Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z siecią t-mobile ponieważ od jakiś 6 miesięcy nie mam możliwości wykonywania połączeń pod numery zaczynające się na nr. 800 dzwoniłem 6 miesięcy temu do biura obsługi i była włączona blokada na takie numery ale jak wiadomo takie numery teraz ma większość firm np. banki. Po kontakcie z biurem pani obsługująca mnie wyłączyła mi tą blokadę i powiedziała że w ciągu 12 godzić będę mógł wykonywać połączenia ale do tej pory nie potrzebowałem wykonywania pod takie numery połączenia aż do wczoraj i okazało się że nie mogę się połączyć po kolejnym telefonie do biura otrzymałem wiadomość że w systemie jest że wyłączanie blokady jest w trakcie ale to już trwa 6 miesięcy i teraz jest takie moje pytanie czy jeżeli nie mam możliwości wykonywania połączeń pod numery zaczynające się jak wyżej to czy to może być podstawą do zerwania umowy przed czasem bez ponoszenia konsekwencji

Opublikowano

Z tego powodu nie uda Ci się ten manewr. Napisz do nich reklamację i zażądaj naprawienia problemu.

Opublikowano

A ile czasu mogą mieć na naprawienie usterki

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ----------

ok dzwoniłem przyjęto reklamację telefoniczną rozmowa była nagrywana i pani powiedziała że czas w jakim muszą naprawić usterkę to 60 godzin. a co jeśli się nie wyrobią w tym czasie ?

Opublikowano

Teoretycznie mogą Ci to robić i parę miesięcy. Nie ma narzuconego sztywnego terminu.

Te 60h to ich wewnętrzny kpi - cel, założenie załatwienia większości spraw. Jak go przekroczą to dla Ciebie nie rodzi to dodatkowych/nowych uprawnień.

Daj znać czy zrobią coś w tym terminie.

Opublikowano
A ile czasu mogą mieć na naprawienie usterki

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ----------

ok dzwoniłem przyjęto reklamację telefoniczną rozmowa była nagrywana i pani powiedziała że czas w jakim muszą naprawić usterkę to 60 godzin. a co jeśli się nie wyrobią w tym czasie ?

jak nie wyrobią się w terminie 60 dni, to złóż ponowną reklamację. ilekroć składałem reklamację to zawsze wyrabiali się w określonym czasie :wink:

Opublikowano

jak cos to dzwon oburzony, ja kilka razy wyrwałem spore pakiety minut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...