Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wentylator


Barca111

Rekomendowane odpowiedzi

Hehh przerabialem to nie raz sa 3 czujniki które steruja calym ukladem chlopaki dobrze pisali ze zielony terz tak mialem ale jest to niebieski przy termostacie vag nie bedzie widzial bledu ale on napewno padl tylko koszta som troszke wieksze 150 a nawet 250 zika wymiana terz z godzinke trza kolektor ssacy wykopac i dopiero sie do niego dostaniesz mozna sprawdzic go dobry majster da rade :kox: nie da rady wymienic samego czujnika trza caly z obudowa termostat jak dobze pamietam 2 pinowy jest na alegro cos takiego BEHR TERMOSTAT ORYG AUDI A4 B6 B7 A6 C5 1.8T 2.0 ! (4202679614) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. moze znajdziesz taniej podrubek niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie wprowadzaj w błąd.

Ten niebieski to jest grzałka w termostacie a nie żaden czujnik

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-238/b6-avj-termostat-cos-innego-2-post-dolu-211709/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak woda wybija przez zbiorniczek gdy osiagnie 98 stopni termostat otwiera chwile jest ok ale za chwile znowu bulgocze...wymienione chyba wszystko czujniki pompa wody termostat...gdy odpialem czujnik z tylu silnika wentylator sie wlaczyl i chodzi caly czas wtedy auto sie nie grzeje i jest ok...test na spaliny i sprezanie glowicy jest ok..gdy odpialem czujnik przy chlodnicy wywala tylko blad na vagu ale wentylator nie rusza.za prae dni wymienie climatronic moze ma cos wspolnego z tym wszystkim...gdy robie test na vagu wentylatora chlodnicy to ani dgrnie...tu w anglii mechanicy to debile...zrobili to samo co ja i skasowali kase.stwierdzil ze to termostat...wiec mu tlumacze ze niech mi zrobi test wentylatora to on nie potrafi:).modul wentylatora tez wymienilem i dalej to samo.poprostu wentylator nie wlacza 2 biegu.na klimie chodzi na 1.pozdro..w tym momencie zaluje ze nie jestem w polsce pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperaturę silnika sprawdzałeś vagiem?Jak ci może wode wybijać układ ma być szczelny.Może wina korka zbiornika.Termostat ma temp.100st, a wiatrak włącza się przy 105st.

Można podłączyć potęcjometr do przewodów czujnika i ustawic temp 105 st i wiatrak ma ruszyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak temperature sprawdzalem skanerem snap on.ale gdy na vagu robie test wentylatora to nie rusza.mozesz mi powiedziec do którego czujnika i jaki potencjometr podlaczyc jakies fotki prosze.termostat otwiera sie na 98stopniach potem temperatura spada do okolo 70ale to tylko przy pierwszym otwarciu tzn.jak zapale kompletnie zimny silnik,bo potem juz spada tylko pare stopni bo woda wogóle nie schlodzona z chlodnicy wraca z powrotem.mam pytanie czy po odpieciu czujnika przy chlodnicy wiatrak tez ma ruszyc?bo u mnie nic.tylko rusza od razu gdy odepne czujnik przy klimie lub ten z tylu silnika.dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czy nie ma wycieków płynu.

U kolegi też miał problem że płyn się gotował i przelewał przez zbiornik.Okazało że nieszczelny króciec w bloku silnika.

Króciec uszczelniony i problem z płynem i grzaniem minął

Fotki nie mam, nie pamiętam wartości rezystancji ale chyba coś około 2 kohm

Potęcjometr 4,7 kohm podłaczysz do czujnika silnika i sprawdzasz np na vagu

mam pytanie czy po odpieciu czujnika przy chlodnicy wiatrak tez ma ruszyc?

Z tego co wiem trzeba zrobić zworę a nie przerwę.

Moim zdaniem zostaw czujniki itp. masz problem pewnie z nieszczelnym układem wodnym.

