Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Granatowy Czworołap ze stajni Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Raczej takich planów nie mam. Rozmiar 18" jest kompromisem pomiędzy wyglądem, a komfortem. Jeszcze jest za dużo dziur w drogach w mojej okolicy żeby szaleć na 20".
Zderzak dopiero co zmieniałem (ze zwykłego na wersję ze spryskami), więc nie chce mi się szukać na nowo. Do tego sam przód s-line bez reszty to trochę nie pasuje, więc dobrze by było szukać całości. Za dużo roboty :-P

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

Ostatnimi czasy nic się zbytnio nie dzieje. Samochód śmiga, naprawiać nic nie trzeba (mechanicznie). Na jesieni szykuje się zmiana skóry w samochodzie (daję fotele do obszycia na nowo). W ostatnią środę byłem na hamowni w TurboElicie w Gdańsku i wyszedł taki wynik:

v9LhhaM.jpgLBptDtC.jpg


Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, a co nieco się zmieniło.

Odmalowałem wszystkie ramki z przodu i wyczyściłem znaczek OOOO z grilla (teraz się pięknie błyszczy).

Po drodze wyleciały też oznaczenia modelu i silnika - zostało samo quattro.

Folia użyta do oklejenia dekorów okazała się być bardzo sztywna i nieelastyczna (nawet po podgrzaniu). Przez to w niektórych miejscach na krzywiznach folia się pofałdowała i wyglądała brzydko (mnie to drażniło). Na Allegro znalazłem sprzedawcę w termoplastyczną folią w dobrej cenie.

Towar zamówiłem i po 2 tygodniach urlopu takie są efekty:

porównanie: Ori -> dotychczasowa folia -> obecna folia

eddteAEm.jpg

wlblapKm.jpgfounKXHm.jpgPnNGeeGm.jpgfG2zBjpm.jpgtYnrbpom.jpgfdm00uIm.jpgjIoQtNXm.jpg

A taka ciekawostka - przy czyszczeniu dekorów benzyną ukazało mi się coś takiego:

F9pMc0Em.jpg

Widać, że wzór tzw. rybiej łuski jest namalowany na gładkim dekorze.

Czarny carbon tak mi się spodobał, że zamówiłem jeszcze trochę i zamierzam okleić boczne listwy na drzwiach i chromowaną ramkę wokół dolnej kratki w zderzaku oraz ramki tablic rejestracyjnych.

Nie zrobiłem jeszcze zdjęć w środku jak wyglądają dekory po zmianie folii. Nie błyszczą się, bo folia sprawia wrażenie "satynowanej" - jest lekko matowa, ale bardzo ładnie się prezentuje.

Za 2 tygodnie fotele, kanapa, kierownica i gałka zmiany biegów idą do tapicera na uszycie nowych ubranek i obicie. Przy okazji, że samochód będzie stał to felgi idą do malowania i zaciski do odświeżenia. Zastanawiam się nad kolorem felg, ale chyba padnie na czarny połysk na rotorze (zamiast czarnego matu), a srebrny rant po prostu odmaluję na nowo w tym samym kolorze + zabezpieczenie całości bezbarwnym lakierem.


Fotki z najnowszymi dekorami:

jM09qa7.jpgWhe9j9z.jpgaqb2gbF.jpgniE12Jk.jpgJwIZVjm.jpgjeHDJv6.jpgts3SeiQ.jpg


Aktualnie środek Czworołapa wygląda tragicznie:

L3EZRzGl.jpg5RJvvTNl.jpgNfvlKxel.jpgco7Za2Ql.jpg

A oto powody (a właściwie ich stan):

oz8MAtNl.jpgZ1J2tsNl.jpggdjXkiUl.jpgTAxmi6Il.jpgk7H1NoPl.jpg


Czas na aktualizację...

Środek skończony. Miesiąc walki z tapicerem: dzwonienie, jeżdżenie, umawianie się na kolejne (zawalone przez niego) terminy, ale udało się.

