piotrek22mk Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 ja placilem za wymiane calego rozrzadu 1200 z robota:)
jarfab0511 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 u mnie za wymiane rozrzadu sama robota biora 200-300 zł
FUTURUM Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 na oryginalnym rozrządzie z serwisu plus robota-850zł
kylo99 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Panowie a jak jest w przypadku silnika BRE 2007r 2.0tdi Co tam mozna zrobic by przygod nie bylo.czy lepiej wymienic zabierak+gniazdo czy całkiem wstawic pompe od 1.9 ? Nikt dokladnie nie pisal co i jak w BRE co forum to inne wrrsje slysze Problem jest taki ze mieszkam w Anglii i zamawiajac z allegro imbusa daja kilka dni na odeslanie starego a to jednak czasu za malo tez. Bo koles ktory bedzie to wymienial to mieszka 300kmz prawie ode mnie Znacie kogos kto by poczekal dluzej na odeslanie starego? Oczywiscie z depozytem moim do czasu odeslania starego. Gdybym mieszkal w PL to odrazu bym sie wybral Rumii czy do AZ w gdansku bo te dwa miejsca polecali mi koledzy z klubow audi. Edytowane 1 Września 2014 przez kylo99
Wihajster Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 1.wywalasz wałki i wkladasz pompe z 1.9 2.regenerujesz wałek i wkładasz szerszy i dłuższy zabierak
kylo99 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 A widzisz a jedni pisza ze tan juz walkow nie ma.... Co do regenerachi walka to tu w Angli yego nie zrobie wiec jedynie kupno wzmocnionego kitu z PL i odeslanie mojego. A jaki part number takiej pompy ? Czy ten sposob jest najlepszy?
piotrsob1 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 1.wywalasz wałki i wkladasz pompe z 1.9 Jak by co, to wypada tylko dodać o konieczności zaślepienia magistrali olejowej, służącej do smarowania zespołu wałów wyrównoważających. Jak o tym zapomnisz, to bedzie mega problem z ciśnieniem oleum
Wihajster Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 wypada tylko dodać to było w skrócie A widzisz a jedni pisza ze tan juz walkow nie ma.... każdy ma
VesslaN Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam. Co proponujecie? Kupić rozrząd oryginalny (od Hamerra) czy zrobić tzw. "składaka" z firm Conti, Ina, SKF ?. Chodzi mi przede wszystkim o solidność części ?
SotoM Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Ja mam dokładnie taki zestaw zamienników u siebie jak również takie zestawy montuje do ludzi aut nie tylko vag.
VesslaN Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 @StoM mógłbyś wyszczególnić - jaki element jakiej firmy kupić najlepiej ?
SotoM Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Pas-conti Rolexy-ina P.wody-skf W razie konieczności przy wyciekach spod uszczelniaczy wałków rozrządu (co żadko bardzo się zdaża) dobrze teźm mieć na zaśke 2szt -erling No i osprzęt silnika-pasek klinowy i w razie -rolka napinacza paska klinowego jak i rolka pośrednia/prowadząca paska -gdy by łożyska rolek szumiały.
SotoM Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 a ty masz BPW to 1szt uszczelniacza na wałek. - ale watpie ze bedzie potrzebny. w sklepie sie dogadaj ze weźmiesz wszystko ale jakby sie cos nie przydało to oddasz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się