Kowal11 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Cóż dzisiaj zamontowałem wskaźnik doładowania. I okazało się że turbina pompuję tylko 0,5bar z tego co mi wiadomo powinna ok 1bar. Podłączony został poprzez trójnik do wężyka który idzie do map sensora w komputerze. Ciśnienie nie słabnie do 4,5 tyś obrotów od ok 2 tyś do tych 4,5 pompuję tak samo te 0,5bar. Pytanie czy to jest nieszczelność czy co? Co podejrzewacie. Przypominam że silnik to 1Z z turbiną bez zmiennej geometrii.
Niemy_Gda Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Cóż dzisiaj zamontowałem wskaźnik doładowania. I okazało się że turbina pompuję tylko 0,5bar z tego co mi wiadomo powinna ok 1bar. Podłączony został poprzez trójnik do wężyka który idzie do map sensora w komputerze. Ciśnienie nie słabnie do 4,5 tyś obrotów od ok 2 tyś do tych 4,5 pompuję tak samo te 0,5bar. Pytanie czy to jest nieszczelność czy co? Co podejrzewacie. Przypominam że silnik to 1Z z turbiną bez zmiennej geometrii. Jak dla mnie turbo do sprawdzenia, problemy z regulacją ciśnienia.
vp-tdi Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Cóż dzisiaj zamontowałem wskaźnik doładowania. I okazało się że turbina pompuję tylko 0,5bar z tego co mi wiadomo powinna ok 1bar. Podłączony został poprzez trójnik do wężyka który idzie do map sensora w komputerze. Ciśnienie nie słabnie do 4,5 tyś obrotów od ok 2 tyś do tych 4,5 pompuję tak samo te 0,5bar. Pytanie czy to jest nieszczelność czy co? Co podejrzewacie. Przypominam że silnik to 1Z z turbiną bez zmiennej geometrii. Jak dla mnie turbo do sprawdzenia, problemy z regulacją ciśnienia. tam sie nie ma co zepsuć w tym turbo ,chyba jedynie gruszka moze peknac ale to chyba z 800tys km musiala by zrobic. turbo t15 naprawde ciezko zajezdzic. stawiam ze cos nie halo z wezykami i n75 ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- łapie muła. Jak odpuszczę wtedy pedał gazu na chwile i wcisnę ponownie to wtedy trochę lepiej idzie ale za pare sekund jest podobnie. I od 3tys jest coś takiego, że przyspiesza raz szybciej raz wolniej. Takiego kangurka robi n75 do wymiany. nie potrzeba logów żebyś robił. ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- U mnie tak było jak miałem nieszczelne węże od IC oraz jak turbina chwytała tryb awaryjny czyli zapieczone łopaty na turbinie ale ty masz vnt a oni nie
Kowal11 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 No więc u mnie problemem sie okazał N75, po odłączeniu turbina pompuję nawet 1,4 bar, ale przy tej krótkiej przejażdżce nie odczułem żeby ten samochód jechał odczuwalnie lepiej, czy to wina tego że zaworek był odłączony i map sensor nie ustawił sobie odpowiedniej mapy czy coś w tym stylu? Podmieniłem zaworek od EGR i też to samo. Sprawdziłem oporność na zaworkach i na jednym wyszło 28om na drugim 17om. Pytanie ile powinno wynosić na sprawnym zaworku?
kograman Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 N75 możesz spróbować sobie nawet wyczyścić tylko uważaj nie rozwal. Ja swój przeczyściłem i git, auto odżyło
Kowal11 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 Problem rozwiązany. Była to taka błahostka że szkoda gadać . Okazało się że kable we wtyczce są pourywane, a nie zauważyłem ich na początku przez gumowy kapturek. Ale grunt że wszystko jest w porządku, bez wydawania pieniędzy.
kograman Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Jakie kable opisz blizej. Obstawiam że chodzi wtyczkę do N75
Kowal11 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Tak od N75 2 kable były oderwane zaraz przy wtyczce, tak jak by to ktoś celowo zrobił. A że tam jest ten gumowy kapturek to wtyczka się na nim trzymała.
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 stała norma,temat wałkowany tysiace razy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się