Usw6Kla.jpgFYfmp0h.jpgbri8HFC.jpgepr2g2A.jpglLxObLG.jpgCRX2R5p.jpgGGO2wIc.jpgA8sSSGo.jpgNyemdb7.jpg

Do tego skończyłem instalację radia:

DpzGQng.jpg9eurzKD.jpgJFa3mSV.jpg4cDDrvF.jpg

Z racji, że przyszła zima (u mnie pada właśnie śnieg) przyszedł czas na zimowe koła. Przy okazji przejście ze śrub na zestaw szpilki + nakrętki BLOX:

było:

1FkhI7j.jpggxnY2di.jpg

jest:

FbsPBPN.jpg54nKbhP.jpgBu3n4vd.jpg

Niestety zdjęcie na zimówkach mi się nie zapisało.

Edytowane przez Snorky
Opublikowano

Też bym chciał miec takie chęci do roboty przy aucie :D

Opublikowano

Chęci są - gorzej z czasem i zgraniem roboty z innymi osobami. O ile jeszcze wiele rzeczy jestem w stanie zrobić sam (silnik, zawias, audio), tak niektóre muszę zlecać specjalistom (chociażby tapicerka).

Następny projekt to będą lampy. Obecne soczewki są już wypalone i kłania się ich wymiana. Myślałem nad zmianą całych lamp, ale Valeo są strasznie drogie, Depo szybko się wypalają, więc raczej będę zmieniał soczewki na bi-xenon + wrzucę chyba xenony. Co jeszcze z tego wyjdzie? Nie wiem. Wszystko to jest kwestia czasu...


Małe Spy Foto z aktualnie prowadzonych prac.

82b691047593186484994df8ae122bbc.jpg

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


A to tak jako przykład przyczyny słabego świecenia lamp.

423a8403bdd5ef92084d4856a9a444f8.jpg

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

Lampy ukończone. Oryginalne soczewki halogenowe zastąpiłem bixenonami z BMW E39 po lifcie, które walały się po garażu gdzieś od 1.5 roku.
Do tego wpadły palniki o temperaturze 8000K. Światło jest bardzo białe, wręcz "chirurgiczne".
Światła długie są podwójne, bo świecą się oryginalne długie plus otwierają się przesłony w soczewkach.

Kilka fotek:
ff9eb8cfe001157ac05cc314fc7cb22b.jpg5345c908ded2c0328cb3378ec63c8b6f.jpgdef80756d9789fb8d9efc77dfbc11f22.jpgd01ee262eddc3ce9c918446d5293a2fd.jpga77dd6bc74c3a88aafea4a6f8e76bee3.jpg7086a75a93caec3d847397a70f3c1053.jpg

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

8000k wow to już chyba na fioletowo świeci :wink:

Opublikowano

8000k wow to już chyba na fioletowo świeci :wink:

No tak prawie. Barwa jest bardzo niebieska z delikatnym fioletowym refleksem. Lampy świecą bardzo jasno i w sumie o to mi głównie chodziło. Światła długie są przewspaniałe, bo świecą xenony i oryginalne długie na H7.

Patrzę na zdjęcie i mimo, że robione "kalkulatorem" to dobrze odwzorowało barwę światła.

Czas na update.

Z racji, że sezon letni zbliża się wielkimi krokami (a nawet już trochę nastał) przyszedł czas na zmiany.

Na pierwszy ogień poszły felgi.

Xem8a2c.jpglFxG41t.jpgitpH10M.jpgm0diN8r.jpgHgTorea.jpgkKWI4Nr.jpg

Opublikowano

Co ty zrobiłeś z felgami... :facepalm::facepalm:

Opublikowano

Wiem, że nie o to pytasz, ale środek pomalowałem w czarny połysk, wytłoczony napis na ramieniu poprawiłem markerem, a rant okleiłem pomarańczową folią ze strukturą carbonu. Jako wykończenie wpadły naklejki OOOO QUATTRO (po 2 na każdej).

Wczoraj dojechały jeszcze takie nakrętki wentyli:

eca2df716ec90890ede798a53ae0fde6.jpg

Spotykam się z głosami za i przeciw. Jedni mówią, że wiocha, inni że zarąbiste. Wszystko to kwestia gustu i koncepcji. Na ten sezon tak zostanie.