Jak układ jest szczelny to nawet temp 105 st nie zagotuje płynu.

U ciebie nie robi się ciśnienie i dlatego się gotuje i wyrzuca przez zbiornik, a wentylator się nie włączy bo nie ma 105 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moze sie tak dziac jezeli chlodnica zapchana?bo ja juz naprawde niewiem plynu nie ubywa i nie wyrzuca przez zbiornik jezeli wentylator chodzi caly czas.dzieki za podpowiedz

---------- Post dopisany 23-05-2014 at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2014 at 13:52 ----------

siema mam jeszcze jedno pytanko jak sprawdzic caly termostat z alt.poniewaz w 2.0 jest on w obudowie to wystarczy wlozyc go do garnka z wrzatkiem i sie otworzy?poniewaz mam jeden w zapasie i chcialbym zobaczyc dzieki

---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 14:31 ----------

siema mam jeszcze jedno pytanko jak sprawdzic caly termostat z alt.poniewaz w 2.0 jest on w obudowie to wystarczy wlozyc go do garnka z wrzatkiem i sie otworzy?poniewaz mam jeden w zapasie i chcialbym zobaczyc dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Garnek nic ci nie pomorze termostat ma elektryczna grzalke i to ona nim steruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się kolego.Grzałka owszem jest ale podgrzewa ona ten żel który wysuwa bolec i otwiera termostat.Wkładając termostat do wrzątku też się otworzy bo żel też się nagrzeje.Sprawdzałem osobiście, trzeba tylko jedną czesć termistatu odkręcić.

Grzałka jest do bardziej precyzyjnego otwierania termostatu.

Można sprawdzić termostat podłączając 12v do tej wtyczki z prostownika lub akumulatora

Co do chłodnicy to pewnie jest drożna, skoro płynu nie ubywa to pewnie zapowietrzony lub wina korka w zbiorniku- nie trzyma ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema a wiec tak.nie dalo mi to spokoju...kupilem srodek do czyszczenie ukladu i nowy orginalny czujnik ten 2 pinowy.przeplukalem i o dziwo na tym srodku temperatura doszla do 105 stopni.wentylator sie wlaczyl troche szybciej chodzil niz na klimie.wyplukalem nalalem nowego plynu i teraz jest tak.98stopni waz u góry chlodnicy jest twardy i gorácy otwiera termostat temperatura spada do 92stopni.przy kolejnym otwarciu termostatu wentylator wlacza sie na chwile i temperatura znowu spada.plyn w zbiorniczku sie podnosi i opada jak termostat sie otworzy.chyba kupie nowy korek bo jak zgasilem silnik i odkrecilem korek to troche wody sie wylalo.jutro jade w trase to potem dam znac.jak to dobrze miec was forumowiczów dzieki i pozdrawiam

---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

nie dalo mi to spokoju i przejechalem sie i zaczelo sie znowu....woda gdzies wybija ale to nie ze zbiorniczka tylko jak patrze pod auto to gdzies po srodku...moze to z tego krócca z tylu ale jak swiecilem latarka to jest sucho tam gdzie jest czujnik.jutro sciagne pokrywe na dole to zobacze pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że masz nieszczelny układ i dlatego nie ma ciśnienia, bo płyn nie powinien się gotować.

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

moim zdanie jest czujnik zwarty i dlatego sa takie objawy

Jaki czujnik?

Przeczytaj temat od początku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam..............yupi.........naprawilem po przeplukaniu calego ukladu i zmianie czujnika na orginalny wentylator sie wlacza przy 96stopniach.temperatura nie przekracza 97stopni nic sie nie gotuje itp.wiec zamykam temat dzieki wielkie za podpowiedzi:).w sumie po tej calej akcji mam dodatkowy termostat,pare czujników,klimatronik i modul wraz z wentylatorem hehe pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam co może być przyczyną nie przełączania wentylatora klimatyzacji na 2 bieg ?? nawet sprawdzając w output test wentylator kręci się ale bardzo wolno ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...