BartoszQ 0 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Witam Mam taki problem z 1.8t AEB, gdyż silnik na wolnych obrotach chodzi dość dobrze, tylko czasem sobie jakby przerwie, na postoju również dość ładnie się kręci, ale jak wsiadam i zaczynam jechać to okropnie nim szarpie tak do około 3,5 tys. obrotów, później już dobrze się zbiera. Silnik bez gazu i jakiś czas praktycznie nie był używany. Komputer nie wykazał żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 trzeba sprawdzać test szczelności 1.8t wpisz na youtube a jak wszystko ok to logi 002,013,025,007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Kolego, posprawdzaj sobie świece, cewki, i przedewszystkim podciśnienia, ogólnie jeśli auto stało mogło wszystko sie zepsuć. No i diagnoza Vagiem też napewno pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matteusz 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 u mnie było to samo, pomogła wymiana świec. Jeśli nie chcesz przepłacać nie zmieniaj na świece platynowe a Bkr6e NGK. Wychodził na nich seryjnie passat 1.8T, a to co piszą w katalogach że muszą być platynowe i koniec to bzdura i chęć zarobienia kasy Jak ja zmieniałem to w Norauto zapłaciłem 11zł/szt aaa jeśli to nic nie pomoże to podłączaj vaga, rób logi 2+7 i 13+25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiftback 0 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Świece dedykowane... wyjąć obejrzeć, nawet nie zaszkodzi, później cewki ale wątpię... Ten sam objaw, mój skakał przy ok. 4k obrotów... po wymianie spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Sorrki, że tutaj ale jakie cewki najlepiej kupić?? Bo u mnie problem jest taki, że auto pali na 3 gary i tak też chodzi obstawiam, że cewka padła bo świece nowe a błedów nie nma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Tylko Beru. Pojeździsz na nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur_84 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 nie koniecznie cewki zostaje do sprawdzenia moduł zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dokładnie, przyczyną był moduł. Podmieniałem cewki, i nawet świece cały czas nie palił na 2 cylinder, po wymiane wszystko git:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziaba 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ja dzis wymieniłem cewki ze szrotu i szarpanie ustąpiło:) dzięki za radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się