Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

Zastanawiam się nad wymiana pompy oleju i teraz nie wiem czy kupować nowa z allegro za ok 1500 zł czy regenerowana za ok 900 zł w której użyto lepszej jakości materiałów? A powiedzcie mi jaszcze przed wizyta u mechanika jak się do niej dobrać, co trzeba jeszcze rozebrać oprócz miski . Z góry dzięki za info

Opublikowano

Rozbierasz miskę i wymieniasz pompę.

Tylko jaką ?

W profilu nie podałeś modelu samochodu.

Opublikowano

A po co chcesz zmieniac pompe? Tam glownie chodzi o sam naped pompy- zabierak który przekazuje naped na pompę

Opublikowano

Dokładnie ulega uszkodzeniu zabierak ale na allegro po regeneracji dostępne są do BRE i nie tylko całe pompy z grubszym imbusem. Koledzy a jak jest z przerzutką pompy od silnika BKD do BRE obydwa maja napęd zębatkowy trzeba coś modyfikować w silniku BRE . Pytam dlatego że na tym zadupiu gdzie mieszkam nie ma porządnego warsztatu który by to wykonał rzetelnie a z poczty pantoflowej mam mechanika który twierdzi że wymieni pompę za pompę, a przeglądając wczoraj allegro i inne strony natrafiłem na używaną pompą właśnie z BKD w której nie ma żadnych wałków.

Opublikowano

Masz moduł pompy na kołach zębatych-niczego nie wywalaj!!!

Opublikowano

Naped pompy toty zostaw. Masz wszystko dobrze, jedynie co to ten pierdzielony imbus wymien

Opublikowano

Jesli masz A6 BRE to masz duze prawdopodobieństwo ze musisz rozpaławiac, bo w dwumasie nie ma dziurek na wyciagnięcie śrub. Aso tez potwierdza, nawet nowa dwumasa nie ma tej opcji. W a4 nie powiem ponieważ nie rozbierałem.

Opublikowano

Nie przesadzajcie - klucz imbus 5mm dlugi zakonczony kuliscie i elegancko dostajesz sie do srub aby je odkrecic-wypadną same przy demoncie miski,przy wkladaniu mozna je wlozyc i przykrecic bez problemu tym samym kluczem ale juz dynamometrem nie podejdziesz.ja te 2ie sruby skrecam do oporu ile dam rade reka a potem biore przedluzenie i dociagam 180stp.w zupelnosci wystarczy.

Opublikowano

JA w a6 tego nie mogłem zrobic, bo do konca nie chciały sie odkrecić blokowały sie na dwumasie. Potwierdziło to asso. 3 mechaników na to patrzyło i tez w to nie mogli uwierzyc.

Opublikowano

Jak juz sie operaja o 2mas to są juz wykrecone tak samo jest w a4.odkleisz miche i one wypadają.

Opublikowano

Nie do końca poniewaz jak by były odkrecone to by sie kreciły, a te stoja i ani drgną.

Opublikowano

No dokladnie-miske odkleisz i wypadna.

Opublikowano

Potwierdzam. Nie ma z nimi najmniejszych problemów. Fakt że trzeba się troszkę pomęczyć ale temat do ogarnięcia.

Opublikowano

Przedstawiam zdjęcie serwisowych zabieraków za 18zł.Co można z nimi zrobić?

DSCN2922.jpg

Opublikowano

Takích incydentow w silniku nie bedzie napewno.przede wszystkim zkręcenia-pod warunkiem ze nagle pompa oleju demba nie stanie.. Lajik może sie przestraszyć ale nie mechanik ktory wie o co chodzi... Na innych forach pewnie tego samego posta bedzie można znaleźć....

Opublikowano

Pokazałem Ci, co można zrobić z zabierakiem którego wymieniłeś w swojej audi a4 b7....

Opublikowano

Pokaz sposób w jaki to zrobiliście...to i tak zajebioza ze pekł.

I super taki mam i jest dobrze. Jak sie coś wydaży to sie do was zgłosze. ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...