Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niepewne zachowanie na drodze


melon1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

MAm problem z Moim autkiem ,borykam sie juz z Nim dosc dlugo ale braklo mi juz mozliwosci napraw:D:D

Auto na dziurach nosi po drodze,przy wolnej predkosci na dziurach tak jabky samo skrecalo kierownica w lewo czy prawo,przy szybszych predkosciach poprostu mi zjezdza w ktoras strone i tak jakby delikatnie plywalo,ogolnie jest strasznie nie pewne na dziurach... zawieszenie jest ok ,nie stuka nie ma luzow,wymienilem tuleje na tylnej belce bo byly liche juz,amory teoretycznie na stacji sprawdzane maja po 70 pare procent chodz jak mam auto 5 lat bodajze to przednich nigdny nie wymienialem a na lewym jest jakas mala plama jakby z niego cos leciutko cieklo,tylne kiedys tam wymienialem ale tyl tez niezbyt pewny jest na dziurach...

tak mysle ze to moga byc amory ale szkoda mi kasy ladowac bo chcialem samochod sprzedac ,tylko ze chcialem sprzedac w stanie ogolnie dobrym wiec chyba mnie to nie minie jesli to wina amorow:D jakiesz sugestie??:)

pozdrawiam

Dodam jeszcze ze na geometri tez bylem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tuleje tylnej belki zmieniłeś to na bank wina amorków, jeśli chcesz sprzedawać to tak sprzedaj bo jak kupisz najtańsze to i tak nie będzie lepiej a za droższe nikt Ci już nie zwróci kasy, wybór należy do Ciebie.

Jak auto pływa to oczywiście tylne amorki do wymiany :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kure tylko tylne wymienialem juz jakies 3 lata temu a przednch wcale,obstawialbym wlasnie przednie bo nawet prawy mokry troszke jest....sa jakies spsoby na sprawdzenie amorow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70% to całkiem nieźle. Może przyczyna nie jest w amorach. Przynajmniej nie powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się przyjrzał górnym wahaczom, nie ma żadnych stuków na wybojach z przodu?? Ja miałem rozwalony prawy tylny górny to zachowywał się podejrzanie, przy jeździe na wprost kierownica różnie się ustawiała i nie było wyraźnych stuków. Złap mocno za koło u góry i szarp mocno, może coś się odezwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kure tylko tylne wymienialem juz jakies 3 lata temu a przednch wcale,obstawialbym wlasnie przednie bo nawet prawy mokry troszke jest....sa jakies spsoby na sprawdzenie amorow ?

Jak mokry to do wymiany ale tylne też jak Ci auto pływa na drodze. Te wartości ze stacji diagnostycznej wsadź sobie głęboko, wiesz gdzie :decayed: Tam nie mierzą sprawności amorków :wink:

Jak chcesz sprawdzić amorek to musisz go wyjąć z auta, powinien się sam wysuwać w pozycji pionowej, nie powinien działać skokowo, powinien tak samo stawiać opór przy wyciąganiu jak i pchaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wylany amor to do wymiany bo skończył swój żywot. A jak to nie pomoże to zbieżność :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis podnioslem samochod ,szarpalem kola przednie w ta i w w druga i nie ma luzow ale gdy trzymalem kierownice a znajomy szarpal kolami to sa jakies stuki na kierwonicy ktorych nie czuc na kole ... chyba maglownica czy sie myle??mozna probowac ta srubka co jest na maglownicy torche przykrecic?? czy od tego stukania moze tak wozic autem?? po drugie te dziwne zachowanie samochodu jest tylko na dziurach wiec obstawiam tez te amortyzatory tymbardziej ze sa na nich jakies mokre slady choc nie swieze... :) dzis chyba kupie amory i zobaczymy co bedzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak spytam.. Jakie masz opony szerokość i profil ? bo na 225 juz bedzie nie pewnie w koleinach i dziurach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 205/60/15, ale u mnie najbardziej na zakrętach i przy podmuchach ściąga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podmuchu każde auto będzie ściągać nawet nowe. wymień te amorki skoro są wylane bo zapewne buja Ci autem. Zrób taki test rozbujaj auto i momentalnie puść i obserwuj czy podskakuje jeśli tak to amory do wymiany jeśli stanie od razu i nie bedzie bujać to amorki jeszcze dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo.

Na przegladzie wyszło po 80% przód i tył a auto pływa jak łódka.

Było ok do puki nie dowaliłem górnej rozpórki bo dolną miałem w serii.Czuje ewidentnie że to tył ucieka.'

Mam zestaw -40 na niby dobrych amorkach ale nie mam czasu na rozbieranie bagażnika(awant)tuleje są nówki.

Oponki też robią swoje bo na zimowych 205 nic się nie działo teraz na 225 czuć różnicę:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz opuszczone auto to na szarpakach będą wychodzić głupoty. A amory seryjne nie nadają się do opuszczonego auta bo szybko tracą swoją sprawność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te -40 leży w piwnicy i czeka na montaż.

Ja mam 1be:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można to podczepie sie do tematu , u mnie auto dziwnie zachowuje sie przy przejeżdżaniu przez przejścia dla pieszych na mokrych pasach , czuć szarpnięcie jak by tył uciekał , auto na 18" feldze i na gwincie , na 16" zimówkach aż tak bardzo nie jest to odczuwalne , tylne tuleje wymienione przedni zawias w dobrym stanie . Co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...