Snorky Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Raczej takich planów nie mam. Rozmiar 18" jest kompromisem pomiędzy wyglądem, a komfortem. Jeszcze jest za dużo dziur w drogach w mojej okolicy żeby szaleć na 20".Zderzak dopiero co zmieniałem (ze zwykłego na wersję ze spryskami), więc nie chce mi się szukać na nowo. Do tego sam przód s-line bez reszty to trochę nie pasuje, więc dobrze by było szukać całości. Za dużo roboty :-PWysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Ostatnimi czasy nic się zbytnio nie dzieje. Samochód śmiga, naprawiać nic nie trzeba (mechanicznie). Na jesieni szykuje się zmiana skóry w samochodzie (daję fotele do obszycia na nowo). W ostatnią środę byłem na hamowni w TurboElicie w Gdańsku i wyszedł taki wynik: Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, a co nieco się zmieniło. Odmalowałem wszystkie ramki z przodu i wyczyściłem znaczek OOOO z grilla (teraz się pięknie błyszczy). Po drodze wyleciały też oznaczenia modelu i silnika - zostało samo quattro. Folia użyta do oklejenia dekorów okazała się być bardzo sztywna i nieelastyczna (nawet po podgrzaniu). Przez to w niektórych miejscach na krzywiznach folia się pofałdowała i wyglądała brzydko (mnie to drażniło). Na Allegro znalazłem sprzedawcę w termoplastyczną folią w dobrej cenie. Towar zamówiłem i po 2 tygodniach urlopu takie są efekty: porównanie: Ori -> dotychczasowa folia -> obecna folia A taka ciekawostka - przy czyszczeniu dekorów benzyną ukazało mi się coś takiego: Widać, że wzór tzw. rybiej łuski jest namalowany na gładkim dekorze. Czarny carbon tak mi się spodobał, że zamówiłem jeszcze trochę i zamierzam okleić boczne listwy na drzwiach i chromowaną ramkę wokół dolnej kratki w zderzaku oraz ramki tablic rejestracyjnych. Nie zrobiłem jeszcze zdjęć w środku jak wyglądają dekory po zmianie folii. Nie błyszczą się, bo folia sprawia wrażenie "satynowanej" - jest lekko matowa, ale bardzo ładnie się prezentuje. Za 2 tygodnie fotele, kanapa, kierownica i gałka zmiany biegów idą do tapicera na uszycie nowych ubranek i obicie. Przy okazji, że samochód będzie stał to felgi idą do malowania i zaciski do odświeżenia. Zastanawiam się nad kolorem felg, ale chyba padnie na czarny połysk na rotorze (zamiast czarnego matu), a srebrny rant po prostu odmaluję na nowo w tym samym kolorze + zabezpieczenie całości bezbarwnym lakierem. Fotki z najnowszymi dekorami: Aktualnie środek Czworołapa wygląda tragicznie: A oto powody (a właściwie ich stan): Czas na aktualizację... Środek skończony. Miesiąc walki z tapicerem: dzwonienie, jeżdżenie, umawianie się na kolejne (zawalone przez niego) terminy, ale udało się. Do tego skończyłem instalację radia: Z racji, że przyszła zima (u mnie pada właśnie śnieg) przyszedł czas na zimowe koła. Przy okazji przejście ze śrub na zestaw szpilki + nakrętki BLOX: było: jest: Niestety zdjęcie na zimówkach mi się nie zapisało. Edytowane 23 Listopada 2015 przez Snorky
roni07 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Też bym chciał miec takie chęci do roboty przy aucie
Snorky Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Chęci są - gorzej z czasem i zgraniem roboty z innymi osobami. O ile jeszcze wiele rzeczy jestem w stanie zrobić sam (silnik, zawias, audio), tak niektóre muszę zlecać specjalistom (chociażby tapicerka). Następny projekt to będą lampy. Obecne soczewki są już wypalone i kłania się ich wymiana. Myślałem nad zmianą całych lamp, ale Valeo są strasznie drogie, Depo szybko się wypalają, więc raczej będę zmieniał soczewki na bi-xenon + wrzucę chyba xenony. Co jeszcze z tego wyjdzie? Nie wiem. Wszystko to jest kwestia czasu... Małe Spy Foto z aktualnie prowadzonych prac.Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu TapatalkaA to tak jako przykład przyczyny słabego świecenia lamp.Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu TapatalkaLampy ukończone. Oryginalne soczewki halogenowe zastąpiłem bixenonami z BMW E39 po lifcie, które walały się po garażu gdzieś od 1.5 roku.Do tego wpadły palniki o temperaturze 8000K. Światło jest bardzo białe, wręcz "chirurgiczne".Światła długie są podwójne, bo świecą się oryginalne długie plus otwierają się przesłony w soczewkach.Kilka fotek:Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
tomekhxc Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 8000k wow to już chyba na fioletowo świeci
Snorky Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 8000k wow to już chyba na fioletowo świeci No tak prawie. Barwa jest bardzo niebieska z delikatnym fioletowym refleksem. Lampy świecą bardzo jasno i w sumie o to mi głównie chodziło. Światła długie są przewspaniałe, bo świecą xenony i oryginalne długie na H7. Patrzę na zdjęcie i mimo, że robione "kalkulatorem" to dobrze odwzorowało barwę światła. Czas na update. Z racji, że sezon letni zbliża się wielkimi krokami (a nawet już trochę nastał) przyszedł czas na zmiany. Na pierwszy ogień poszły felgi.