Na zdjęciu nie widać tego, że to folia i że carbon. Nie widać też, że dach, ramka grilla i listwy boczne są oklejone taką samą folią, tyle że czarną.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie obraź Się ale wiejsko to zaczyna wyglądać.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

moim zdaniem, a wiadomo, że każdy ma swoje, felgi zdecydowanie na minus.

Opublikowano

Dawno nie pisałem, a co nieco się działo.

Przez 2 tygodnie jeździłem z BOVem HKS (wypożyczony od @ShatyMK). Efekt dźwiękowy - bardzo fajny. Reakcja ludzi na chodnikach - jeszcze lepsza. Niestety po tych 2 tygodniach zaczęło się falowanie obrotów i na swoje miejsce wróciła seryjna DV'ka.

Z tyłu silnika cały czas uciekał mi płyn chłodniczy i za nic nie mogłem znaleźć źródła. Po długich poszukiwaniach dogrzebałem się do trójnika z tyłu silnika i wymieniłem uszczelniacz na nowy. Niestety nic to nie dało. Okazało się, że przez lata jazdy podstawa trójnika wygięła się w banan i żaden oring by tego nie uszczelnił. Trójnik i oring wymienione na nowe - problem ustał.

4 dni przesiedziałem w garażu polerując lakier na samochodzie. Na szczęście pogoda dopisała i nie było upału, więc się nie ugotowałem w blaszaku. Z efektów jestem zadowolony, chociaż wiem, że mogłoby być trochę lepiej.

Wymiany:

- olej + filtr (poleciało 290k km)

- filtry i oringi od LPG (też przy 290k km)

- wtyczki cewek zapłonowych

- trójnik i uszczelniacz z tyłu silnika (ten, z czujnikiem temperatury)

- wzmak subwoofera

i to by było tyle

Wizualnie:

- kompletna polerka i zabezpieczenie lakieru (4 dni spędzone w garażu)

- nakładki progowe w czarnym carbonie + logo Audi

- polerka klamek wewnętrznych

Plany:

- szykuję się do zmiany koloru rantu, ale z racji braku czasu jeżdżę cały czas z pomarańczowymi

- kapsle felg z logiem RS (zarówno letnie jak i zimowe)

- polerka kolektora dolotowego z zewnątrz (lustro)

- wirus (wyłączenie SAIP, drugiej lambdy, kontroli ilości powietrza [pod BOV], może jakieś zwiększenie mocy)

- ogarnięcie zimowych felg + malowanie (może antracyt, a jak nie to srebrne)

- czyszczenie tapicerki we wnętrzu i porządne zabezpieczenie skóry

- likwidacja przecieku w okolicach komputera

- wymiana plastikowego podszybia

Vmjv2zh.jpgBpyjnmP.jpg4YyiOCD.jpgVB5ds4Q.jpghmzUXIU.jpg7jivq8u.jpgLlDAjda.jpgywdUWv0.jpgzvsEUm7.jpg8LkGi3g.jpgBV5GiHd.jpgMZROkfW.jpgXYRkvrS.jpg

Opublikowano

fajna sztuka, z tym carbonem i wlepka quattro na felgach troche nie siedzi poleruj ranty

Opublikowano

Ranty polerowane już raz miałem - nie polecam :) Za dużo z tym roboty, a później utrzymanie tego to masakra. Wystarczy parę kropel wody i już syf.

Dodatkowo te felgi były naprawiane przeze mnie (kupiłem je w opłakanym stanie), więc w wielu miejscach nałożona jest szpachla z aluminium, a tego wypolerować się nie da (próbowałem).

Jak się ogarnę z czasem to ranty polecą na czarny połysk (tak jak rotor) i na to takie same wlepy jak są (w sensie rozmiar, napis, czcionka), ale w kolorze białym. Do tego w oryginalnych miejscach wpadną atrapy śrub, które wyjęłem do malowania i jeszcze ich nie założyłem. Na jednym z ramion jest napis producenta (Canonica) i on będzie pomalowany na biało.

Do tego może jeszcze psiknę zaciski na czerwono, ale to zobaczę ile czasu będę miał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...