Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Z wezykiem czasy wtrysku większe są ale tak czy siak szarpał rano znowu Źle spojrzałem na te czasy wtrysków. Generalnie sonda, czasy wtrysków, korekty chyba wyglądają ok. Ta przepustnica tylko jakoś bardzo mocno domknięta. Ale po za tym wydaje się ok, choć specem nie jestem. Swego czasu szukałem jakieś wzorcowych logów z ADR ale ciężko cokolwiek znaleźć.
karol2984 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Jak klikne w pole z wartościami to się wszystko mieści w granicach oprócz napięcia stukowego, chyba jednak bez mechanika się nie obejdzie
Labiel Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 A szczelność całego dolotu sprawdzałeś? EVAP działa prawidłowo, nie przycina się?
karol2984 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 Szczelności jestem na 95% pewien, jak rurę od dolotu ręką zatykalem to mało nie wciągnęło, a evap pstryka ciągle ---------- Post dopisany at 08:39 ---------- Poprzedni post napisany at 08:38 ---------- Vcds też go testowalem i był ok ---------- Post dopisany 16-05-2014 at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 08:39 ---------- byłem dziś u mechanika ale nie miał czasu może uda się w następnym tygodniu ---------- Post dopisany 20-05-2014 at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 17:42 ---------- Dziś mechanik powiedział ze to problem z zapłonem, na drugiej cewce sprawdzałem to samo, kable nowe świece też. Może od czegoś jeszcze gubić zapłon? ---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ---------- A czy wypadanie zapłonu może być spowodowane uszkodzonym łańcuchem albo napinaczem?
Labiel Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Sorki nie miałem ostatnio czasu śledzić wątku na bieżąco. Wypadanie zapłonu - przyczyn znów może być wiele. Świece, kable, cewka, przewody do ECU i sam ECU. Kolejna sprawa to taka że zapłon może występować ale nie w tym momencie co trzeba. I tu przyczyn znów może być wiele. Pisałeś że nie możesz podłączyć wtrysków pb tak jak były ori. Kabla od LPG też pewnie nie masz, bo można byłoby zrobić jeszcze tak że jadąc na LPG odłączać poszczególne wtryski LPG i sprawdzać co się dzieje. Ja tak doszedłem do problemu u siebie. Po za tym, co raz bardziej myślę że problem może leżeć w ECU tak jak było to pewnie u mnie. Powiem ci że po SWAPie okazało się że u mnie ECU już był wymieniany na inny, mimo dość małego ori przebiegu. Gdzieś też natknąłem się na kilka innych postów gdzie ludzie pisali że zmieniali u siebie ECU bo wariował.
karol2984 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Co do wtryskow to pisałem że nie wiem jak są podłączone i wyglądają jak by były oddzielnie podłączone ori plus gazowe, jutro wykrece świece jak będzie czas a potem sam nie wiem, może zdejmie pokrywę i zobaczę jak wałki są ustawione---------- Post dopisany 21-05-2014 at 11:39 ---------- Poprzedni post napisany 20-05-2014 at 22:34 ----------Świece wykręciłem to są beżowe, kable około 2k ohmy, na 2uch cewkach tak samo pracuje w sobotę chyba będę zaglądać do środka i sprawdzać znaki bo sam już nie wiem co ptrzećCześć, wcześniej problem sam znikną ale znowu powrócił, teraz objawia się tak że odpale zimny to nie chodzi na jeden gar, trochę złapie temp. To jest lepiej ale jak zgasze i odpale ciepły to tragedia, dochodzi do około 4k obrotów i dalej nie chce iść a silnik drga dziwnie. Podczas testów vagiem jest opcja sprawdzania wtryskow i zauważyłem że inaczej pracują niż wcześniej tzn. Teraz słychać stałe pompowanie paliwa a wcześniej dźwięk był podobny jak by ktoś ciurkiem wodke lał do miski z wodą i nie mam z kim porównać, kojarzy ktoś jaki jest poprawny dźwięk w tym teście? dodaje filmik, na głośnikach tego nie słychać ale jak tak poszarpuje to słychać takie basowe uderzenia jak by ps, na początku chodzi na ssaniu jescze edit 27-8-2014 Jako że nikt nic nie chcę doradzić to zrobiłem nowe logi statyczne i są w tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/286631-prosba-o-analize-logow/ zauważyłem jeszcze że jak sprawdzałem komputerem to pokazywało na nim temp. silnika 40 stopni a chodził na ssaniu ze 3 min, wczesniej był odpalany ale nie wystygł do końca co to może oznaczać? Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez karol2984
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się