hager84 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam kolegów. Zastanawiam się nad wymiana pompy oleju i teraz nie wiem czy kupować nowa z allegro za ok 1500 zł czy regenerowana za ok 900 zł w której użyto lepszej jakości materiałów? A powiedzcie mi jaszcze przed wizyta u mechanika jak się do niej dobrać, co trzeba jeszcze rozebrać oprócz miski . Z góry dzięki za info
Pawelkiwi Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Rozbierasz miskę i wymieniasz pompę. Tylko jaką ? W profilu nie podałeś modelu samochodu.
SotoM Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 A po co chcesz zmieniac pompe? Tam glownie chodzi o sam naped pompy- zabierak który przekazuje naped na pompę
hager84 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Dokładnie ulega uszkodzeniu zabierak ale na allegro po regeneracji dostępne są do BRE i nie tylko całe pompy z grubszym imbusem. Koledzy a jak jest z przerzutką pompy od silnika BKD do BRE obydwa maja napęd zębatkowy trzeba coś modyfikować w silniku BRE . Pytam dlatego że na tym zadupiu gdzie mieszkam nie ma porządnego warsztatu który by to wykonał rzetelnie a z poczty pantoflowej mam mechanika który twierdzi że wymieni pompę za pompę, a przeglądając wczoraj allegro i inne strony natrafiłem na używaną pompą właśnie z BKD w której nie ma żadnych wałków.
FUTURUM Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Masz moduł pompy na kołach zębatych-niczego nie wywalaj!!!
thenaturat2 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Naped pompy toty zostaw. Masz wszystko dobrze, jedynie co to ten pierdzielony imbus wymien
Cin Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Jesli masz A6 BRE to masz duze prawdopodobieństwo ze musisz rozpaławiac, bo w dwumasie nie ma dziurek na wyciagnięcie śrub. Aso tez potwierdza, nawet nowa dwumasa nie ma tej opcji. W a4 nie powiem ponieważ nie rozbierałem.
SotoM Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Nie przesadzajcie - klucz imbus 5mm dlugi zakonczony kuliscie i elegancko dostajesz sie do srub aby je odkrecic-wypadną same przy demoncie miski,przy wkladaniu mozna je wlozyc i przykrecic bez problemu tym samym kluczem ale juz dynamometrem nie podejdziesz.ja te 2ie sruby skrecam do oporu ile dam rade reka a potem biore przedluzenie i dociagam 180stp.w zupelnosci wystarczy.
Cin Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 JA w a6 tego nie mogłem zrobic, bo do konca nie chciały sie odkrecić blokowały sie na dwumasie. Potwierdziło to asso. 3 mechaników na to patrzyło i tez w to nie mogli uwierzyc.
SotoM Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Jak juz sie operaja o 2mas to są juz wykrecone tak samo jest w a4.odkleisz miche i one wypadają.
Cin Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Nie do końca poniewaz jak by były odkrecone to by sie kreciły, a te stoja i ani drgną.
Pawelkiwi Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Potwierdzam. Nie ma z nimi najmniejszych problemów. Fakt że trzeba się troszkę pomęczyć ale temat do ogarnięcia.
FUTURUM Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Przedstawiam zdjęcie serwisowych zabieraków za 18zł.Co można z nimi zrobić?
s27 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Przedstawiam zdjęcie serwisowych zabieraków za 18zł.Co można z nimi zrobić?http://s13.postimg.org/sqto9xp8j/DSCN2922.jpg Jakie wnioski ???
SotoM Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Takích incydentow w silniku nie bedzie napewno.przede wszystkim zkręcenia-pod warunkiem ze nagle pompa oleju demba nie stanie.. Lajik może sie przestraszyć ale nie mechanik ktory wie o co chodzi... Na innych forach pewnie tego samego posta bedzie można znaleźć....
FUTURUM Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Pokazałem Ci, co można zrobić z zabierakiem którego wymieniłeś w swojej audi a4 b7....
SotoM Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Pokaz sposób w jaki to zrobiliście...to i tak zajebioza ze pekł. I super taki mam i jest dobrze. Jak sie coś wydaży to sie do was zgłosze. ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się