Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki moze byc koszt wymiany rozrzadu a przy tym jednoczesnej wymiany zabieraka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie za wymiane rozrzadu sama robota biora 200-300 zł

Opublikowano

na oryginalnym rozrządzie z serwisu plus robota-850zł

Opublikowano (edytowane)

Panowie a jak jest w przypadku silnika BRE 2007r 2.0tdi

Co tam mozna zrobic by przygod nie bylo.czy lepiej wymienic zabierak+gniazdo czy całkiem wstawic pompe od 1.9 ?

Nikt dokladnie nie pisal co i jak w BRE co forum to inne wrrsje slysze :(

Problem jest taki ze mieszkam w Anglii i zamawiajac z allegro imbusa daja kilka dni na odeslanie starego a to jednak czasu za malo tez.

Bo koles ktory bedzie to wymienial to mieszka 300kmz prawie ode mnie

Znacie kogos kto by poczekal dluzej na odeslanie starego? Oczywiscie z depozytem moim do czasu odeslania starego.

Gdybym mieszkal w PL to odrazu bym sie wybral Rumii czy do AZ w gdansku bo te dwa miejsca polecali mi koledzy z klubow audi.

Edytowane przez kylo99
Opublikowano

1.wywalasz wałki i wkladasz pompe z 1.9

2.regenerujesz wałek i wkładasz szerszy i dłuższy zabierak

Opublikowano

A widzisz a jedni pisza ze tan juz walkow nie ma....

Co do regenerachi walka to tu w Angli yego nie zrobie wiec jedynie kupno wzmocnionego kitu z PL i odeslanie mojego.

A jaki part number takiej pompy ?

Czy ten sposob jest najlepszy?

Opublikowano

1.wywalasz wałki i wkladasz pompe z 1.9

Jak by co, to wypada tylko dodać o konieczności zaślepienia magistrali olejowej, służącej do smarowania zespołu wałów wyrównoważających.

Jak o tym zapomnisz, to bedzie mega problem z ciśnieniem oleum :kox:

Opublikowano

wypada tylko dodać
to było w skrócie :)

A widzisz a jedni pisza ze tan juz walkow nie ma....
każdy ma
Opublikowano

Witam.

Co proponujecie? Kupić rozrząd oryginalny (od Hamerra) czy zrobić tzw. "składaka" z firm Conti, Ina, SKF ?. Chodzi mi przede wszystkim o solidność części ?

Opublikowano

Ja mam dokładnie taki zestaw zamienników u siebie jak również takie zestawy montuje do ludzi aut nie tylko vag.

Opublikowano

@StoM mógłbyś wyszczególnić - jaki element jakiej firmy kupić najlepiej ?

Opublikowano

Pas-conti

Rolexy-ina

P.wody-skf

W razie konieczności przy wyciekach spod uszczelniaczy wałków rozrządu (co żadko bardzo się zdaża) dobrze teźm mieć na zaśke 2szt -erling

No i osprzęt silnika-pasek klinowy i w razie -rolka napinacza paska klinowego jak i rolka pośrednia/prowadząca paska -gdy by łożyska rolek szumiały.

Opublikowano

Super - dziękuję :)

Opublikowano

a ty masz BPW to 1szt uszczelniacza na wałek. - ale watpie ze bedzie potrzebny. w sklepie sie dogadaj ze weźmiesz wszystko ale jakby sie cos nie przydało to oddasz.

Opublikowano

Dobra myśl :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...