wojtek13001 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Witam panowie. Mam taki problem że jak kupiłem auto już 2 lata temu koło pasowe kompresora było zagięte tak jakby uderzyło w jakiś kamień a pasek i napinacz był zdemontowany i teraz postanowiłem się za to zabrać, więc naprostowałem ten rant od koła kombinerkami i zamontowałem pasek i napinacz tak na próbę żeby zobaczyć co się będzie działo. Odpaliłem i kompresor się kręci ale koło ma lekkie bicie klima się nie załącza wywaliło błąd 22.1 (F118 - wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji ciągła przerwa) czyli rozumiem że niema czynnika w układzie. I teraz mam pytanie jak to ugryźć wiem że muszę podjechać do fachowca i sprawdzić szczelność ale czy muszę kupować kompresor a jak tak czy warto używany? Jak ktoś się orientuję to proszę o rady od czego zacząć.
andrzej22 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Jak masz sprawny kompresor to wystarczy kupić koło pasowe a czy jest sprawny to jak sam napisałeś musisz podjechać do fachowca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się