po zapięciu 3 audi przyspiesza rowno do ok 3 tys i potem lapie lekkiego mula ale mimo to ciagnie dalej az do predkosci maksymalnej. no i zauwazylem dzis ze na zimnym tez tego nie robi dopiero jak osiagnie temp 90 stopni.
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Sprawdź wtrysk sterujący,potem przepływka a najlepiej zrób logi i daj je na forum. Ja mam to samo,sprzegło nówka,wiec zostają wtryski.Jak rozwiąże problem dam znać i Ty zrób to samo ok:wink: Powiedz a jak dwumas???
fari1980 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam mam podobny problem ale dzieje mi się to tylko w ciepłe dni . Posiadam auto już 3 lata , całą zimę jeżdżę bez problemu a zacznie się robić ciepło to zaczyna mulic jak koledze .
papen Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 dzieki za odpowiedzi , na pewno bede z tym walczyl jak znajde czas , rozmawialem tez ze znajomym mechanikiem i powiedzial mi ze przyczyna moze byc czujnik cisnienia paliwa , przepływomierz lub turbo zapieczone, jak znajde czas to podepne auto pod komputer znowu. Co do dwumasu to jest ok niee trzesie , nie drga i nie halasuje .
wesz82 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Czyściłem turbo i nie pamiętam tylko czy po tym problem znikł Tak jak doradził mi kolega z forum albo wtrysk sterujący albo N75 ale jego podmieniałem bo przy 140 nie chciał jechać dalej i wsio wróciło do normy także N75 odpada.
Iceman1737 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Witam wszystkich. Jestem nowy na forum, a już przychodzę do Was z moim problemem. Posiadam Audi 1,9 tdi. 95', 90km. Przebieg.. niedługo będzie 750.000 km (silnik 3 X wymieniany) ale nie w tym rzecz. Podczas jazdy na piątym biegu, kiedy dochodzę do prędkości 120km/h nagle czuję jak ta prędkość się stabilizuję i już więcej nie da się wyciągnąć. Obroty wtedy sięgają około 2-3 tysięcy i mimo wciśnięcia gazu do końca nie da rady bardziej przyspieszyć. Parę dni temu problemu z tym nie było, 160 można było wyciągnąć... gdzie leży usterka ??
papen Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 co do mojej usterki to na powiedzmy 85 % zapieczone turbo , pogonilem dzis auto troszke ostrzek po autostradzie i jak na razie odpukac problem znikl , to pewnie skutek krotkich dojazdow do pracy codziennie , nawet nie ma jak przegonic auta ... zobaczymy co bedzie dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się