Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów mojej besti :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wszystko było wporządasku, jednak od pewnego czasu furka zaczęła mi kopcic na niebiesko(olej). Wymienilem filtr powietrza, zauwazylem ze cisnął troche oleju odmą, przez zawor PCV i przed turbo. Profilaktycznie PCV zaślepiłem a z odmy puscilem węza pod furke. Troche mniej kopci ale jeszcze tak jak sie nagrzeje. Ponad to, wyraźnie widze ze furas słabnie. Zastanawiam sie czy to turbo ale kurcze turbawa wymieniona w grudniu 2013 (k04-015 Upgrade na hybrydowy wirnik z s4).

Tutaj zamieszczam rózne logi.

Brak błedów w komputerze.

1 log tak jak było:

GRUPY 002,115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,031,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,020,003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 032 : 0.9% i -1.6% ale teraz na świeżo po odpieciu tej gruszki. Wczesniej bylo 3.5 i -6.5

Po tym logu znalazłem nieszczelnośc mała w tipie i po naprawie :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dalej mnie to nie satysfakcjonuje, turbina dmuchała wiecej po programie a z czasem jest coraz gorzej. Nie mozliwe ze turbawa za 2500tys po 5 miesiac siada..

Postanowiłem jeszcze sprawdzić i odpiąłem węza sterowania z gruszki i go zaślepiłem (czyli powinien być full boost)

i wyszło tak:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Macie jakiś pomysł co sprawdzic jeszcze, dlaczego furak moze kopcic i spada mu delikatnie moc? Na odpiętej gruszce idzie mniej wiecej tak jak świeżo po programie.

Tu dodaje filmik 3 bieg.

Nie znam sie dobrze na logach, jest mozliwe ze przepływka nie domaga i dlatego coraz gorzej jedzie? Martwi mnie ten dym na ciepłym silniku:(

Dodam ze silnik tez robiony był, nowe pierścienie tez sa, kompresja 12bar.

Opublikowano

kopci na wolnych obrotach na cieplym czy przy bucie ? fiolet czy szaro ?

Opublikowano

jest tak. na zimnym silniku i jak jeżdże lajtowo to jest ok. Wystarczy ze go "pobutuje" chwile to potem kopci i przy małym obciążeniu i przy duzym i jak stoje i jak jade z gorki na 3 biegu bez gazu - poprostu ciągle.

nikt w logach nic podejrzanego nie widzi?

---------- Post dopisany 18-05-2014 at 06:17 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 19:44 ----------

takie pomocne to forum..... logow nikt nie ocenił.

Turbawa wyciagnieta, luz na wale wirnik chodzi przod tyl i gora doł. 6 miesiecy wytrzymała...

do zamkniecia.

Opublikowano

Nie mów, że nikt :)

Trzeba było zrobić fotki tej turbiny.

Swoją drogą to trochę żal, że turbina scrollproduct reklamowana jako cudo. Opisywana na audizine poddała się tak szybko.

Tematu nie zamykamy. Czekamy na nowe turbo i ponowne logi. Zobaczymy co teraz wyjdzie. Jak to GTO wystroi.

Opublikowano

Na pewno jakiś KoKs :D haha. Wampir Ty to byles głównym inspiratorem całej akcji hehe:) Mam nadzieje ze to była jakas wada jedna na milion i wiecej sie to nie powtorzy z tym turbem. Swoja droga w takiej sytuacji nie powinni oni pokryc kosztow przesylki oraz nowych uszczelek?

Opublikowano

Wiem i czuje sie moralnie odpowiedzialny za te wtope ... :(

Opublikowano

Dzis otrzymałem odpowiedz ze naprawa na gwarancje nie bedzie wykonana ponieważ, zle był załozony waz z turba na dole co widac po ubrudzeniu turbiny:

I takie zdjecie dali:

http://speedy.sh/DQyUu/zdjecie-2.JPG

Ciekawi mnie ze na szczelnosci nie uciekalo, albo moze dmuchało tam delikatnie bo trzymał cisnienie cały czas jak nabiłem. W tym miejscu były dwie obejmy, no ale jesli nawet delikatnie uciekalo to czy przez to turbina z tygodnia na tydzien padała? Bo słyszałem ze hybrydy lubia tak 6miesiecy wytrzymac i po... nie wiem czy sie sądzić czy co poradzic teraz:( 2.5tysiaca dałem za turbo....

Opublikowano

ze sie tak kolokwialnie wyraze.... "Że co kur..a???!!"

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...