Snorky Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Wiem, że nie o to pytasz, ale środek pomalowałem w czarny połysk, wytłoczony napis na ramieniu poprawiłem markerem, a rant okleiłem pomarańczową folią ze strukturą carbonu. Jako wykończenie wpadły naklejki OOOO QUATTRO (po 2 na każdej). Wczoraj dojechały jeszcze takie nakrętki wentyli: Spotykam się z głosami za i przeciw. Jedni mówią, że wiocha, inni że zarąbiste. Wszystko to kwestia gustu i koncepcji. Na ten sezon tak zostanie. Na zdjęciu nie widać tego, że to folia i że carbon. Nie widać też, że dach, ramka grilla i listwy boczne są oklejone taką samą folią, tyle że czarną. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Adioss Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie obraź Się ale wiejsko to zaczyna wyglądać. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Adrian-A4 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 moim zdaniem, a wiadomo, że każdy ma swoje, felgi zdecydowanie na minus.
Snorky Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 Dawno nie pisałem, a co nieco się działo. Przez 2 tygodnie jeździłem z BOVem HKS (wypożyczony od @ShatyMK). Efekt dźwiękowy - bardzo fajny. Reakcja ludzi na chodnikach - jeszcze lepsza. Niestety po tych 2 tygodniach zaczęło się falowanie obrotów i na swoje miejsce wróciła seryjna DV'ka. Z tyłu silnika cały czas uciekał mi płyn chłodniczy i za nic nie mogłem znaleźć źródła. Po długich poszukiwaniach dogrzebałem się do trójnika z tyłu silnika i wymieniłem uszczelniacz na nowy. Niestety nic to nie dało. Okazało się, że przez lata jazdy podstawa trójnika wygięła się w banan i żaden oring by tego nie uszczelnił. Trójnik i oring wymienione na nowe - problem ustał. 4 dni przesiedziałem w garażu polerując lakier na samochodzie. Na szczęście pogoda dopisała i nie było upału, więc się nie ugotowałem w blaszaku. Z efektów jestem zadowolony, chociaż wiem, że mogłoby być trochę lepiej. Wymiany: - olej + filtr (poleciało 290k km) - filtry i oringi od LPG (też przy 290k km) - wtyczki cewek zapłonowych - trójnik i uszczelniacz z tyłu silnika (ten, z czujnikiem temperatury) - wzmak subwoofera i to by było tyle Wizualnie: - kompletna polerka i zabezpieczenie lakieru (4 dni spędzone w garażu) - nakładki progowe w czarnym carbonie + logo Audi - polerka klamek wewnętrznych Plany: - szykuję się do zmiany koloru rantu, ale z racji braku czasu jeżdżę cały czas z pomarańczowymi - kapsle felg z logiem RS (zarówno letnie jak i zimowe) - polerka kolektora dolotowego z zewnątrz (lustro) - wirus (wyłączenie SAIP, drugiej lambdy, kontroli ilości powietrza [pod BOV], może jakieś zwiększenie mocy) - ogarnięcie zimowych felg + malowanie (może antracyt, a jak nie to srebrne) - czyszczenie tapicerki we wnętrzu i porządne zabezpieczenie skóry - likwidacja przecieku w okolicach komputera - wymiana plastikowego podszybia
mariuszbielsko Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 fajna sztuka, z tym carbonem i wlepka quattro na felgach troche nie siedzi poleruj ranty
Snorky Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Opublikowano 20 Lipca 2016 Ranty polerowane już raz miałem - nie polecam Za dużo z tym roboty, a później utrzymanie tego to masakra. Wystarczy parę kropel wody i już syf. Dodatkowo te felgi były naprawiane przeze mnie (kupiłem je w opłakanym stanie), więc w wielu miejscach nałożona jest szpachla z aluminium, a tego wypolerować się nie da (próbowałem). Jak się ogarnę z czasem to ranty polecą na czarny połysk (tak jak rotor) i na to takie same wlepy jak są (w sensie rozmiar, napis, czcionka), ale w kolorze białym. Do tego w oryginalnych miejscach wpadną atrapy śrub, które wyjęłem do malowania i jeszcze ich nie założyłem. Na jednym z ramion jest napis producenta (Canonica) i on będzie pomalowany na biało. Do tego może jeszcze psiknę zaciski na czerwono, ale to zobaczę ile czasu będę miał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się