Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] The "Santorin Blue" thread str. 55 new photos


Iverson

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas na zmiany, pojawił się okaz w avancie więc ostał zakupiony. Bazowo AJM 115ps z 2000r narazie bez większych przeróbek. Jak widać granacik z zewnątrz i wewnątrz. lista modyfikacji będzie dość długa ale na to trzeba, przede wszystkim siana i czasu.

Wyposażenie:

- ori xenon

- czujniki parkowania-tył

- relingi w chromie

- szyberdach

- klimatronic

- drewniane dekory

- bose

- kubełkowe skórzane el. ustawiane , z podparciem lędźwi fotele

- podgrzewane siedzenia

- pół fis

- 4 el. szyby

- podłokietniki

- pakiet oświetlenie

- 3-ramienna kiera S4

- alu ori 16"

- hak

- zawiecha 1BE

Mody:

- program na 145ps i 340Nm

- polerowane nakładki wydechu-fifuszki skierowane w dół jak na diesla przystało

- grill od RS4 B5

- gwint KW

- emblemat "T" na klapie z wersji 1.8T 180ps

- yellow fog lights

- felga RH wzór Porsche Turbo

- zmiana hamulców na większe -312mm

- sticker B5 Battalion avant

- zrobiony przelot na seryjnym wydechu + brak kata :decayed:

- sticker wheel -whores

- wyrezane kapsle na felgi z logo porsche

Plany:

- grill od RS4

- gleba -40mm , pojawił się gwint KW i jest teraz dużo niżej niż -40mm

- fela od RS6 18" , jest felga 18'' od porsche turbo

- żarniki do xena 6000k

- ingerencja w mechanikę

- lusterka w satynie

- obszycie kiery , gałki skrzyni i mieszka alkantarą

dsc0300756jx4.jpg

w978.png

dsc030312830tj0.jpg

w979.png

dsc030430xk0.jpg

w977.png

dsc0018yl4.jpg

w1162.png

dsc0026eg5.jpg

w1162.png

dsc0037lx2.jpg

w1162.png

dsc0042kn6.jpg

w1162.png

dsc0043el5.jpg

w1162.png

dsc0048qn4.jpg

w1162.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iverson :naughty: wiesz co......

maluj ja na czarna i rob blizniaka do mojego :kox:

wnetrze mi sie nie podoba ...ale wiem ze sie idzie do tego przyzwyczaic i moze sie podobac ( jak mialem celice tez mialem niebieskie wnetrze i mi sie wtedy podobalo :P )

a tak serio to ladna seria na ladnym wypasie ....

czekam na mody :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh ten środek (nie wiem co za mądry to wymyślił)-z salonu auta nie wybieram, idzie się przyzwyczaić do granatu. Foty pstrykałem u mnie na firmie w Pleszewie i Tesco Kalisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być :decayed:

Wszystko cacy. tylko brak ramek wokół szyb ..i środek "niezwykły" :tongue4:

No i Avant :wink4:

Graty Tomek :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie to nie piaskownia. To jest wytwórnia mas bitumicznych-jestem majstrem na wytwórni, a Komatsu śmiga operator Pan Stasiu. Komatsu fajny sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komatsu juz fajna furka, ja robie na starej Ł-ce :kox:

a ty to jestes szycha na tej wytworni, powinienes b6 jezdzic :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ł-34 to jest kox : zestaw naprawczy to młotek i przecinak hahahaha. "Szycha"-raczej chłopak od czarnej roboty kierownika...ale pomalutku. ehhh są ważniejsze sprawy niż jeżdżenie super bryką-B5 mi wystarczy. a Ty gdzie pracujesz w Resie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha Ł-34 jest spoko, a widziales kiedys Ł-31? :kox: ostatnio mi sie zaczela fajczyc i musialem sie ewakulowac z kabiny :naughty:

a ja robie kolo rzeszowa na budach glogowskich na takiej malutkiej piaskowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie Ł-31 nie widziałem, ale byłem na targach budowlanych w Kielcach i widziałem nowe "Ełki" -- kurde klasa zachodnia, sprzęty takie,że szok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogles nie widziec-to jest rocznik panski jakis 1960 :kox: a nowych Ł-ek ja nie widzalem, ale widzialem nowe volvo co skanska kupila, szczena mi opadla... tylko operator sie skarzyl bo niema jak ropy sposcic :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahaha to coś słaby ten operator, u nas tankują sobie sami, mają normę której nie mogą przekroczyć i to wszystko-co zostanie to ich. W Poznaniu w NCC jeździly u nas Volvo i Liebheer, 2 lata non stop ładowania kruszyw i nic się nie działo, czasem jakiś wąż od oleju czy powietrza poszedł i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak, tylko ze ten sprzet robi sobie wydruki o czasie pracy, spalaniu i ch u j nie wie co jeszcze... wiec chlop ma troche utrudnione zadanie :naughty: teraz sprzety robia za***iste, tylko ze jak juz sie cos spieprzy konkretniej to tylko serwis, a jak juz sie gwarancja skonczyla to zedra majtki przez glowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to ja zaczne - fura pierwsza klasa :kox: fajny kolorek i wyposazenie, plany tez miodzio, zakladaj symphony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...