Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy i jak można zamontować wtryski z BEXa w AJLu?


kandrzej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie, czy do radę zamontować wtryski od BEXa do AJLa? Jak to zrobić? Są krótsze te wtryski niż seryjne, trzeba by "obniżyć" listwę paliwową aby je zamontować. Tylko jak, zna ktoś sposób?A może da się bez zmiany listwy?

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Y chyba za dużo roboty, fizycznie nie pasują za bardzo a i chyba oporność inna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzę i czytam wątek o modach w 1.8t jeszcze raz. Już zgłupiałem, jeśli chodzi o wydajności wtryskiwaczy. Zmieniłem ori wtryskiwacze 0280 150 447 na wtryskiwacze 0280 150 464 /AGU/ o wydajności 258cc/3barach a przy 4barach daje ok 298cc stuki się zmniejszyły, ale jednak są.

Logi są w http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/ajl-witamina-oceny-327921/

Może się mylę ale chciałbym je jeszcze zmniejszyć więc chciałem zapodać wtryskiwacze od BEXa 0280 156 061 które mają wydajność...no właśnie jaką? Na str 110 napisano 320cc/4barach na kolejnych stronach z kolei 320cc/3barach.

Na tej stronie: Club G40 - The Polo G40 Owners Club UK napisali że mają 289cc/3barch co dawało by wartość właśnie ok 320cc/4barach i są 12omowe... Zamontowałem wtryskiwacze o wydajności 320cc/3barach ale zalewało silnik, bo przy 4 barach było ok 380cc/od volvo 0280 155 031/.

Jest to na tyle istotne, że byłbym zmuszony rezać listwę paliwową by zamontować BEXy.

Mam pomysł jak przerobić listwę, mam jeszcze listwę od AGU i myślę by uciąć mocowania z tej listwy, następnie przykręcić je do mocowań na mojej listwie z odpowiednim przesunięciem tak aby pasowała do kolektora /cała listwa będzie niżej, bliżej gniazd wtryskiwaczy/. Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pomysł jak przerobić listwę, mam jeszcze listwę od AGU i myślę by uciąć mocowania z tej listwy, następnie przykręcić je do mocowań na mojej listwie z odpowiednim przesunięciem tak aby pasowała do kolektora /cała listwa będzie niżej, bliżej gniazd wtryskiwaczy/. Co o tym sądzicie?

pomysł wydaje się logiczny, ciekawe jak ze sztywnością tego będzie

ile powinno wyjść koniuf po ogarnięciu wtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem drugą listwę do AJL/AEB, spróbuję przerobić mocowania bez ich odcinania. Zegnę je i zrobię "stopkę" do przykręcenie trochę wyżej, tak by listwa była niżej. Jak przerobię to wrzucę zdjęcia dla potomnych, może komuś się przyda...

Ile koni będzie to nie wiem. Najbardziej mnie martwią stuki i brak paliwa przy dużych obciążeniach, dlatego zmiana na te wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wtryski wydolą to następnym w kolejce ograniczeniem będzie k03.. Dziwne, że 380@4barach przylewa silnik, myślałem, że po korekcie programu będą po prostu krótsze czasy wtrysku.

Nie rozumiem też po co tak przejmujesz się "stukami" (bardziej cofaniem zapłonu aby do nich nie dochodziło) skoro masz LPG. Agresywny program taki już będzie, wtryski to nie wszystko i proszę nie mów, że będziesz na codzień jeździł na pb98 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu jak już mam te BEXy to sprawdzę, jeżeli się zmniejszą to super a jak nie to...trudno, zdemontuję i spróbuję odzyskać choć część kasy... Masz rację na pb98 nie będę jeździł codziennie. Turbiny też nie będę ruszał, jedyne co jeszcze zrobię to FMIC i koniec modów. Z korektą jest ciężko - stary sterownik me3.8.2/jeśli się nie mylę i dobrze napisałem/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12mm no nie wiem czy tyle ugrasz zniżając listwę a druga sprawa to czy bex-y się nie oprą gniazdem elektrycznym o gniazdo w głowicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3godzinnej rzeźbie, przerobiłem listwę paliwową i zamontowałem bex-y. Tak jak napisałem wyżej, odciąłem mocowanie z AGU i przynitowałem do listwy z AEB. Mam teraz dwie, na zmianę...

Zrobiłem logi x2, są w wątku, nie będę ich powielał. Stuki mniejsze do 6000 za drugim razem ich nie było :) Może wymienię świece profilaktycznie choć te mają nalotu ok 15000km. Napewno do Wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów, w gniazdach świec był olej jak je sprawdzałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...