audia419tdi110 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam Wszystkich, pozamykałem stare posty zeby nie powielać, wiekszośc pewnie zna temat. A4 ma 411tys km, 96r., turbo regenerowane około 20tys temu w Swierklancu. Na początku był gwałtowny spadek przy 2 800: Okazało się że trzeba było zdjąć wąż od gruszki i kilka razy przytykać żeby rozruszać sztangę - szybko opada po zdjęciu węza, przy przyłożeniu płynnie ale bardzo powolnie idzie do góry Poniżej logi (podziękowania dla "zib0l") po tym zabiegu: Grupy: 000 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Podmieniłem dzisiaj przepływke (też oryginal tylko ze z 95r.) z innego samochodu - w poprzednim wątku była taka sugestia. Nie zauważyłem żadnej różnicy, logów nie robiłem. Na 2 czuć jak przyspiesza od około 2200 do 2600 później dziura i od 3400 znów się budzi Na 3 i 4 biegu przyspiesza bardzo dobrze ale dopiero od 2700 i tak do 4 bez problemu ciągnie (bardziej nie kręcę) Bez problemu 170km/h osiąga. Przepławka od nowości, zawór EGR nie zaślepiony, katalizator, silnik bez modyfikacji, w oryginale Proszę o sugestie co może być przyczyną że na tym drugim biegu tak dziwnie chodzi a na 3 i 4 późno się budzi. Z góry dziękuje.
zib0l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 pozostaje ci wyciagnac turbo na stół i zobaczyc czy geometria nie stoi, i egr zaslepic, byc moze gruszka z turbo do wymian, ale niech sie wypowiedza eksperci w diagnostyce:wink:
bajant Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 nie chce cie martwić, ale taką samą sytuację miałem z Megan II dci...raz zapitalała jak trzeba,raz pływała z mocą...rwała jak głupia, nagle ZONK i jedzie jak kapeć i tak w kółko w zależności od humoru...tez podmieniałem egr, przepływki...po paru próbach diagnozy demontaż turbo był strzałem w 10...turbo było regenrowane 8 tys km. przed tymi dziwnym zachowaniem, tzn poszło na wynmianę i w tym niby regenerowanym d*py dawała geometria, po wymianie na drugą suszarkę megana zapitala już ponad 2 lata oki...
ciahciah Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 turbo na razie nie wyciągaj, na to jeszcze przyjdzie czas albo i nie, najpierw ogarnij to rzuca się w oczy wytnij katalizator wymień jak stary filtr powietrza, filtr paliwa też nie zaszkodzi wymienić jak ma z 20-30tys km wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy wyczyść przepływkę albo same siateczki i zrób pełny komplet logów no chyba że nigdy nie chcesz poczuć jak powinna jechać zdrowa 110
audia419tdi110 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 katalizator jeszcze jest, plecionka miejscami poszarpana Przyjrzałem się tym logom i zastanawiają mnie dwie rzeczy: 1. Log 11 Boost do około 2,5tys rośnie osiągając 71,3, następnie spadek i dalej rośnie aż do końca powoli osiągając około 54 5,87 2478 1948,2 2091,0 67,1 6,27 2583 1948,2 2152,2 71,3 6,67 2646 1948,2 1785,0 44,6 7,07 2751 1948,2 1672,8 49,4 Czy Ktoś miał już taki przypadek? Czy wycięcie katalizatora zmieniło te charakterystyki? 2. W ile sec zdrowa 110 powinna osiągnąć 4,3tys obrotów startując na 3 biegu od 1,4obr. - u mnie to 15sec, wcześniej w trybie awaryjnym było ponad 30 1428 4389 15,84sec 1449 4263 14,46sec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się